Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

t5joost

stoters zijn even hoog foto lijkt iets hoogte verschil

Piet

@ninamuppet:
"is wel erg onoplettend in elkaar gezet dan"  nee.... dat is echt een hart onder de riem.
Dat is hetzelfde als "wat stom, zou mij nooit overkomen"
Misschien moet jij es een keer iets proberen te begrijpen, hoe komt het toch dat velen zo op jouw reageren.

Ben benieuwd of je reactie weer zal zijn als " zucht ..jij wint... je hebt gelijk"

mastertje

tsss beetje modder gooien hier.

Joost, de linker zijn de nieuwe? Ik vind het hoogte verschil nog wel meevallen.

Was er wel genoeg oliedruk? Heb je de stoters vooraf in motorolie bewaard? Hoeveel speling zat er tussen stoter en de wand?

Als je er een schuifmaat op zet, zit er dan verschil in de diameter? De rechter lijkt op de foto namelijk veul dikker.
Volg ons op www.project850.nl. Carbagerun 2013 --- Team 255 BLOG

t5joost

hoogte verschil tussen de ringen is idd niet veel is slecht tezien op de foto maar ook de diepte van de groef is minder diep.
linker is de nieuwe imitatie stoter.

olie druk was genoeg

ze zaten er wel strakker in dan de originele liepen niet vast.
ga een setje originele stoters bestellen en dan alles weer monteren

Piet

Citaat van: mastertje op 04-04-2013 23:53:23

Tja sorry hoor... maar daar kan ik nou niet goed tegen.... die jongen hier doet zijn best, heeft ergens pech mee , betreft minimale verschillen waarvan het dus absoluut niet gek is dat ie die over het hoofd heeft gezien en wordt vervolgens met zo'n belerende muppetpaul k.t opmerking de grond ingetrapt.

mastertje

Citaat van: t5joost op 04-04-2013 23:58:01
hoogte verschil tussen de ringen is idd niet veel is slecht tezien op de foto maar ook de diepte van de groef is minder diep.
linker is de nieuwe imitatie stoter.

olie druk was genoeg

ze zaten er wel strakker in dan de originele liepen niet vast.
ga een setje originele stoters bestellen en dan alles weer monteren

Groef lijkt inderdaad een stuk minder diep.. nou hopelijk is dit het :) Lijkt me van wel.
Volg ons op www.project850.nl. Carbagerun 2013 --- Team 255 BLOG

elianmars

Even kijken of ik goed heb opgelet met het demonteren van het sloopblokje. Omdat de groeven niet op de juiste hoogte zitten, worden de stoters niet gevuld met olie?

Of zit ik er helemaal naast?  :eusa_shifty:

Btw: zijn de stoters verkocht als geschikt voor jouw blok?

t5joost

De stoters worden deels gevuld maar op het moment dat hij het vadt moet houden pist hij ze leeg omdat de groef niet goed zit

Stoters gekocht voor mijn blok ja

)()()sT

Citaat van: Piet op 05-04-2013 00:04:47

Tja sorry hoor... maar daar kan ik nou niet goed tegen.... die jongen hier doet zijn best, heeft ergens pech mee , betreft minimale verschillen waarvan het dus absoluut niet gek is dat ie die over het hoofd heeft gezien en wordt vervolgens met zo'n belerende muppetpaul k.t opmerking de grond ingetrapt.

Ik ga me er niet mee bemoeien, maar vraag me werkelijk af wat de betreffende poster bezielt om als een wijsneus spuit-11 opmerkingen te maken achteraf.
Joost heeft wel de ballen om een blok geheel uit elkaar te trekken en te reviseren. Als dat wellicht de eerste keer is leer je van je fouten.
Joosie: gelukkig is de oorzaak iets relatiefs simpels, niet dat je onderblok weer opengetrokken moet worden!

elianmars

Citaat van: t5joost op 05-04-2013 08:50:24
De stoters worden deels gevuld maar op het moment dat hij het vadt moet houden pist hij ze leeg omdat de groef niet goed zit

Ah, duidelijk. Ze moeten natuurlijk gevuld blijven.

Ik neem aan dat je dit wel gaat aankaarten bij het bedrijf waar ze vandaan komen?

elianmars

Citaat van: )()()sT op 05-04-2013 08:53:04
Ik ga me er niet mee bemoeien, maar....

Toch doen, hè?  ;D

t5joost

Tja vond het ook een rare opmerking maar had zelf meteen het gevoel laat maar gaan. Aardig dat er mensen zijn die er op ingaan maar zullen we het nu maar weer afsluiten de discussie

UserID6342

Persoonlijk zou ik het ook absoluut geen 'fout' willen noemen.  Had namelijk iedereen, inclusief mijzelf, kunnen overkomen.  Immers je verwacht van je leverancier dat het spul gewoon goed is en past...  Zeer zeker als het ook nog om nieuwe onderdelen gaat.

Dat achteraf blijkt dat dit niet zo is, is alleen heel erg jammer te noemen en komt een beetje als mosterd na de maaltijd.  En zonde van het extra werk.  Groot voordeel daarintegen is dat je nu, betrekkelijk eenvoudig, het op kunt lossen en dat niet het hele blok weer los moet.

Johann

Citaat van: t5joost op 05-04-2013 08:50:24

Zijn de aanvoergaten wel open? Niet dat er misschien teveel kit in heeft gezeten?

peteRRR

Citaat van: )()()sT op 05-04-2013 08:53:04
Citaat van: Piet op 05-04-2013 00:04:47

Ik ga me er niet mee bemoeien, maar vraag me werkelijk af wat de betreffende poster bezielt om als een wijsneus spuit-11 opmerkingen te maken achteraf.
Joost heeft wel de ballen om een blok geheel uit elkaar te trekken en te reviseren. Als dat wellicht de eerste keer is leer je van je fouten.
Joosie: gelukkig is de oorzaak iets relatiefs simpels, niet dat je onderblok weer opengetrokken moet worden!

En we weten inmiddels ook wel dat Nina soms niet de handigste is om forums ge-wijs info te brengen en het wel ( denk dat nog steeds ) goed bedoeld.
Maak er dan een grap over of zo of relativeer het wat meer of ga op de pb of geef nog eens een hint want om nou constant in andermans bloggen/topic,s te gaan
rommelen is het ook niet echt.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla