850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

freefall

1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

classicT5

http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/overige-auto-diversen/m1132542812-bmr1-partij-motorrevisie-onderdelen-als-foto-moet-weg-bfz-6.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home

Op de doos met lagers staat V70R, wie weet klopt dat...

Die turbo lijkt me van een Renault 2.0l twin scroll turbo. Die hebben zon speciale slurf op het compressorhuis zitten

Jans Duiven

freefall

Hans, dat snap ik, ga ze ook niet bestellen. Maar aan de andere kant, 2 jaar garantie...Moet je ze wel elke 2 jaar willen vervangen, als ze het zo lang uithouden. ;D
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

cornelis-b

Citaat van: MartijnV70 op 02-02-2017 09:33:57
Voor de goede orde: IK heb die link geplaatst, niet dat bedrijf of forumlid.
Kreeg dit via de mail en ik vind het een leuk initiatief. Het is niet zo dat hier nephorloges, vitaminepillen of penisreducties worden aangeboden. Alleen een inventieve oplossing voor een algemeen X70 probleempje. Snap dat negativisme niet zo eigenlijk  :-\

Zoals Boeijke aangaf heeft dit bedrijf eerder een post geplaatst op het forum en daarna niets meer gepost. Nu worden er ineens emails verstuurd naar forumleden, ook ik kreeg er een terwijl ik niets van doen heb met een auto waar deze "panelen" in passen. Dit soort email vind ik erg vreemd want hoe komt "Wolvengang" aan mijn email? Juist ze verzamelen email adressen hier op het forum en dat zie ik als spam.

Vandaar dat ik negatief ben.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID25761

Citaat van: cornelis-b op 02-02-2017 10:46:12
Kreeg dit via de mail en ik vind het een leuk initiatief. Het is niet zo dat hier nephorloges, vitaminepillen of penisreducties worden aangeboden. Alleen een inventieve oplossing voor een algemeen X70 probleempje. Snap dat negativisme niet zo eigenlijk  :-\

Zoals Boeijke aangaf heeft dit bedrijf eerder een post geplaatst op het forum en daarna niets meer gepost. Nu worden er ineens emails verstuurd naar forumleden, ook ik kreeg er een terwijl ik niets van doen heb met een auto waar deze "panelen" in passen. Dit soort email vind ik erg vreemd want hoe komt "Wolvengang" aan mijn email? Juist ze verzamelen email adressen hier op het forum en dat zie ik als spam.

Optie even uitzetten dus  ;)

In dit geval aanvinken!

MartijnV70

Ok, als iedereen persoonlijk gemaild wordt is dat idd niet netjes :eusa_silenced:

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 02-02-2017 10:49:07
Citaat van: cornelis-b op 02-02-2017 10:46:12
Kreeg dit via de mail en ik vind het een leuk initiatief. Het is niet zo dat hier nephorloges, vitaminepillen of penisreducties worden aangeboden. Alleen een inventieve oplossing voor een algemeen X70 probleempje. Snap dat negativisme niet zo eigenlijk  :-\

Optie even uitzetten dus  ;)

In dit geval aanvinken!

Nee want mijn mail mag zichtbaar zijn voor forumleden maar niet voor dit soort ongein.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

UserID6342

Dat geld voor mij dus eigenlijk ook, daarom reageerde ik vanmorgen ook zo.  Ben hier echt niet blij mee !

UserID25761

@Henk en Dirk,

Jullie E-mail staat onzichtbaar in het profiel  :eusa_think:

Spin!

Citaat van: NickGR op 02-02-2017 11:52:15
@Henk en Dirk,

Jullie E-mail staat onzichtbaar in het profiel  :eusa_think:

Gebruik de zoekfunctie eens, en zet @gmail in de zoekbalk. Moet je eens kijken wat daar allemaal open en bloot ligt.

www.vm-parts.nl

cornelis-b

Dat mijn email niet zichtbaar was heeft waarschijnlijk te maken gehad met de forum update. Heeft altijd zichtbaar gestaan en staat het nu ook weer.

Zeg maar Henk tegen mij

mehn

Citaat van: cornelis-b op 02-02-2017 14:07:15
Dat mijn email niet zichtbaar was heeft waarschijnlijk te maken gehad met de forum update. Heeft altijd zichtbaar gestaan en staat het nu ook weer.

Dat zou vreemd zijn want we hebben al járen geen update meer gehad ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cornelis-b

Citaat van: mehn op 02-02-2017 15:56:27
Citaat van: cornelis-b op 02-02-2017 14:07:15

Dat zou vreemd zijn want we hebben al járen geen update meer gehad ;D

Verplaatsing dan ;D Er waren ook wat avatars spoorloos.

Zeg maar Henk tegen mij

Jans Duiven

Citaat van: freefall op 02-02-2017 10:33:50
Hans, dat snap ik, ga ze ook niet bestellen. Maar aan de andere kant, 2 jaar garantie...Moet je ze wel elke 2 jaar willen vervangen, als ze het zo lang uithouden. ;D

Begrijp ik!
Je kan er ook een uitdaging in zien en ze bestellen, monteren en hier je ervaring terugkoppelen.
Dan leren we er met z'n allen wat van. Soms zit er een pareltje tussen de zwijnen  :D