Marco stelt zich aan u voor

Gestart door MarcoWullems, 18-07-2012 19:00:44

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: MarcoWullems op 18-07-2012 20:13:03
Jazeker, maar in Sneek wilde ze al helemaal niet over enige vorm van garantie nadenken :-(

Heb de vorige eigenaar van de grijze net al een PM gestuurd en gevraagd of hij nog wat wist van de auto.

Hoop zo dat ie in orde is, heb er zo'n zin in :-)
Ik heb je ook een PM gestuurd met wat info nog

V70R-obert

Ik heb dus gisteren een uur met Marco aan de telefoon gehangen over 'onze' R. Ik hoop dat hij alsnog bij een liefhebber terecht komt. Het is een blijft een schitterend exemplaar en we hebben spijt dat we hem ingeruild hebben voor een Saab. Zodra we minder kilometers gaan rijden nemen we zeker weer een classic R, misschien is Marco tegen die tijd te porren de auto aan ons terug te verkopen.

MarcoWullems

:eusa_think:
Kan je de saab nog lang rijden ben ik bang  ;D
Als t m wordt zal ik heel goed voor je R zorgen en is ie in goede handen!
Laat je weten hoe het gaat. Nog bedankt voor ons fijne gesprek gisteren.
Spreek je !

Sbv

Mooi dat jullie gesproken hebben, dan geeft dat hopelijk een wat beter beeld bij de auto.
Ben benieuwd morgen marco

MarcoWullems

Eigenlijk al een uitgemaakte zaak ;-)

V70R-obert

Citaat van: MarcoWullems op 19-07-2012 11:43:21
:eusa_think:
Kan je de saab nog lang rijden ben ik bang  ;D

Ach, helemaal vergeten. De grijze R was aan boord van de Tricolor die nabij Duinkerken gezonken is. Na maanden droogdeppen en het blok van een Suzuki Alto 1.0 43 pk is het verrassend hoe hij nog vooruit komt.. ;D

MarcoWullems

Whoehaaaaaa. Ga ik morgen testen.
Lag toch de motor van een Jimny in 4x4?
Enfin, we kijken wel hoe die Jap rijdt.

MarcoWullems

Den kogel is door den kerk!!!!

Zilveren V70 R wordt het !!!

Rijd echt fantastisch en van binnen als nieuw. Robert nogmaals bedankt!!  :eusa_clap:

Sbv

Citaat van: MarcoWullems op 20-07-2012 19:11:40

Rijd echt fantastisch en van binnen als nieuw. Robert nogmaals bedankt!!  :eusa_clap:
Van harte met de nieuwe aanwinst, we zien de foto's wel verschijnen

Moet er nog veel gedaan worden aan de auto ?

Julian

Gefeliciteerd! Ga je de AWD wel laten repareren? is het wel waard denk ik, of laat je hem zo als FWD? Als je het mij vraagt zou ik de AWD wel laten repareren want je betaalt toch wegenbelasting voor AWD, of kun je hem opnieuw laten keuren als je de AWD weghaalt?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

MarcoWullems

Laat hem als FWD!

Heeft een paar voordelen, waaronder brandstof verbruik.

Kan altijd weer als AWD laten maken.

Heb er zin in!!!

V70R-obert

Citaat van: MarcoWullems op 20-07-2012 19:11:40

Rijd echt fantastisch en van binnen als nieuw. Robert nogmaals bedankt!!  :eusa_clap:

Hoi Marco, van harte gefeliciteerd met deze mooie R. Het interieur is altijd als nieuw gebleven inderdaad. In de winter gebruikte ik rubberen matten, de R-matten zijn nog geen jaar oud en het leder werd bijna maandelijks gevoed om indroging en daarmee scheurvorming te voorkomen. Volgens mij was het exterieur ook niet weerzinwekkend. Ik wens je ontzettend veel plezier van/met deze auto en veel veilige kilometers. Misschien kun je eens met de vleugels wenken als je boven Peize vliegt. Voor vragen en/of advies ben je altijd welkom.
'

MarcoWullems

Dank Robert!

Zal heel graag nog wat aanvullende tips van je willen, zoals wat de stoelen het liefst lusten qua voedsel dan  ;D en wat je zo allemaal deed om deze mooie auto in topconditie te houden.
We spreken elkaar ongetwijfeld!

En wie weet, ben ik eens in de buurt en kom ik graag een kopje koffie halen bij je  :laugh:

Groetjes Marco

MarcoWullems

Vandaag is het zover!! Zit nu in de trein om de V70 op te gaan halen.
8) lekkerder weer niet uit kunnen zoeken.  8)

Iemand nog ervaringen met verzekeringen allrisk- of wa casco ?
Taxatierapport een optie??

Sbv

Citaat van: MarcoWullems op 25-07-2012 12:58:15
Vandaag is het zover!! Zit nu in de trein om de V70 op te gaan halen.
8) lekkerder weer niet uit kunnen zoeken.  8)

Iemand nog ervaringen met verzekeringen allrisk- of wa casco ?
Taxatierapport een optie??
Onze S70R is Allrisk verzekerd, maar uiteindelijk is het maar net wat je wilt