[MEETING] 11 & 12 september 2004 VKB te Utrecht

Gestart door Peth©oni, 11-08-2004 09:25:38

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Peth©oni op 12-09-2004 09:04:55
Wij gaan er straks naar toe...... voor iedereen die ook straks gaat, tot zo....  :D

Ben ook bijna startklaar, laterrrrrrrrr
:) ;) :(

jaap

Gistermiddag ben ik even langs geweest met Lytse Sieger.
De stand zag er goed uit, ondanks dat koen het zo niet voor ogen had.
Koffie smaakte goed! Dank u wel.
En de t5-ren van de heitzers stonden mooi te glimmen.

@ koen Is het logistieke probleem opgelost?

groet Jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mehn

Citaat van: Rad op 11-09-2004 22:46:22

Citaat van: BenC70ES op 11-09-2004 23:32:51
Woaw  :D :D :D
En een collega Belgisch-C70-rijder  ;)

Nee hoor Ben, dat is gewoon een ouderwetse NL kentekenplaat  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Die's duidelijk niet naar de poetsdag geweest...

konniekip

was er gisteren ochtend om 9.00 - 11.30. Leuke ochtend gehad.. Nog weinig clubmembers gezien toen. Had in mn hoofd om vandaag ook nog ff te komen, maar studieverplichtingen gooien roet in het eten :(

Ben

Ik was er vanmiddag even. Wat een hoop oud ijzer zeg !  ;) En ook mooie gepoetste auto's. Dat mensenhanden dat kunnen maken!

Ik was net binnen toen ik Walter tegen het lijf liep, die me meteen op de koffie uitnodigde bij de 850 club. Kennis gemaakt met Joris en Ingrid en Raf en BenC70 even later ook met Koen.
Me over laten halen om donateur te worden! Maar een 850club bord achter op mijn S60..... er zijn grenzen ;-) Wel de Forumsticker aangeschaft. Die gaat op de schoongewassen achterruit!

Ben 8)

T_Deut

even een aantal foto's.. hoop de foto's van de tegenpartij ook snel te mogen zien ;p

bye, Tijl

mehn

Citaat van: T_Deut op 12-09-2004 17:35:48
even een aantal foto's.. hoop de foto's van de tegenpartij ook snel te mogen zien ;p

Dat zal wel niet lang duren, want dat is Peth©oni zo te zien  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

konniekip

Citaat van: mehn op 12-09-2004 17:40:21
Citaat van: T_Deut op 12-09-2004 17:35:48

Dat zal wel niet lang duren, want dat is Peth©oni zo te zien  ;)
inderdaad, dat is pethconi's dame  :)

Peth©oni

Hierbij de foto's van ons als tegenpartij.....  ;D :o

was erg leuk.... oh ja en ook op de beurs  ::)  :P

p.s. heb nog meer foto's, die kan ik wel mailen eventueel..... 8)

BenC70ES

Ja het was een zeer leuke dag... nog nooit zoveel Volvo's bijmekaar gezien...  :o en ook een gigantische rij 850's en x/70...

En die zwarte lichten van Pethconi zien er in 't echt nog een stuk beter uit !!!  8)

Johann, bedankt om mijn lampje te resetten, het brand voorlopig nog niet terug...
Toch een prachtwagen die V70R ondanks wat olieprobleempjes... ben benieuwd naar de volgende upgrade  ;)

Mooie stand ook van de 850 club  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Roy_Heitzer

Erg leuke dag gehad,veel mooie auto`s gezien,volgend jaar weer ;D

Hier nog wat foto`s

http://photobucket.com/albums/v257/t5r4ever/VKB%202004/

johnny

hoi dames en heren het was weer retegezellig,volgend jaar weer oke,zal dan proberen om 2 dagen er te zijn :)
Ene vindt die cabrio wel heel mooi,ben 20 september jarig,misschien staat hij dan hier voor de deur(HE PAPA!!!)
Doeiiiiiiiiiiii tot ziens allemaal....................

p.s  hoeveel nieuweleden hebben we er bij???????????

Entuscan

Citaat van: BenC70ES op 12-09-2004 20:01:47
en ook een gigantische rij 850's en x/70...

Was de gezamelijke parking vandaag dan beter/groter voor de 850/x70 ??
Vond het gisteren toch maar "minder"  :( Slechts plaats voor een paar wagens tov al de andere modellen.

Toch een organisatorisch minpuntje voor de VKB.
Aan de inkom werd ons x70 classic eigenaren verteld dat onze wagens nog te "nieuw" zijn. Voor de 850's die erbij waren geen parking meer.
Dan ga je kijken en zie je V70 Ph2's dertussen staan en slechts een half (of 3/4de ) rijtje voorbehouden. Vééél te weinig dus.
Had gerust ook 2 rijen mogen zijn ... en dan gewoon voorbehouden voor de 850 PUNT, hoeven we zelfs met onze x70 classics niet tussen te staan, laat staan met Ph2's.

Allez ja da's mijn gedacht erover, maarja ik zie het soms liever allemaal wat strakker afgelijnd qua regelingen
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Jan_D.

Ja, duidelijk te weinig ruimte voor de 850's, moest ergens anders heen(kwam begin middag). Zoals gebruikelijk even eigenwijs geweest... en ja hoor, nog net een plekje in het goede vak kunnen bemachtigen.

Van sommige andere modellen was er nog ruimte zat. Idd puntje voor volgend jaar. Verder een bijzonder leuke middag! Dank heren v.d. organisatie!

Groet,

Jan