Welke meubelwinkel voor een bankstel?

Gestart door hendrik75, 21-07-2012 17:52:05

Vorige topic - Volgende topic

hendrik75

Vandaag rondje meubelzaken geweest voor een nieuw bankstel voor in de huiskamer.. maar mijn hemel wat een meuk!

Als ik in de koopjeskelder bankstellen zie staan in de ex-showmodel uitverkoop waar de scheuren al inzitten, twijfel ik echt aan de kwaliteit die in die winkel verkocht wordt.

Ik hoef echt niet het aller goedkoopste, maar wel graag kwaliteit waar ik weer minimaal 10 jaar mee vooruitkan. Maar waar koop je dat tegenwoordig? Budget ca. Eur 1500,00 voor een ( kunst ) lederen 2+3 zits/hoekcombi. Weet niet eens of dit haalbaar is voor deze centen of dat iki echt naar de zaken moet waar je bij de 3k pas begint te praten.

Wie heeft ervaring zowel de goede als de slechte zijn welkom.

Danku vast!

Hendrik

rpakuypers

Homecenter in Wolvega, bij mij om de hoek ......  ;D

Groet,
Roger

hendrik75

Citaat van: rpakuypers op 21-07-2012 18:00:49

Groet,
Roger

Ah... wellicht handig te melden.... omg. Leiden, bollenstreek , Hoofddorp

Toch bedankt Roger ;)

rpakuypers

Citaat van: hendrik75 op 21-07-2012 18:02:06
Citaat van: rpakuypers op 21-07-2012 18:00:49

Groet,
Roger

Ah... wellicht handig te melden.... omg. Leiden, bollenstreek , Hoofddorp

Toch bedankt Roger ;)

Ach, in een Volvo is dat absoluut geen afstand toch ?

Groet,
Roger

StefanCJ

Ik had zelf ook moeite met het zoeken van een écht goed bankstel, ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Bommel meubelen in Utrecht. Zie http://www.debommelmeubelen.nl/. Mooie spullen, goede servive en prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Succes!

Ben

hathü

Onstenk meubelen in Hengelo gld. Ruime keus heeft ook een aktiehal met echte aanbiedingen en levert door het hele land.

http://www.onstenkmeubelen.nl/

peteRRR

Citaat van: Ben op 21-07-2012 18:44:44
Makkelijk: KLIK

Het mooie hierven is dat de hele reutemeteut zo in de wasmachine kan,gordijnen.stoelen,banken,poefen etc,.....wel zo makkelijk als je een hond in huis hebt.
Maar de kwaliteit is wel even wat minder.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Vulk

1500 euro voor een 2/3 zitscombi die 10 jaar meegaat lijkt me een utopie.
Of je moest er zelden in zitten. :)

UserID6342

Mwuh, ben ik niet helemaal met je eens.  Ik heb mijn hoekbank in 2002 nieuw gekocht, word dagelijks intensief gebruikt en is nog gewoon goed.  Natuurlijk wel hier en daar gebruikerssporen (wat ook gerust kan en mag), maar geen last van afrafelingen, doorgesleten zittingen, etc.

Ik heb voor die bank in 2002 1100 euro betaald met thuisbezorgen, dus het kan wel.

R.Bijl

Wij hebben ons bankstel bij montel gekocht, was voor ons de juiste kombi prijs/kwaliteit.

www.montel.nl
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

fredtref

Citaat van: peteRRR op 21-07-2012 20:06:19

Het mooie hierven is dat de hele reutemeteut zo in de wasmachine kan,gordijnen.stoelen,banken,poefen etc,.....wel zo makkelijk als je een hond in huis hebt.

Groet.

Volledig mee oneens, ik heb al jaren de Karlstad hoekbank in leer, goede kwaliteit blijft mooi is niet spotgoedkoop was toen ongeveer 1800 euro

hendrik75

Citaat van: fredtref op 21-07-2012 21:43:19

Groet.

Volledig mee oneens, ik heb al jaren de Karlstad hoekbank in leer, goede kwaliteit blijft mooi is niet spotgoedkoop was toen ongeveer 1800 euro

Ik ben eerlijk gezegd niet eens bij Ikea geweest... ik ga/ging er van uit dat die alleen spullen verkoopt die slechts 3-4 jaar meegaan....
Toch maar eens langsgaan dan  :eusa_think:

elmarconi

Citaat van: R.Bijl op 21-07-2012 21:25:38
Wij hebben ons bankstel bij montel gekocht, was voor ons de juiste kombi prijs/kwaliteit.

www.montel.nl

mee eens
--
Autogas Inside . . .

peteRRR

Citaat van: hendrik75 op 21-07-2012 21:51:27
Citaat van: fredtref op 21-07-2012 21:43:19

Groet.

Ik ben eerlijk gezegd niet eens bij Ikea geweest... ik ga/ging er van uit dat die alleen spullen verkoopt die slechts 3-4 jaar meegaan....
Toch maar eens langsgaan dan  :eusa_think:

Laatste keer dat ik bij Ikea stond met de centjes in de zak,....had ik de meubeltjes al zitten bekijken op de site en ohohoh ik was al verheugd. ;D
Het ging over 4 tafeltjes in een leuke kleur en het spul was het echt niet waard om daar die centjes voor neer te leggen.
Ze hebben best goede en leuke dingen maar er staat ook zooi tussen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla