Italo-fan aan de Volvo

Gestart door ZC3rr0r, 15-05-2012 20:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SVENAIRCOOLED

mooie velgen onder de v70 en mooie groene kleur

ZC3rr0r

Volgens mij heb je de verkeerde voor hoor, de mijne is metalic donkerblauw met 16" turbine velgen.
Zie ook de vorige pagina ;-)

Tjalling

 
Citaat van: ZC3rr0r op 28-05-2012 20:22:58
Volgens mij heb je de verkeerde voor hoor, de mijne is metalic donkerblauw met 16" turbine velgen.
Zie ook de vorige pagina ;-)

vind het toch meer Patrick zeester wielen  ;D
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

ZC3rr0r

Citaat van: Tjalling op 28-05-2012 21:01:28
Citaat van: ZC3rr0r op 28-05-2012 20:22:58
Volgens mij heb je de verkeerde voor hoor, de mijne is metalic donkerblauw met 16" turbine velgen.
Zie ook de vorige pagina ;-)

vind het toch meer Patrick zeester wielen  ;D

Ook goed, de officiële benaming ontging me even, vandaar die omschrijving ;-)

grijzev70tdi

Citaat van: ZC3rr0r op 29-05-2012 00:37:29
Citaat van: Tjalling op 28-05-2012 21:01:28
Citaat van: ZC3rr0r op 28-05-2012 20:22:58
Volgens mij heb je de verkeerde voor hoor, de mijne is metalic donkerblauw met 16" turbine velgen.
Zie ook de vorige pagina ;-)

vind het toch meer Patrick zeester wielen  ;D

Ook goed, de officiële benaming ontging me even, vandaar die omschrijving ;-)

Columba's ;) Een van de mooiste velgen voor de 850 vind ik (naast cetus en titan)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ZC3rr0r

Na een rondje Google moet ik toch toegeven dat ik de titan's toch net ietsjes mooier vind.
Zal er wel aan liggen dat de 17" de wielkuipen beter vullen...

arjen850

Eigenlijk horen de perfo's op de V70, enne Volan rules :eusa_whistle:

ZC3rr0r

Citaat van: arjen850 op 29-05-2012 23:41:45
Eigenlijk horen de perfo's op de V70, enne Volan rules :eusa_whistle:

Mag ik hier heiligschennis plegen en stellen dat ik het verschil niet zou herkennen in het wild (tussen Perfo's en Columba's)?

Columba:


Perfo:

mehn

Jawel, dat zie je meteen. De spaken in de Columba's zijn rond en die in de Perfo's hoekig.
Het lijkt op de bovenstaande foto misschien niet zo maar in de Columba spaak zit geen hoek.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ries van de Zilverschuit

#39
Het snelst herken je de velg aan de plaats van het ventiel. Zit bij Perfo tussen de spaken en bij Columba ervoor. Op Marktplaats bieden ze deze velgen ook wel eens aan met slechte foto's en dan weten ze niet om welke velg het precies gaat. Vandaar dat ik even gezocht heb naar een duidelijk verschil, ook zichtbaar op slechte foto's.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

ZC3rr0r

Verhip, nu je het zegt, was me idd nooit opgevallen anders.
Hoe dan ook, ik vind 16" eigenlijk net wat te klein, maar voorlopig heb ik nog genoeg te vertimmeren aan mijn autotje om me daar druk over te maken ;)

In ander nieuws: 2 aanrijdingen in 2 weken tijd, is dat gebruikelijk voor een V70?
Heb nu al twee andere weggebruikers gehad die blijkbaar niet kunnen inschatten hoe lang mijn auto is en er bij het uitparkeren vol tegenaan rijden.... :-\

Broabander

Hmmm, lijkt me niet helemaal normaal, of al die astronomische standen moeten op een afgesloten circuit gehaald worden :P

Maar veel schade of valt het mee?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

ZC3rr0r

#42
Citaat van: Broabander op 30-05-2012 12:18:35
Hmmm, lijkt me niet helemaal normaal, of al die astronomische standen moeten op een afgesloten circuit gehaald worden :P

Maar veel schade of valt het mee?

1e aanrijding (Bestuuder VW Polo let niet op zet auto achteruit tegen rechterhoek achterbumper aan)

Éen Volkswagen Polo (MkII) total loss (spatbord VW was ingedeukt).
Mijn V70: Krassen op achterbumper, 1 montagepunt bumper afgebroken.

2e aanrijding (Bestuurder Mitsubishi Colt let niet op rijd achteruit tegen de linkerhoek van mijn achterbumper aan)

Éen nieuwe achterbumper voor een Mitsubishi Colt nieuw model (want gebarsten / gebroken)
Mijn V70: Nog meer krassen op mijn achterbumper die toch al gespoten ging worden (motagepunten bleven gek genoeg heel...)

Tjalling

Citaat van: ZC3rr0r op 30-05-2012 11:56:39
Verhip, nu je het zegt, was me idd nooit opgevallen anders.
Hoe dan ook, ik vind 16" eigenlijk net wat te klein, maar voorlopig heb ik nog genoeg te vertimmeren aan mijn autotje om me daar druk over te maken ;)

In ander nieuws: 2 aanrijdingen in 2 weken tijd, is dat gebruikelijk voor een V70?
Heb nu al twee andere weggebruikers gehad die blijkbaar niet kunnen inschatten hoe lang mijn auto is en er bij het uitparkeren vol tegenaan rijden.... :-\

Die volvo's passen hier in Den Bosch gewoon niet in de vakken ;)
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

ZC3rr0r

Citaat van: Tjalling op 30-05-2012 16:39:23
Citaat van: ZC3rr0r op 30-05-2012 11:56:39
Verhip, nu je het zegt, was me idd nooit opgevallen anders.
Hoe dan ook, ik vind 16" eigenlijk net wat te klein, maar voorlopig heb ik nog genoeg te vertimmeren aan mijn autotje om me daar druk over te maken ;)

In ander nieuws: 2 aanrijdingen in 2 weken tijd, is dat gebruikelijk voor een V70?
Heb nu al twee andere weggebruikers gehad die blijkbaar niet kunnen inschatten hoe lang mijn auto is en er bij het uitparkeren vol tegenaan rijden.... :-\

Die volvo's passen hier in Den Bosch gewoon niet in de vakken ;)


Gek genoeg zijn ze er alleen buiten Den Bosch tegenaan gereden :-\ ;)