[MEETING] 11 & 12 september 2004 VKB te Utrecht

Gestart door Peth©oni, 11-08-2004 09:25:38

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Doe dat nu niet hier... Begin dan even een nieuwe topic als die er al niet is..  ;)

Voor wat betreft mijn VKB weekeinde, ik heb Vrijdag de Demon naar Utrecht gebracht samen met vrouw en kids in de R.
Het verkeer viel mee, alles schoot lekker op.

Op de beurs aangekomen stond de 850 stand er al aardig definitief bij. De broertjes Heitzer waren er ook al met hun spiegels, een groene en een gele spiegel, en natuurlijk ons drukste baasje of all Scuba.

Mijn Demon zou niet op de 850 stand staan. Scuba had mij al een tijdje geleden een voorstel gedaan om de Demon op de "Specials" stand te zetten en ik dacht van ach dat moet wel een keer kunnen. Ik zit thuis in een verbouwing en de Demon staat de laatste paar weken alleen maar aan de straat in weer en wind, hij wou zelfs vorige week geeneens meer starten.

Aangekomen op de beurs kwam Scuba gelijk met een paar NordicTurbo stickers aanzetten en die moesten terplekke nog even op de Demon geplakt worden. Ik moet toegeven dat Scuba dit meer kundig deed dan verwacht.. ;)

Nadat de stickers er op zaten kon de Demon op de Specials stand maar de indeling was naar mijn mening allerbellabbertststt(?).
De "achterste" rij stonden de auto's met de kont naar het wandelpad. Wij hebben dan ook uitdrukkelijk verzocht de Demon andersom te zetten met de neus richting de 850 stand.

Na mijn jongste zoon bijna in brand gestoken te hebben met een sigaret en nog even met de broertje Heitzer, Joris, Scuba en nog een paar bekende koppen gekletst te hebben zijn we weer richting huis gegaan.

Zondag middag tegen een uur of 2 weer richting Utrecht om de Demon weer op te halen. Daar aangekomen zag ik tot mijn schrik zo'n vies groen ding van dat make over programma van Jorinde de Mol meende ik naast mijn geliefde Demon staan. (Was was de kwaliteit van die make over verschrikkelijk slecht zeg..). Even een rondje beurs gedaan, niet veel anders dan vorig jaar. De nieuwe S60R van Volvo Nederland bleek ineens Magic Blue te zijn i.p.v. zwart, had Vrijdag al even onder het doek gespiekt. Nog even naar Ben z'n OBD probleem gekeken daar de batterijen van mijn Palm wel vol waren  ;) en nog even met een paar club leden gekletst en drankje/worst gegeten samen met vrouw, de kids en de familie Scuba.
Om 7 uur waren we weer thuis.

Al met al is de klassieker beurs wel leuk maar echt een beurs voor de die hard liefhebber die onderdelen voor oude Volvo's zoeken IMO.
Misschien dat de 850's zo langzamerhand ook in die categorie gaan vallen maar ik heb niet echt het idee dat dat van harte gaat.
Wat er miste aan de 850 stand was een orginele GLT of GLE, liefst een van 92 ofzo. Nu waren het alleen T-5Ren.
Ook denk ik dat volgend jaar toch dat motorretje op statief weer op de stand moet staan, je weet wel die roffel waar het allemaal om gaat.  ;)
Verder was het jammer dat de stand van Volvo Nederland pal tussen het oude spul stond. Vorig jaar stond deze bij het restaurant wat een betere plek is lijkt mij.

Al met al weer lekker wat kilometers op de Volvo gedrukt!

Spin!

Ow wat was die make-over volvo lelijk, niet om aan te zien. Ze moeten zoiets eerst overleggen vindt ik. Zou jij naast zo'n mormel willen staan met je 850? De beurs was leuk en veel mooie Volvo's mogen zien. Ik was er zaterdag, ik heb goeie schik gehad. Veel gelachen. Stand zag er mooi uit en verzorgd, ondanks dat scuba er toch nog critische punten op na hield, maar dat beloofd weer veel goeds voor volgend jaar gezien zijn plannen.

www.vm-parts.nl

T_Deut

Citaat van: Peth©oni op 13-09-2004 07:54:39
Wat een goeie uitlaat !!!!!

jep.. is precies zoals ik het wil doen met de 480. Deze heer heeft de complete einddemper verwijderd, een loden pijp gelast vanaf de tussendemper, deze gesplits en daar 2 eindsierstukken opgezet.
goed geluid verzekerd, hahaha.

bye, Tijl

Erik_M.

