De 500.000km race met de R en 20v

Gestart door Arie T5R, 13-06-2012 21:18:07

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Met meer als 100.000 km. per jaar een BMW kopen met 5,5 ton op de teller? :o

Volgens mij rijdt zoiets heerlijk btw. ;)

Arie T5R

Lijkt me best een leuk avontuur.. ;D

Arie T5R

En weet je wat het is: dit ding heeft in 8 jaar tijd 547.000 gereden. DAt is 70.000km per jaar, zonder te bezuinigen op onderhoud. In mijn
beleving slijt een auto veel minder van lange snelwegkilometers dan van korte stukken.
Dus in die zin durf ik het wel aan. Ik heb de lijst van onderhoud gezien, en dat zag er niet raar uit.
Ja, in het begin, een nieuwe automaat..

Arie T5R

Citaat van: koen.s op 05-02-2013 22:20:26
Citaat van: Arie T5R op 05-02-2013 22:18:58
Lijkt me best een leuk avontuur.. ;D

Op naar de 1 miljoen.

Zoiets!
Ik denk dat ik- ALS het deze wordt- hem een jaartje rij, en als ie goed bevalt nog een jaartje. Nou ja, dan kan ik net zo goed door naar de 8 ton.. En ach, dan is het miljoen ook in zicht.. 4 jaar dus.. Hmm, dat ga ik niet redden, 4 jaar met een auto..

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,56803.0.html

en dat is dan van de afgelopen 3 jaar..

Arie T5R

Wel met zn tweeen hoor..
En ZIJ doet 6km per dag..

Remko

Arie T5R

Hij is gereserveerd voor een liefhebber van het forummmmmmmm   :eusa_clap:

Remko

Arie T5R

Arie T5R

Ik heb even een uitdraai van t onderhoud vanaf 0km opgevraagd. Echt geen rare dingen. Ja, 1x de automaat, en dat was t dan. Ieder beurtje gehad. Laatste beurt bij 554000. Gloeispul vervangen . Verder olie, filtertje, keer n schokker, en in t begin wat electronisch spul. Hij is van 2005. Dwz 70000 km per jaar. Is ntuuk t beste voor n auto.. Vandaag bog n keer bekijken, die auto

ray001

Citaat van: Arie T5R op 08-02-2013 10:26:18
Ik heb even een uitdraai van t onderhoud vanaf 0km opgevraagd. Echt geen rare dingen. Ja, 1x de automaat, en dat was t dan. Ieder beurtje gehad. Laatste beurt bij 554000. Gloeispul vervangen . Verder olie, filtertje, keer n schokker, en in t begin wat electronisch spul. Hij is van 2005. Dwz 70000 km per jaar. Is ntuuk t beste voor n auto.. Vandaag bog n keer bekijken, die auto

Veel succes.......

NinaPaul

Automaat probleem is bekend bij de 530d (193pk). De bak is underrated voor de nm's. De meeste zijn aan vervanging toe rond de 2 ton.
Natuurlijk minder snel als je veel snelweg km's maakt. Mocht je lcd schermpje (in je teller unit) ooit strepen vertonen er zijn aftermarket reparatie setjes voor. Is een beetje soldeerwerk maar scheelt veel geld.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Arie T5R

Neee, ik ga morgen nog ns even kijken naar 3 opties..
535d

530d vorig model

525d vorig model

En allemaal hebben ze wat voor en tegen.. De een de km's, de ander geen garantie, de derde weer de 163 pk, en zo wordt het lastig kiezen..
We gaan het zien morgen.

elianmars

Is de 3 serie geen optie? Of is die te klein?

Op de een of andere manier vind ik deze 5 serie een beetje lomp tonen.

Arie T5R

Inderdaad te klein. Qua stoelen voor mijzelf, en achterin voor de 3 kaboutertjes..