[MEETING] 11 & 12 september 2004 VKB te Utrecht

Gestart door Peth©oni, 11-08-2004 09:25:38

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Was weer een erg leuke dag. Had voor ogen om om half tien op de beurs te zijn, maar werd iets later. Ook vandaag een drukke stand gehad, hoop nieuwe leden erbij, bijna Erik_M. opgelicht maar het toch maar niet gedaan en verder een hoop plezier gehad. Volgend jaar weer.

ank

was een geweldig gezicht, al die volvo's bij elkaar. Ook nog even met weemoed naar de 144-ers gekeken ,onze allereerste volvo alweer 17 jaar geleden.Toen er ruim 4 ton op de teller stond legde hij toch echt het loodje en moest helaas naar de sloop maar het was mooi zijn soortgenoten weer eens te bekijken.

vervolgens de 850 stand gezocht en gevonden en de eerste die we daar de hand schudden, Joris, bleek mijn husband te kennen. Nou ja toen waren we natuurlijk zo lid gemaakt, konden we  niet onderuit. Het mooie was, nu we geen 850 meer rijden maar S70 "mochten"we wel lid worden!!! De forumsticker zit al op de achterruit.

Vanavond de meegekregen Roffel helemaal verslonden en verheugen ons nu al op de rit in het duister van november.

LekkeRRRR

Citaat van: Jan_D. op 12-09-2004 21:25:51
Ja, duidelijk te weinig ruimte voor de 850's, moest ergens anders heen(kwam begin middag). Zoals gebruikelijk even eigenwijs geweest... en ja hoor, nog net een plekje in het goede vak kunnen bemachtigen.

Notabene naast die gele! Had je ze daar niet meteen beide in een keer op de foto kunnen zetten?
Had je onderweg naar huis kunnen uitproberen welke nou harder ging; die gele of de mooie zwarte, in plaats van elkaar van onder en boven te fotograferen... ;)

;)/jan

LekkeRRRR

Roffel, drank en mooie vrouwen....

;)/jan

Raf

hey heren,

wat die parkeer gelegenheid betreft is het een stuk beter dan vorig jaar! toen waren er 7 plaatsen voorzien.
we waren met bijna zoveel als de amazon's  ;D

ik vond dat het weer super ineen stak! zowel de beurs als onze clubstand!
alleen moet Walter maar eens vriendelijk aan zijn werkgever vragen om een vloerbekleding! dat is toch zooooveel mooier ;)

alles bijeen weer een superdag!

Jan had zich op een mooi plaatsje gezet!

er was zelfs een voorbereidende sessie voor de sleuteldag! even heldere koplampen steken!

deze zag ik ook staan. nummerplaat lijkt op die van BartT-5R. wie is dit?

hadden jullie die zwarte 480 goed bekeken? dat ze die op de stand durfden zetten! wat een wrak!

hier effe m'n vader maar let ook op de weerspiegeling! wat een mooie auto!

en de laatste is op aanvraag van Gerrit en Joris!

de rest van de foto's vind je hier onder foto's en 850club foto's!

Raf
De gustibus non disputandum est!

LekkeRRRR

Citaat van: Raf op 13-09-2004 00:42:53
Jan had zich op een mooi plaatsje gezet!

Tsja, als aan de overkant alles bezet is....

Nu was er in ieder geval een 850-rijtje. Vorig jaar was er helemaal niets... (volgend jaar een hele parkeerplaats?)..

;)/jan

Peth©oni

Wat een goeie uitlaat !!!!!

Entuscan

Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BartT5R

Citaat van: Ludo op 13-09-2004 00:58:23

de vorige eigenaar ken ik nog, waar deze 855 R naartoe is gegaan weet ik niet.
dit was trouwens de éérste R die van LPi voorzien werd in Belgie.  ;)

Phew, creepy zeg, de mijne begint idd ook met CAY, Raf pb eens wat er achter komt?

@Ludo, is dat die van die kerel uit Lummen of toch daar in de buurt die bij de LPG installateur werkt? Dan heeft ie die begin vorig jaar verkocht want ik ben er ook nog naar gaan kijken, vond alleen dat het interieur vuil was, en de prijs was ook een stuk forser dan de mijne, OK was wel met LPI maar dan nog.

Dus ik moet goed uitkijken als ik eens naar de vkb ga dat ik niet in de verkeerde stap ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Entuscan

BartT5R

Citaat van: Entuscan op 13-09-2004 09:52:32
Dat is'm Bart
.

Hij voelde mij toen afgeragd aan, vond 11.000 ook wat veel, bij de testrit hoorde ik de wiellagers serieus zingen, en er waren zo een aantal kleinigheden aan die ik niet zo kon smaken, ook was ie verlaagd en dat wou ik dus al helemaal niet.
Bijkomend was de inschrijvingstaks een stuk hoger en kon ik de mijne voor een belachelijk bedrag kopen.

Wie hem nu spot, gelieve hem aan te houden en te verplichten zich kenbaar te maken. ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

RonnieDuck

Eindelijk weer eens wat gezichten gezien van de club/forum. Helaas was ik niet met mijn 850 maar met de 264 uit '75. Dat is iets meer een klassieker. Ik was er vrij laat zondag, maarja ik moet nu eenmaal werken voor mijn geld!!! Gelijk even een Forum sticker aangeschaft welk ik zo een plaatsje geef op mijn achterraam tezamen met mijn www.volvo850club.nl sticker!! Hier in de buurt rijden genoeg 850's maar zelden met clubstickers!!

Is de mooie 360 met handjes nog thuisgekomen?????

Groetjes Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Joenes T-5

Wat een heerlijk gezicht, zo`n kudde volvo`s. Alleen maar positieve reacties op die koplampen, SUPER!!! De foto`s lukken me deze week niet meer, dit bericht is ook al via mijn werk geplaatst. Weet iemand trouwens wat zo`n teflon behandeling kost (en wie weet nog een adresje in de buurt van Emmeloord? b.v.d.), dat lijkt m`n roffel wel wat ;)

Entuscan

Kijk eens op http://www.flon4000.nl voor de teflonbehandeling

Wat ik er van gehoord heb, prachtig resultaat. Maar als je ergens ooit lakschade zou krijgen is het onmogelijk om terug bij te werken.

Iets met de teflon die in de lak zit ... Wat er van waar is, geen idee

Joenes T-5

Bedankt hè, ik vind het wel een risico met al die parkeerhelden, toch misschien alleen maar laten polijsten en zelf bijhouden. Is eigenlijk ook wel leuker. Thnx.