European Tuning

Gestart door Henk855, 05-07-2012 15:55:43

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

ff een vraagje he.

wat kunnen wij er aan doen?
wat wil je dat wij veranderen?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Henk855

Citaat van: ulkeman op 05-07-2012 18:08:20
ff een vraagje he.

Wij kunnen er niets aan doen, er is er maar één die hier wat aan kan doen en dat is ET.
En aangezien Marc hier ook actief is mag hij best weten hoe er over dit dure nummer wordt gedacht.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

ulkeman

Citaat van: Henk855 op 05-07-2012 18:23:33
ff een vraagje he.

Wij kunnen er niets aan doen, er is er maar één die hier wat aan kan doen en dat is ET.
En aangezien Marc hier ook actief is mag hij best weten hoe er over dit dure nummer wordt gedacht.

volgens mij denk alleen jij er over.

verder hoor ik niemand klagen.
en bellen ze toch wel naar ET  ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

Ik moet zeggen dat 50 cent per minuut wel aan de hoge kant is. 10 cent per minuut lijkt me toch wel de max.

Turbobiker

Citaat van: rovelra op 05-07-2012 17:22:06
Kijk en dat is het verschil : als JIJ ze nodig hebt , zij hebben jou echter niet nodig!!

Sorry, maar ET heeft ons nodig en niet andersom. Advies geven hoort er in mijn ogen bij. Dat een consument dan uiteindelijk ergens anders gaat inkopen is een bedrijfsrisico. Maar het werkt ook andersom: als jij iemand goed helpt, koopt hij waarschijnlijk wel bij jou.

En jullie kunnen ja en nee blijven roepen tot je een ons weegt, het feit dat er iemand over klaagt blijkt dat er iets niet helemaal klopt. En zoals TS al aangeeft, het gaat hier om het principe.

Aangezien ET ook op de website niet meldt dat ze bij voorkeur een e-mail ontvangen is het inderdaad een rare actie om maar liefst 50 cent per minuut te vragen.
De Tussenpaus

maruska

bij vraag kan er alternatief worden geleverd. de "oude nummers" werken voor zover ik weet nog.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: Turbobiker op 05-07-2012 18:43:04
Citaat van: rovelra op 05-07-2012 17:22:06
Kijk en dat is het verschil : als JIJ ze nodig hebt , zij hebben jou echter niet nodig!!

Sorry, maar ET heeft ons nodig en niet andersom. Advies geven hoort er in mijn ogen bij. Dat een consument dan uiteindelijk ergens anders gaat inkopen is een bedrijfsrisico. Maar het werkt ook andersom: als jij iemand goed helpt, koopt hij waarschijnlijk wel bij jou.

En jullie kunnen ja en nee blijven roepen tot je een ons weegt, het feit dat er iemand over klaagt blijkt dat er iets niet helemaal klopt. En zoals TS al aangeeft, het gaat hier om het principe.

Aangezien ET ook op de website niet meldt dat ze bij voorkeur een e-mail ontvangen is het inderdaad een rare actie om maar liefst 50 cent per minuut te vragen.

Die Lars :eusa_clap: Je zult et niet geloven, maar ik ben het zowaar met je eens ;D

V70 classic

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
net ff de aaifoon gesjekt.
Ik heb gelukkig een goedkoop nr.  ;D

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Henk855

Citaat van: V70 classic op 05-07-2012 19:44:26
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

grts

Blijven aaien dan, zou je dat ook doen als er een max. van 25 euro in rekening gebracht zou worden?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

V70 classic

Citaat van: Henk855 op 05-07-2012 19:48:09
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

grts

Blijven aaien dan, zou je dat ook doen als er een max. van 25 euro in rekening gebracht zou worden?

:eusa_liar:

MarkoC70T5

Ik kan het wel begrijpen dat ze het hebben ingevoerd.  Als er veel gebeld wordt met vragen hoe is moet als de persoon in kwestie aan het sleutelen is aan zijn auto.
Dan kan je wel naar ET bellen om hulp. Maar denk dat het gewoon te vaak voor komt en dat kost ze ook geld.

Denk als jij echt advies wilt over welke remblokken je het beste kan bestellen of een afspraak maken om wat te doen dan ze je gewoon zelf even terug bellen en dat kost het je echt geen euros.

Ik kan het begrijpen omdat ik het zelfde heb maar dan met IT zaken. Vaak bellen ze met vragen hoe het zit enz. En dan blijven ze zelf door proberen.  Of dat ik het even telefonisch oplos.  Dat kost mij gewoon veel te veel tijd en levert niet veel op. Dus hou ik de telefoon nu gewoon af en ze gooi de pc maar af als ze echt willen dat het wordt opgelost. Maar dan wel met factuur.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

V70 classic

Citaat van: MarkoC70T5 op 05-07-2012 20:04:14
Ik kan het wel begrijpen dat ze het hebben ingevoerd.  Als er veel gebeld wordt met vragen hoe is moet als de persoon in kwestie aan het sleutelen is aan zijn auto.
Dan kan je wel naar ET bellen om hulp. Maar denk dat het gewoon te vaak voor komt en dat kost ze ook geld.

Denk als jij echt advies wilt over welke remblokken je het beste kan bestellen of een afspraak maken om wat te doen dan ze je gewoon zelf even terug bellen en dat kost het je echt geen euros.

Ik kan het begrijpen omdat ik het zelfde heb maar dan met IT zaken. Vaak bellen ze met vragen hoe het zit enz. En dan blijven ze zelf door proberen.  Of dat ik het even telefonisch oplos.  Dat kost mij gewoon veel te veel tijd en levert niet veel op. Dus hou ik de telefoon nu gewoon af en ze gooi de pc maar af als ze echt willen dat het wordt opgelost. Maar dan wel met factuur.

Bij mijn weten was dit indeed de reden.
Marc zat er al een tijdje mee te stoeien.
Ik was er bv voor een costum DP.
Moest ie helpen met hechten en sleutelen want het was een hoofdpijn dossier die T6.
En telkens als ie iets vast had ging de telefoon.
Vaak voor een bestelling regelmatig ook voor advies.

Of zo een tarief een goede stap is weet ik niet.
Maar enigzinds begrijpelijk is het wel.
Alles kan via mail tegenwoordig.

grts

arjenT5R

Citaat van: ulkeman op 05-07-2012 18:34:42
Citaat van: Henk855 op 05-07-2012 18:23:33
ff een vraagje he.

volgens mij denk alleen jij er over.

verder hoor ik niemand klagen.
en bellen ze toch wel naar ET  ;)

Henk is echt niet de enige die er zo over denkt ulk  ;)

Zijn zaak loopt zo goed vanwege de service, klantvriendelijkheid en kennis.
Dan moet je dit ook hoog int vaandel houden!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ludo

Citaat van: de geneRaal op 05-07-2012 17:22:48
 Misschien kan je je vraag ook hier neer kwakken.  Greetz

Toch niet alwéér hé?.  :eusa_doh:

;D

KIM

Citaat van: Henk855 op 05-07-2012 19:48:09
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

grts

Ik snap niet wat je nu steeds zit te zeuren over die 25 Euro? Dat betaal je pas als je 50 minuten of langer aan de telefoon zit.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb geen 50 minuten nodig om een bestelling te plaatsen hoor.

En dat een drempel in wordt gebouwd zodat mensen niet voor elk wissewasje bellen: handig bekeken en bovendien mag een goed advies best iets kosten.