Marty's V70 2.4T->2.3T - VERKOCHT!!

Gestart door Marty__Mouse, 08-07-2012 02:07:01

Vorige topic - Volgende topic

Marty__Mouse

Dank allemaal!! Ben er zelf ook erg blij mee!! En die kippengaastuning komt er vast wel een keer van.

Dat ie alsnog zo bromt is wel jammer, zeker omdat ik specifiek nog voor de eindstukken een dempertje hem laten lassen.
Maargoed, heel erg irriteer ik me er niet aan, maar vriendinlief dus wat meer.. En aangezien ik het wel fijn vind als ze meegaat op vakantie...  ;D Moeten we er uiteindelijk toch maar eens wat aan laten doen..  8)

Het zwart spuiten van het horizontale deel is misschien nog wel een keer een idee.. Hoewel je de hele buis totaal niet ziet als de auto op de grond staat.
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Arnie82

'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Marty__Mouse op 07-10-2014 17:37:18
Het zwart spuiten van het horizontale deel is misschien nog wel een keer een idee.. Hoewel je de hele buis totaal niet ziet als de auto op de grond staat.

Maar wel als je in een auto zit en er achter rijdt. Althans, het is mij een paar keer opgevallen bij een dubbele uitlaat van een V70.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 07-10-2014 21:34:32
Citaat van: Marty__Mouse op 07-10-2014 17:37:18

Maar wel als je in een auto zit en er achter rijdt. Althans, het is mij een paar keer opgevallen bij een dubbele uitlaat van een V70.

Het is toch RVS
Een keer flink trappen en hij is blauw.
Valt ie ook niet meer op  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Marty__Mouse

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-10-2014 18:31:00
Andere vriendin een oplossing? :eusa_think:

;D

Hahaha... Heb ik een paar jaar geleden gedaan, viel me toen toch wel wat tegen moet ik zeggen.. Hoewel ik met deze wel weer extreem blij ben verder...  ;D ;D ;D

Ik zal het eens in de gaten houden of de pijp inderdaad storend te zien is en dan is een zwart spuitbusje natuurlijk zo gekocht..  ;)

Nu eerst maar eens nieuwe ruitenwissers bestellen en de "beroemde" NGK bougies proberen (bkr8eix).

Is het handig om de gap van deze bougies ook op 0,6mm te zetten? Dat hebben we met de originele Volvo bougies ook gedaan.
Maar het iet wat onregelmatig lopen bij koude motor blijft en het schokken op zeer hoge snelheid ook..
Een setje andere bougies is in mogelijke oplossingen hiervoor het goedkoopste en daarom dus het eerste wat ik even wil proberen  ;)

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

scania164

Hoi maarten
Ziet er mooi uit..aan achterkant
Ik was zelf niet echt blij met die gasten..
Onder mijn auto zat een uitlaat van hun..
Later een simons gemonteerd...toen bleek hun demper half dicht gesmolten te zijn....en volgens marc waren de pijpen en demper te klein...
Maar dat hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook is......
Wel mooi zo!

Marty__Mouse

Dank je Chris!

Ik ben bij de montage gebleven en heb de mannen dus ook bezig gezien met de buizen en dempers enzo.
De buizen zijn allemaal dezelfde diameter dus daar ben ik absoluut niet bang voor.
De 2 achterste dempers zitten direct voor de eindstukken, dus die kan ik mooi in de gaten houden  ;D
Alleen de grote demper kan ik dus niet zien van buitenaf, maar ook daar ben ik niet bang voor hoor..  Tja.. 20 jaar garantie dus dat zien we vanzelf wel weer..  ;)

Jelmar

Ben alleen erg benieuwd hoe je ooit het uitlaatrubber zou kunnen vervangen bij de middelste demper?
850R

NinaPaul

Citaat van: Jelmar op 09-10-2014 18:48:49
Ben alleen erg benieuwd hoe je ooit het uitlaatrubber zou kunnen vervangen bij de middelste demper?

Met iets meer moeite :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marty__Mouse

Scherp gezien Jelmar!!

Goede vraag?! Geen idee, ik denk op de manier zoals NinaPaul zegt..  ;D ;D

Ach, 20 jaar garantie hè?! En aangezien het huidige rubber ook al 15 jaar oud was gok ik dat ik het vervangen van dat rubber niet meer mee ga maken.. En zowel dan gaan we voor de garantie!  :eusa_angel: :eusa_angel:

UserID6342

Net de uitlaat eens bekeken en hangt er gewoon netjes onder, niets mis mee !  Geluid is ook erg mooi, eindstukken helemaal top zo  :eusa_clap: :eusa_clap:.

Minder is dat de zojuist gemonteerde Brembo voorschijven al weer krom zijn :( Rotzooi ook....

StefanCJ

Nu al krom? Het zit er pas een paar weken op.

Uitlaat ziet er wel erg stoer en dik uit zo. Erg netjes!

UserID6342

Klopt, maar word onder garantie wel weer opgelost, maar balen is het wel natuurlijk zo :(

scania164