Welk klein dingetje irriteert je behoorlijk aan je roffel?

Gestart door thuur, 06-07-2012 23:06:06

Vorige topic - Volgende topic

Broabander

Ik heb wel eens 1:4,5 gered hoor! Was wel met een aanhanger! ;D Maar als ik telkens stevig optrek en veel stadsverkeer rijd, dan is 1:6 zeker op gas niet heel moeilijk als je normaal gemiddeld 1:7,5-1:8 rijd.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Piet

Ah ok gaat over 1 op 6 bij rijden op gas. Dat had ik ff niet meegekregen...... Ja dan is het niet zo extreem inderdaad.

dopie

Citaat van: Piet op 05-09-2012 10:14:09
Om 1 op 6 te halen met een 850 die verder goed in orde is moet je er toch wel een erg bizarre (asociale ? ) rijstijl op na houden.

Nou asociaal hoeft dat niet te zijn hoor :).
Neem mijn oude buurvrouw heeft soms ook niet door dat ze moet schakelen. Dus als je de hele tijd hoog in toeren rijd dan kun je een aardig verbuik halen ;D van 1:6

Broabander

Oh zij is er zo een met de kin op het stuur en in de 3 over de snelweg janken? ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

rolvio

Julian

Citaat van: koen.s op 05-09-2012 21:06:02

Nou asociaal hoeft dat niet te zijn hoor :).
Neem mijn oude buurvrouw heeft soms ook niet door dat ze moet schakelen. Dus als je de hele tijd hoog in toeren rijd dan kun je een aardig verbuik halen ;D van 1:6
[/quote]

Dan wordt het tijd om een automaat aan te schaffen.
[/quote]

Haha in zo'n geval denk ik ook wel ja!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Arthur v70

Dat het zo vreselijk aantrekkelijk is om er even een nutteloos rondje mee te rijden.

Piere

Citaat van: Arthur v70 op 11-09-2012 19:59:31
Dat het zo vreselijk aantrekkelijk is om er even een nutteloos rondje mee te rijden.

Verdomme ja, dat ik dat nog niet gezegd had :D

Zelfs als ik thuiskwam van de roadtrip (5200km op 10 dagen) heb ik 's avonds een toertje gereden. Ik kan ervan blijven genieten  8)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

daanium

hier dezelfde irritatie, mooi weer = touren zonder reden in de coupe ;D
vandaag helaas niet, omdat die nog steeds geschorst is
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Lampje

Toch wel de gordels op de achterbank die net niet snel genoeg oprollen om mijn kinderen in toom te houden. Vlug als water stappen ze uit om vervolgens met een fermze zwaai die deur dicht te keilen en dat er dan net zo'n gordelsleutel tussen de deur klem zit.

Dan slaat mijn volvohart toch weer een keer over...

MrCain

Citaat van: Lampje op 17-09-2012 08:52:41
Toch wel de gordels op de achterbank die net niet snel genoeg oprollen om mijn kinderen in toom te houden. Vlug als water stappen ze uit om vervolgens met een fermze zwaai die deur dicht te keilen en dat er dan net zo'n gordelsleutel tussen de deur klem zit.

Dan slaat mijn volvohart toch weer een keer over...

mee eens => heb hier ook al een paar putjes in de stijl........
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

NinaPaul

Dat na 21 jaar het plastic gedeelte van de sleutel los begint te komen :(
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

konniekip

Citaat van: koen.s op 15-08-2012 22:46:54
Dat als je denkt nu is hij technich goed, er een week later weer wat is.
Dank je, ik heb echt kostelijk gelachen :D
zo herkenbaar