Citaat van: Ludo op 13-09-2004 00:58:23
Citaat van: Raf op 13-09-2004 00:42:53
deze zag ik ook staan. nummerplaat lijkt op die van BartT-5R. wie is dit?

de vorige eigenaar ken ik nog, waar deze 855 R naartoe is gegaan weet ik niet.
dit was trouwens de éérste R die van LPi voorzien werd in Belgie.  ;)

Ik ken de huidige eigenaar van deze auto en zal 'm vragen zich te melden, of 'ie dat doet weet ik natuurlijk niet.

Groeten
eRik

BartT5R

Citaat van: denkweb op 13-09-2004 14:04:36
Is dat niet de auto van Bart Buysen dan?

Nee Daan, dat is het hem juist, in belgie zijn nummerplaten dus niet aan auto's maar aan de eigenaar gekoppeld, dus aangezien deze nummerplaat dezelfde lettercode heeft en bijna dezelfde cijfers is dit toch wel een groot toeval.

Nog vreemder is dan dat ik bijna 2 jaar geleden naar deze R ben gaan kijken een week voor ik de mijne heb gekocht.

???Strangs things are going on around us ???

Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peth©oni

Citaat van: Erik_M. op 13-09-2004 14:02:27
Ik ken de huidige eigenaar van deze auto en zal 'm vragen zich te melden, of 'ie dat doet weet ik natuurlijk niet.

Groeten
eRik

Dat lijkt mij een goed plan......  :o ;)

Jan_D.

Citaat van: LekkeRRRR op 12-09-2004 23:51:19
Citaat van: Jan_D. op 12-09-2004 21:25:51
Ja, duidelijk te weinig ruimte voor de 850's, moest ergens anders heen(kwam begin middag). Zoals gebruikelijk even eigenwijs geweest... en ja hoor, nog net een plekje in het goede vak kunnen bemachtigen.

Notabene naast die gele! Had je ze daar niet meteen beide in een keer op de foto kunnen zetten?
Had je onderweg naar huis kunnen uitproberen welke nou harder ging; die gele of de mooie zwarte, in plaats van elkaar van onder en boven te fotograferen... ;)

;)/jan

Het goede vak zei ik al!!  ;D
Volgende keer ook een foto van zo'n rijtje T5R en R moet wel kunnen.

Groet,

Jan

rogier

Ik ben zaterdagmiddag met mijn vriendin geweest en ik geloof dat zij enthousiaster was dan ik, maar we hebben zeker een leuke middag gehad. Ze heeft nog een schaalmodel van een 444 gekocht voor haar pa (was zijn eerste auto), dus die was ook helemaal gelukkig.

s©ub@

ja hallo, vind je dat gek rogier?

majo zag mij sinds lange tijd weer :P ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Citaat van: BartT5R op 13-09-2004 15:17:41
Citaat van: denkweb op 13-09-2004 14:04:36
Is dat niet de auto van Bart Buysen dan?

Nee Daan, dat is het hem juist, in belgie zijn nummerplaten dus niet aan auto's maar aan de eigenaar gekoppeld, dus aangezien deze nummerplaat dezelfde lettercode heeft en bijna dezelfde cijfers is dit toch wel een groot toeval.

Nog vreemder is dan dat ik bijna 2 jaar geleden naar deze R ben gaan kijken een week voor ik de mijne heb gekocht.

???Strange things are going on around us ???

Dan hadden we meer gehad aan de laatste drie cijfers als aan de eerste drie letters, die kennen we immers al  ;D

denkweb

Citaat van: RonnieDuck op 13-09-2004 11:14:16

Is de mooie 360 met handjes nog thuisgekomen?????

Staat droog in de stalling na een uurtje toeren over de snelweg... het is een verademing om weer in iets met stuurbekrachtiging te stappen zeg!!  ;D

En dan de snoetjes van alle kids die je voorbijrijd... Je ziet ze denken: "PAPA PAPA, WIL IK OOK!"

rogier

Citaat van: s©ub@ op 13-09-2004 22:23:52
ja hallo, vind je dat gek rogier?

majo zag mij sinds lange tijd weer :P ;D
Zou dat het zijn?

;D ;D ;D

gerrit

Heb zelf ook genoten van de VKB maar ben nu net terug van het campeer weekend en heb dus van 9 sept. t/m 19 sept niet meer op het forum gekeken vandaar

mooie foto's trouwens
Gerrit