850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Julian, laat het gewoon.. Door door te gaan hierop verbeter je niets. Ik geef niemand gelijk, maar neem je standpunt, laat het varen en ga gewoon lekker door met het forum onveilig maken.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 14:47:54
Luister nu eens knulletje / jochie; Als een auto goed is, is het goed.  Of het nu een import of origineel Nederlander is, is totaal niet interessant.  En ja ik ken zat 'importjes' die in vele betere conditie zijn als de originele Nederlandse auto van dezelfde bouwjaren.

Dus het zomaar afgeven over 'importjes' is not done, en al helemaal niet door knapen die zelf moeten fietsen en niet eens een idee / benul hebben waar ze over lullen.  Laat staan de centen hebben om zo'n auto te kopen / rijden / onderhouden / whatever.

Jonge mensen met een serieuze interesse in de 850/x70's is een genot. Jonge mensen met een hoop blablabla en weinig, zeer zeer weinig wol is een ergernis.  Althans wel voor mij persoonlijk.

Woehahahaha, deze vond ik net  :evil: ->   http://www.puberforum.nl/ misschien is dit meer leeftijdsgebonden :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Johann

Luister nu eens knulletje / jochie

;D

Maar knulletje zet wel een heel net verweer neer.

Even terug op import, wat mij er nu van tegenstaat is dat nieuwe "oude" import een nieuw type plaat krijgt en als we dan de 850 even als voorbeeld nemen dan past deze plaat niet bij het model.

Mijn DD is ook import net als de voorgaande maar dit zijn nieuwere modellen waar de nieuwe plaat wel bij past.

UserID6342

Citaat van: Johann op 21-08-2012 16:07:27

;D

Dat is absoluut waar !  Ook dat mag gezegd worden.

Sbv

Zullen we het topic nu weer gebruiken waar het voor is.

Ga anders met elkaar lekker een ijsje eten(al daar niet import ijs)

UserID6342

Heb jij dan een goede tip Sander ? ;D ;D

Sbv

Nee, dan had ik deze er wel bij gezet

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

-D©©©L-

Citaat van: Johann op 21-08-2012 16:07:27

;D

Even terug op import, wat mij er nu van tegenstaat is dat nieuwe "oude" import een nieuw type plaat krijgt en als we dan de 850 even als voorbeeld nemen dan past deze plaat niet bij het model.

Mijn DD is ook import net als de voorgaande maar dit zijn nieuwere modellen waar de nieuwe plaat wel bij past.

Mijn kentekenplaat is net zo groot als de kentekenplaat van een 850 die als eerste in nederland tenaam gesteld is.

V70geRwin

Citaat van: Julian op 21-08-2012 14:09:18
Als nu ook andere mensen liever geen import hebben hoor je Henk en co niet meer hoor! Bovenste ''reactie'' aan de pagina slaat gewoon nergens op en is een pure haatreactie van woede, maarja zo denk ik erover. In dit hele topic zijn er misschien 3,4 mensen geweest die echt intresse hadden om een auto te kopen aan de hand van deze tips, als het gaat om mensen die echte intresse hebben in auto's van dit topic kun je het net zo goed sluiten.

Import is zeker wel eens gebashed hier door de origineel freaks, hoef je niet ver voor terug te zoeken. Ik zie overigens nergens dat Julian meer doet dan een feitelijke constatering dat het een import is, lees nergens een waardeoordeel.

Dat dit topic alleen relevant is voor maar 3/4 mensen vind ik wel stellig, ik denk dat er met de meeste advertentie's best aardig wat gedaan wordt. Uiteraard hoeft interesse of zelfs bezoek niet direct te leiden tot een aankoop. Zelf heb ik wel een 850 gekocht na een tip hier op het forum.

Ben

Mijn XC70 was ook geïmporteerd en zelfs uit Italie met ca. 17.00 km op de teller.
Ongelooflijk? Misschien wel maar Volvodealer Schaap heeft 'm zelf gehaald stond er achter en dus is het goed.

Ludo

Mijn 850 is ook geïmporteerd.... uit Nederland.  :eusa_doh:  :eusa_wall:  :eusa_wall:

;D

Galactica

Citaat van: Ludo op 21-08-2012 17:58:24
Mijn 850 is ook geïmporteerd.... uit Nederland.  :eusa_doh:  :eusa_wall:  :eusa_wall:

;D

Hahaha... maar ehhh..kunnen we nu het hele import verhaal laten voor wat het is?
Laten we hier gezellig houden.  :eusa_angel:

heutink

;)
was niet de enige niet-geimporteerde Volvo een 480 ?
de rest komt toch allemaal uit het buitenland  ???
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Julian

Citaat van: spekkie99 op 21-08-2012 17:09:22
Citaat van: Julian op 21-08-2012 14:09:18
Als nu ook andere mensen liever geen import hebben hoor je Henk en co niet meer hoor! Bovenste ''reactie'' aan de pagina slaat gewoon nergens op en is een pure haatreactie van woede, maarja zo denk ik erover. In dit hele topic zijn er misschien 3,4 mensen geweest die echt intresse hadden om een auto te kopen aan de hand van deze tips, als het gaat om mensen die echte intresse hebben in auto's van dit topic kun je het net zo goed sluiten.

Import is zeker wel eens gebashed hier door de origineel freaks, hoef je niet ver voor terug te zoeken. Ik zie overigens nergens dat Julian meer doet dan een feitelijke constatering dat het een import is, lees nergens een waardeoordeel.

Dat dit topic alleen relevant is voor maar 3/4 mensen vind ik wel stellig, ik denk dat er met de meeste advertentie's best aardig wat gedaan wordt. Uiteraard hoeft interesse of zelfs bezoek niet direct te leiden tot een aankoop. Zelf heb ik wel een 850 gekocht na een tip hier op het forum.

Dat eerste is een punt wat eindelijk iemand eens begrijpt dat het enkel om een feitelijke constatering gaat (de juiste benaming)

Dat laatste was iets meer geschreven uit nijdigheid en daar heeft Spekkie wel gelijk in.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM