Forumverloedering

Gestart door triton, 20-05-2012 12:09:56

Vorige topic - Volgende topic

triton

Citaat van: -D©©©L- op 20-05-2012 12:51:31
Verloedering is ook het posten van topic titels in hoofdletters.
Bennie doof.

Nee Marco, slechtziend toch..... ;)
Professioneel raddraaier

rpakuypers

Citaat van: Dirk342 op 20-05-2012 12:42:59
Citaat van: rpakuypers op 20-05-2012 12:36:12
Citaat van: triton op 20-05-2012 12:18:57
Lees eigenlijk redelijk veel verschillende topics en het valt mij op dat bepaalde personen alleen maar bezig zijn met het verzieken van dit forum, ongeacht het onderwerp of de persoon ansich.

Triton

Ach, dat heb je op elk forum. Je hebt er van die eendagsvliegen, mensen die het structureel met anderen niet eens zijn, mensen die graag hun mening opdringen aan anderen en azijnpissers. De "harde kern" die blijft wel.

Groet,
Roger
Ook voor de "harde" kern zijn er grenzen Roger.......

Absoluut Dirk, maar met de harde kern doel ik meer op de mensen die meer dan 1000 postings hebben gedaan en daarmede ook positieve en bruikbare zaken hebben aangedragen naast een gedeelte met een hoger OH-gehalte. En dat laatste moet ook kunnen ................... en natuurlijk zijn er mensen die bepaalde reacties oproepen, maar die worden hier ook wel weer beduidend minder. En natuurlijk mag je het ergens niet mee eens zijn, als en mekaar maar in de waarde laat.

Als een ander dubbele pijpen wil, of dikkere bumpers of lippen of een turbo op een 10V dan zeg ik "DOEN!" Het is niet mijn ding want ik hou niet van al dat uiterlijk vertoon (op een spoiler na dan) en steek mijn geld liever in veiligheid.

Groet,
Roger

verron

Citaat van: arjen850 op 20-05-2012 12:53:42
Citaat van: -D©©©L- op 20-05-2012 12:51:31
Verloedering is ook het posten van topic titels in hoofdletters.
Bennie doof.

Mooie billen op een 850 forum, das pas verloedering ;D

Weet niet hoor, maar dat zie ik toch liever dan een mooie uitlaat  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

-D©©©L-

Citaat van: rpakuypers op 20-05-2012 12:54:50
Lees eigenlijk redelijk veel verschillende topics en het valt mij op dat bepaalde personen alleen maar bezig zijn met het verzieken van dit forum, ongeacht het onderwerp of de persoon ansich.

Triton

Ach, dat heb je op elk forum. Je hebt er van die eendagsvliegen, mensen die het structureel met anderen niet eens zijn, mensen die graag hun mening opdringen aan anderen en azijnpissers. De "harde kern" die blijft wel.

Groet,
Roger

Absoluut Dirk, maar met de harde kern doel ik meer op de mensen die meer dan 1000 postings hebben gedaan en daarmede ook positieve en bruikbare zaken hebben aangedragen naast een gedeelte met een hoger OH-gehalte. En dat laatste moet ook kunnen ................... en natuurlijk zijn er mensen die bepaalde reacties oproepen, maar die worden hier ook wel weer beduidend minder. En natuurlijk mag je het ergens niet mee eens zijn, als en mekaar maar in de waarde laat.

Als een ander dubbele pijpen wil, of dikkere bumpers of lippen of een turbo op een 10V dan zeg ik "DOEN!" Het is niet mijn ding want ik hou niet van al dat uiterlijk vertoon (op een spoiler na dan) en steek mijn geld liever in veiligheid.

Groet,
Roger

DIE DIKKE BUMPERS EN LIPPEN VIND IK WEL WAT, MAAR DAT DUBBEL PIJPEN VERHAAL IS MINDER MIJN DING.
VAN DIE SPOILER MOET IK NOG AF, EN VEILIGHEID BOVEN ALLES. DUS JE GELD BESTEDEN AAN BETER RUBBER IS ALTIJD GOED.

NinaPaul

Citaat van: arjen850 op 20-05-2012 12:41:48
Citaat van: NinaPaul op 20-05-2012 12:24:17
Over het algemeen mee eens.

Al vind ik dat er best op de Nederlandse taal gelet mag worden, ik zie hier het negatieve niet in.
Liever 1 keer fout en er van geleerd, dan 140 keer fout zonder het te weten.

Ja, maar een ander daar op aanvallen is toch wel heel iets anders..

Sommige mensen zien alles als een aanval, wanneer het niet overeenstemt met hun denkwijze.
Soms vraagt om reactie in de veronderstelling enkel positieve berichten te krijgen, dat is natuurlijk niet altijd zo.
Het is een negatieve maatschappij, vanaf de kleuterschool, waar je 3 FOUT hebt, nooit 7 GOED.

Verder zie ik hier vaak mensen die met 2 maten meten, sportuitlaat monteren is pauper, maar als een bekende het doet is het gaaf.
Goedkope oplossingen verzinnen voor "oude garde" is een uitdaging, voor "nieuwe mensen" wordt dat bestempeld als "voor een kwartje op de eerste rij" "beun oplossing" "petjes volk" etc.

Dit zijn gewoon voorbeelden!!
Ik respecteer het werk van een ander, al zullen smaken altijd verschillen.

