Marty's V70 2.4T->2.3T - VERKOCHT!!

Gestart door Marty__Mouse, 08-07-2012 02:07:01

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Wat voor led's zitten er op dit moment in jou mistlampen dan als ik vragen mag?
Ik heb in de koplampen ook xenon zitten (5000k), en ik wil niet dat het duidelijk zichtbaar is dat er een ledlamp in zit.
Bij sommige van die lampjes zie je het lichtbeeld niet eens meer (ook met dimlicht uit).
Hier lijkt wel redelijk licht uit te komen en de kleur benaderd ook nog enigzinds het origineel.

Thnx. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Marty__Mouse

Citaat van: innocenti op 30-10-2014 12:04:56
Citaat van: Marty__Mouse op 30-10-2014 11:59:56
Ik weet het, Innocenti had/heeft die LED's in zijn knipperlichten toch?
Yep. Nog steeds. Alleen voor de APK haal ik ze er altijd uit omdat mijn keurmeester de witte lichten te fel vindt.  ;)

Doe mij een PB als je de nieuwe LED stadslichten verpatst.

Ah, kijk aan.. Maar tè fel wit licht? Bijzonder.. Hahaha... Ach ligt er ook een beetje aan welke keurmeester je hebt natuurlijk hè?!

Bij de laatste keuring van mijn auto heb ik de USA fittingen gewoon laten zitten, met als kanttekening dat ik de juiste fittingen bij me had, dat wanneer er een steekproef zou zijn we snel de originele fittingen terug zouden plaatsen.  ;)

Maarre, de stadlichten zou ik niet van mij kopen, maar direct bij de bron:

http://www.ebay.nl/itm/291244176839?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kosten echt geen drol!  ;D

De mistlampen, die krengen zijn relatief duur.. Dit viel reuze mee..
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Marty__Mouse

Citaat van: leons850 op 30-10-2014 12:05:22
Wat voor led's zitten er op dit moment in jou mistlampen dan als ik vragen mag?
Ik heb in de koplampen ook xenon zitten (5000k), en ik wil niet dat het duidelijk zichtbaar is dat er een ledlamp in zit.
Bij sommige van die lampjes zie je het lichtbeeld niet eens meer (ook met dimlicht uit).
Hier lijkt wel redelijk licht uit te komen en de kleur benaderd ook nog enigzinds het origineel.

Thnx. ;)

Voor m'n mistlampen had ik even op mijn ebay geschiedenis gekeken, maar de verkoper van de LED's die ik had gekocht heeft ze al niet meer, maar
ze zijn nog wel te krijgen bij andere verkopers uiteraard:

Ze zijn kennelijk 25 watt (!) en de oude 11 watt, nog iets feller dan ik dus dacht.. Wel zijn deze iets goedkoper, ik heb er net even in de € 40,- voor betaald inclusief verzendkosten.

http://www.ebay.nl/itm/2pc-H1-SMD-25W-CREE-WHITE-FOG-LIGHT-FLASH-DRL-PROJECTOR-FLASH-HIGH-BEAM-LED-USA-/281438062937?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4187040959

Maar ook voor deze LED's geldt dat je ze niet als echte mistlampen kunt gebruiken hoor. Ze zijn best wel behoorlijk fel en ze geven ook best wel wat licht, (zeker in vergelijking met LED's met minder wattage) maar t.o.v. de halogeen mistpitten valt het lichtbeeld natuurlijk wel tegen..

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

-D©©©L-

Marty__Mouse

Citaat van: -D©©©L- op 30-10-2014 12:23:55
Citaat van: Marty__Mouse op 30-10-2014 12:16:18
....

Ze zijn kennelijk 25 watr (!)
...

...

CiteerPOWER CONSUMPTION: 6.30W

;D

Hey verrek!! Dat had ik helemaal nog niet gezien (of het stond niet op de ebayshop waar ik ze vandaan heb), maar dan valt het nog alleszins mee met dat lampvermogen!! Whoehahaha.... Wel bijzonder om dan met 25 Watt te adverteren.. Voelde me al een hele bink.. Hahaha  ;D ;D

Marty__Mouse

Oké, het zonnetje schijnt nog heerlijk tussen de buitjes door, maar je kan niet vroeg genoeg klaar zijn voor het winterseizoen toch?  ;D

Poosje geleden al een setje Canisto's kunnen overnemen voor niet al te veel geld en hiermee aan het knutselen geslagen..:

Eerst schoonmaken natuurlijk:

Beetje schuren:

Beetje grondlak:

En flink wat laagjes verf later:

Afgelopen zaterdag Vredestein Winter Xtreme (?) eronder laten zetten en bij de volvo dealer een paar bijpassende naafkapjes gescoord:

Nog steeds erg tevreden hoever de auto naar beneden is gekomen met de verlagingsveren:

Tja en dan blijven de gloedjenieuwe achter-remschijven vrolijk te roesten:

Dus maar even met de Hammerite aan de slag gegaan, heb het spul onderhand overal op gesmeerd!  ;D :

Dus deze winter rijden we zo rond:

rogerV701998

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

scania164

UserID6342

V70R^2

Erg mooie kleur, steekt goed af bij dat felle zilver!

BBS

Smoelt best goed zo, zeker ook weer die mooie remschijven 8)
Volvoloos....

elianmars

Zo ziet Canisto er ineens heel anders uit. Mooi, hoor!  :eusa_clap:

Marty__Mouse

Dank allemaal!  ;D
Zelf ook best blij mee, al hadden de velgen toch wel 1 tikkeltje lichter mogen zijn naar mijn smaak.. Maargoed, voorlopig is het wel weer goed zo!

Citaat van: henry classic v70 op 12-11-2014 18:24:48
Mooie kleur, welke is dat (merk + kleurnr.)?

Het is Motip spuitverf 51085.
Deze kleur heb ik hier ergens teruggevonden als zijnde de kleur die het meest lijkt op de originele kleur van de Pegs die op de CY 850's werden geleverd.

Antraciet kleur dus, maar zoals gezegd had 1 tintje lichter ook niet misstaan denk ik.

Maar over het algeheel wel erg tevreden. En ook blij dat ik de naaf van de achter-remschijven in de hammerite heb gezet! Kijkt toch heel anders!