850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: Spin! op 17-11-2014 22:39:05
Prima dat je er 150% op wil verdienen, zou ik ook willen. Maar het moet (mag) wel uit te leggen zijn.

Sinds wanneer moet iemand hier verantwoording afleggen. ???

Ik zie hier vaker dingen/auto's voorbij komen die voor mij geen euro waard zijn, maar het zal me worst wezen wat er voor gevraagd word, of wat een ander er voor betaald.
De koper zal er zelf voor moeten/mogen werken...

V70R^2

OT:

http://link.marktplaats.nl/1013013364

Wat blijft het een mooie kleur, erg jammer van die grill en velgen, stevige prijs ook!

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 17-11-2014 22:07:00
Citaat van: cornelis-b op 17-11-2014 22:04:05
Citaat van: roy wevers op 17-11-2014 21:44:35
Ik wil even reageren op alle negatieve reacties die sommige mensen blijkbaar moeten geven op iemands zijn advertentie!
Ik ben de huidige eigenaar van deze 850 en heb deze voor en aantal maanden terug gekocht als 4e auto gewoon voor de heb, ik heb met deze auto de nodige rondjes over de Nordschleife gereden en dit was erg leuk met deze auto!
Ik heb dit soort auto's gewoon omdat ik ze leuk vindt voor een tijdje en daarna verkoop ik ze weer en koop weer wat anders!
Blijkbaar lopen er mensen rond die zich overal mee moeten bemoeien en emails of negatieve reacties moeten geven op mijn verkoop van deze auto.
Ik zou tegen jullie willen zeggen: bemoei jullie gewoon met jullie eigen zaken en laat een ander met rust, er is niet gevraagd om jullie negatieve reacties en worden ook niet gewaardeerd, wat iemand voor een auto vraagt of hoeveel eigenaren een auto heeft gehad moet de verkoper zelf weten!

Normaal stelt iemand zich eerst voor op het forum maar of dit nou een reden is je hier te registreren? Ach een bericht en het zal daar wel bij blijven.

zo netjes als jij zijn er maar weinig  :eusa_angel:

Juist, ik geef mensen te eten en te drinken alleen zijn er sommige die daar geen respect voor hebben en er misbruik van maken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID25761

Citaat van: cornelis-b op 17-11-2014 22:58:08
Ik wil even reageren op alle negatieve reacties die sommige mensen blijkbaar moeten geven op iemands zijn advertentie!
Ik ben de huidige eigenaar van deze 850 en heb deze voor en aantal maanden terug gekocht als 4e auto gewoon voor de heb, ik heb met deze auto de nodige rondjes over de Nordschleife gereden en dit was erg leuk met deze auto!
Ik heb dit soort auto's gewoon omdat ik ze leuk vindt voor een tijdje en daarna verkoop ik ze weer en koop weer wat anders!
Blijkbaar lopen er mensen rond die zich overal mee moeten bemoeien en emails of negatieve reacties moeten geven op mijn verkoop van deze auto.
Ik zou tegen jullie willen zeggen: bemoei jullie gewoon met jullie eigen zaken en laat een ander met rust, er is niet gevraagd om jullie negatieve reacties en worden ook niet gewaardeerd, wat iemand voor een auto vraagt of hoeveel eigenaren een auto heeft gehad moet de verkoper zelf weten!

Normaal stelt iemand zich eerst voor op het forum maar of dit nou een reden is je hier te registreren? Ach een bericht en het zal daar wel bij blijven.

zo netjes als jij zijn er maar weinig  :eusa_angel:

Juist, ik geef mensen te eten en te drinken alleen zijn er sommige die daar geen respect voor hebben en er misbruik van maken.

Sorry Henk "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 17-11-2014 23:00:28
Citaat van: cornelis-b op 17-11-2014 22:58:08

zo netjes als jij zijn er maar weinig  :eusa_angel:

Sorry Henk "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"

Tuurlijk Nick maar ik laat me niet verleiden
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Citaat van: V70R^2 op 17-11-2014 22:45:26
OT:

http://link.marktplaats.nl/1013013364

Wat blijft het een mooie kleur, erg jammer van die grill en velgen, stevige prijs ook!
stond een jaar geleden ook te koop voor iets meer dan de helft van dat bedrag en dat was toen zwaar betaald. Bouke heeft de auto destijds bekeken. Technische staat toen was matig, mogelijk dat eea nu goed aangepakt is

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

kulk

http://link.marktplaats.nl/m870925085

Lang niet gek voor dat geld.

In mei 2015 ga ik weer een week naar Frankrijk met wat vrienden, dan koop ik er zoiets bij denk ik.
Je huurt er amper een auto voor joh

blastaway

Citaat van: kulk op 18-11-2014 11:53:21

In mei 2015 ga ik weer een week naar Frankrijk met wat vrienden, dan koop ik er zoiets bij denk ik.
Dat klopt en dit geeft meer comfort dan een huurgolfje.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

kulk

)()()sT

Nee! Ik dacht: "handig als reservewiel" en vervolgens kreeg ik binnen een minuut een mail dat ie gereserveerd was... Krijg nu het bod niet meer weg  :eusa_eh:

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Citaat van: kulk op 18-11-2014 11:53:21

Zoiets waren wij ook van plan naar Zweden op wintersport alleen dan met een 940 LPT. Helaas gaat de vakantie niet door....
Grolsch, het klinkt al lekkerder