(Edit: even een boterham smeren tussendoor zorgt voor een grote vertraging)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Midicijnman

[/quote]
DIE DIKKE BUMPERS EN LIPPEN VIND IK WEL WAT, MAAR DAT DUBBEL PIJPEN VERHAAL IS MINDER MIJN DING.
VAN DIE SPOILER MOET IK NOG AF, EN VEILIGHEID BOVEN ALLES. DUS JE GELD BESTEDEN AAN BETER RUBBER IS ALTIJD GOED.
[/quote]

...nu heb ik een piep in mijn ogen.

triton

Professioneel raddraaier

rpakuypers

Citaat van: -D©©©L- op 20-05-2012 12:59:14

Triton

Groet,
Roger

Groet,
Roger

Sjeu, ben niet doof .............

Groet,
Roger

arjen850

Citaat van: -D©©©L- op 20-05-2012 12:59:14

Triton

Groet,
Roger

Groet,
Roger

Marco jong, vertel eens, wat zit je dwars? ;D

-D©©©L-

Beetje jeuk aan de seurzak.  ;D

arjen850

Citaat van: NinaPaul op 20-05-2012 13:00:59
Citaat van: arjen850 op 20-05-2012 12:41:48
Citaat van: NinaPaul op 20-05-2012 12:24:17
Over het algemeen mee eens.

Al vind ik dat er best op de Nederlandse taal gelet mag worden, ik zie hier het negatieve niet in.
Liever 1 keer fout en er van geleerd, dan 140 keer fout zonder het te weten.

Ja, maar een ander daar op aanvallen is toch wel heel iets anders..

Sommige mensen zien alles als een aanval, wanneer het niet overeenstemt met hun denkwijze.

Hey, das een goeie, daar kan iedere potentiele "aanvaller" zich achter verstoppen

Boemeltje

arjen850

Citaat van: -D©©©L- op 20-05-2012 13:04:15
Beetje jeuk aan de seurzak.  ;D

Moet ik even komen krabben dan? :eusa_sick: ;D

Turbobiker

Citaat van: triton op 20-05-2012 12:09:56
Jammer dat er mensen op dit forum zijn die blijkbaar niks beters te doen hebben ,
als het speuren naar minpunten van anderen.
Ze menen hier op te moeten reageren en vervolgens geheel off topic hun mening te kunnen opdringen.
Nog erger is dat deze mensen niet tegen kritiek kunnen en dus willens en wetens maar blijven doorgaan.
Hetzij met het speuren naar andermans onvolkomenheden , taalfouten ,gebrek aan kennis op welk vlak dan ook .
Laat degenen die zichzelf hierin herkennen ,eens voor de spiegel gaan staan en goed nadenken voordat men een
mede forummer de grond in boort.

Laat een ieder in zijn waarde.
Leven en laten leven

Triton

Jammer dat er mensen op dit forum zijn die blijkbaar niks beters te doen hebben ,
als het speuren naar minpunten van anderen.
Ze menen hier op te moeten reageren en vervolgens geheel off topic hun mening te kunnen opdringen.
Nog erger is dat deze mensen niet tegen kritiek kunnen en dus willens en wetens maar blijven doorgaan.
Hetzij met het speuren naar andermans onvolkomenheden , taalfouten ,gebrek aan kennis op welk vlak dan ook .
Laat degenen die zichzelf hierin herkennen ,eens voor de spiegel gaan staan en goed nadenken voordat men een
mede forummer de grond in boort.

Laat een ieder in zijn waarde.
Leven en laten leven

De Tussenpaus

peteRRR

Wat voor varianten zijn er eigenlijk kwa Forumverloedering dan.

- geschreven berichten die door een ander niet zorgvuldig worden gelezen en de essentie over het hoofd zien.
- geziene/ongeziene eigen belang misschien.
- buitensporige emoties,zoals je eigen ongenoegen projecteren,...enz.
- Gebrek aan positiviteit en daar mee de kritiek van een ander zwaar neemt terwijl het goed bedoeld is/was.
- lopen trollen. ;D
- de ander z,n topic de kop indrukken omdat ik/wij de ervaring hebben en dat dan weer op een botte manier naar buiten brengt naar degene.
- of een text plaatsen met dubbele/3dubbele inhoud waarmee je een ander het bos in stuurt.
- kliekjes gedrag.
- niet of nog niet over de juiste vaardigheden beschikken kwa communiceren in schrift.
- idd de maandelijkse ( down ) periode ondergaan.
- of ergens bij willen horen waar je niet bij kan/wil passen.
- jezelf ergeren aan het gedrag van een mede forummer en dit niet met rust kan laten in je kop misschien van tijd en wijlen.
- jaloezie zal er hier en daar ook wel tussen zitten.
- niet helemaal eerlijk zijn kan ook een dood doener zijn of wel eerlijk zijn en dat je de juiste woorden niet kan vinden om je te uiten en dit evt weer frictie met zich mee brengt.

En ga zo maar door,.....als we met z,n allen gewoon proberen het beste beentje voor te houden wat in het algemeen gebeurd op het forum en jezelf daarin ziet te verbeteren als je daar behoefte aan hebt komt het allemaal best goed,........respect voor de ander staat hierin voor op geplaatst denk ik.

Misverstanden hou je toch in de lengte of de breedte.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla