Crisis...??...........hoezo Crisis....??

Gestart door heutink, 24-05-2012 19:53:00

Vorige topic - Volgende topic

heutink

:D
jaaaaaa de eerste 80...........daarna ( 1000 + stuks ) en misschien nog wel meer
moet het naar de helft of zo........maar dat kan ook wel...........alle ontwikkelingskosten zitten natuurlijk in de protoserie
8)

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Snellebaksteen

Kijk nou eens wat ik nog tegenkwam op m'n telefoon!
Ik heb in april tijdens de Hannover Messe een filmpje van een robot geschoten waar ik nu ineens zie dat deze met Maxon motors werkt!

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

heutink

ja, die stond op onze stand in Hannover.........
het is een uitvloeisel van onze strategische beslissing in,  ik meen 2001 , om ons in te kopen in Japan in de ontwikkelingen van robots, en dat levert geen windeieren op
8)

heutink

en 2015 is bijna verleden tijd.......voor maxonmotor benelux een heel mooi jaar  :eusa_dance:
ons nieuw gebouwde pand loopt langzaam maar zeker vol met personeel en we hebben dit jaar onze eigen motor ontwikkeld en geproduceerd, en hopen natuurlijk die wereldwijd te gaan verkopen.

voor mij zal 2016 waarschijnlijk het laatste jaar in dienst van het bedrijf zijn, aangezien ik hopelijk in augustus 65 zal worden, dan is het wel genoeg geweest na 43 jaar werken, maar eerst nog even een jaar genieten

;D

widebody

Bij ons is er een nieuwe chauffeur aangenomen. Als aanvulling op de 6distributiechauffeurs een 7e omdat het de spuigaten uitloopt. Collegea met meer dan 150 overuren die deze niet of nauwelijks op kunnen nemen. De levensmiddelendistributie, bij ons in het zuiden, is booming. Niet veel nieuwe klanten maar wel de bestaande klanten die langzaam uit hun jasje aan het groeien zijn.
http://www.lekkeruitlimburg.nl, http://www.detry.be/, http://sofine.eu/nl/ zijn een aantal van onze grootste klanten. Die zijn enorm aan het groeien en gaan nog verder groeien.

Marc O.

Toen ik bij mijn huidige werkgever begon waren we met 35 man. Inmiddels heb ik inmiddels bijna 200 collega's en hebben we ca. 20 vacatures. Gaat best lekker dus :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

heutink

;)
haha Marc, in de bijna 43 jaar heb ik de groei ( wereldwijd bij maxonmotor ) meegemaakt van 200 naar 2400 collega's
:eusa_doh:

Marc O.

'Mijn' groei van 35 naar 200 man was in 6 jaar tijd ;)

Oh, en heel formeel gezien zijn we nu met 80.000 man, want we zijn onlangs overgenomen door het mondiaal werkende WPP ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

heutink

Dikkie

Da's geinig, ons grijze bedrijf krimpt alleen maar!
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

Vulk

Wij hebben dit jaar ook meer dan 200 man aangeworven en zoeken nog steeds collega's.

http://www.alpro.com/corporate/benl/jobs

:)

Dikkie

Nee bedankt Vulk, mij te ver weg!
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

widebody

)()()sT

Citaat van: Marc O. op 27-11-2015 19:50:34
Toen ik bij mijn huidige werkgever begon waren we met 35 man. Inmiddels heb ik inmiddels bijna 200 collega's en hebben we ca. 20 vacatures. Gaat best lekker dus :D

Het bedrijf waar ik 10 jaar geleden begon had toen 40-50 mensen. Tegenwoordig 4, voor mij was er als "inlener" deze zomer geen plek meer.
Gelukkig ben ik er -nu ik ook les geef- vanaf, al hoor ik in het onderwijs ook alleen maar onzekere berichten dus het zal me benieuwen  :eusa_shifty:

heutink

en we gaan morgen/overmorgen het jaar afsluiten........ :eusa_dance:
maxonmotor benelux heeft weer een nieuw record gedraaid........met heel veel omzet in de USA...
jaaaa........het kan vreemd lopen
;D