850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

vincen tdi

Citaat van: Spin! op 18-12-2013 10:40:37
Citaat van: Spin! op 18-12-2013 10:29:44
Citaat van: rludeke op 17-12-2013 22:40:35
Dit ziet er wel uit als een echte R, iemand bekend met deze auto?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m755450993-volvo-850-2-3i-t-5r-cream-yellow.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Ik heb die auto heel vaak gezien onderweg. Werd altijd bestuurd door een blonde mevrouw van 35+
Daan Witjes heeft ooit eens een praatje gemaakt met die mevrouw, wat ik me nog kan herinneren is dat deze T-5R bijzonder netjes is onderhouden en volgens mij ook al een totale paint job heeft gehad.

Iemand overigens het rooster bij het sleep-oog opgevallen? Wasda? Ken ik niet.
Dat zat bij mij ook voor in de bumper bij mijn tdi zal straks even zien hoe het bij de huidige is
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

san

Citaat van: MikeyQR op 18-12-2013 19:56:08
Zo even terug koment op deze T-5R ;)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m756873683-volvo-850-2-0i-sports-line.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr

Ik ben net bij dit bedrijf geweest waar de T-5R te koop staat.

De staat van de T-5R is slecht te noemen hij is wel te redden maar kost wel wat, nou kan ik de T-5R wel kwijt en zou hem kunnen kopen maar ik kom hier helaas tijd te kort om dit te doen.

Motor loopt best mooi maar de koppaking is lek er komt veel witte rook uit de uitlaat en ruikt raar (blijft veel roken ook warm), ik heb een goede motor hier een 2.3R blok. ;)

Plaatwerk is beschadigt rechtvoor door lichte schade, is te repareren.

Interieur is netjes maar vies en de bestuurders stoel zit een klein scheurtje in.

Onderstel voelt wel goed geen bijgeluiden gehoord.

Opendak haakt bij open doen lv raam doet dat ook.

Dashboard verlichting werkt niet lampjes?

Velgen zijn niet de orginele volvo velgen.

Er zit een LPI systeem in wat wel goed werkt de motor loopt er ook goed op.

De auto is erg vies maar daar heb ik doorheen gekeken. :eusa_shifty:

Kortom hij is te repareren voor de liefhebber dan wordt het weer een leuke auto maar voor mij een NO-GO.
Prijs met veel onderhandelen kwam ik op 500 euro dus ook dit is te doen.

Jammer dat ik geen ruimte/garage oid heb,anders was dit een mooi winterproject geweest.

Spin!

Ja, en die ruimte heb ik wel...

Twijfel twijfel...

www.vm-parts.nl

san

Alleen die koppakking  :eusa_think:
Gaat m niet worden denk ik....

)()()sT

Citaat van: san op 18-12-2013 22:38:42
Alleen die koppakking  :eusa_think:
Gaat m niet worden denk ik....

Ik zou er gewoon een ander blok inlepelen. Hmmmz.... ;D

san

Kijk en die middelen en kennis heb ik dus niet...zou het wel aandurven,ben redelijk handig maar qua autotechniek stopt het wel bij remmetjes vervangen en klein sleutelwerk.

MikeyQR

Citaat van: Spin! op 18-12-2013 22:34:15

Twijfel twijfel...

Ik ben ook nog aan het denken wel niet wel niet, ik twijfel ook maar ik wil hem wel maar heb gewoon geen tijd voor een 2e project.
Ik heb wel een 2.3 turbo blok met een 15G turbo voor de liefhebber die dat in deze T-5R wil leppelen. 8)

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

svenerik

Citaat van: MikeyQR op 18-12-2013 23:08:43
Citaat van: Spin! op 18-12-2013 22:34:15

Twijfel twijfel...

Ik ben ook nog aan het denken wel niet wel niet, ik twijfel ook maar ik wil hem wel maar heb gewoon geen tijd voor een 2e project.
Ik heb wel een 2.3 turbo blok met een 15G turbo voor de liefhebber die dat in deze T-5R wil leppelen. 8)

Mooi verslag mcG .....

Anders heb ik nog wel een projectje voor je .....

Sven

MikeyQR

Projectje, vertel eens meneer Sven. :eusa_think: ;D

svenerik

Nee hoor geintje...

Behalve dan de bekende openstaande punten....

Sven

MikeyQR

Citaat van: svenerik op 18-12-2013 23:47:10
Nee hoor geintje...

Behalve dan de bekende openstaande punten....

Sven

Aahhhhaa! ;D

svenerik

Wat nu nog rest is nauwelijks een project te noemen, tenzij we de distributie KVS pomp, Carter ventilatie etc meteen meenemen.....

Wel gezellig .

LeoZandvliet

Citaat van: rludeke op 17-12-2013 22:40:35
Dit ziet er wel uit als een echte R, iemand bekend met deze auto?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m755450993-volvo-850-2-3i-t-5r-cream-yellow.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Volgens mij is dat, zoals in de advertentie ook staat, auto van de garage zelf.
In de vroege zomer van 2013 ben ik bij hun binnen geweest toen ik die CY zag staan. Die was waarschijnlijk boven mijn budget zeiden ze (klopte ook, en ik wilde geen automaat) maar hadden de donorauto nog wel staan voor me. Die was echter niets meer waard voor mij.
Dus ze hebben de CY zelf opgeknapt.
Als ik het mij goed herinner waren van beide auto's wel de km standen achterhaald doordat het tandwieltje van het tellertje kapot was. Dus daar zou ik nog wel even naar informeren, als ze daar niet zelf over beginnen (deden ze bij mij wel).
Volvo 850 2.3 T-5R DOP - 1996