850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Martijn84

Hij heeft toch wel de R stoelen erin zitten zie ik.
Wel een leuke auto.

Sbv

vomd.nl

Even terugkomend op de NV-ZH-29, wat kunnen jullie zwetsen zeg.

Auto is koud nooit op toeren gejaagd. Ik heb de auto prive gekocht 4 maanden terug met de wetenschap dat het sper het zou begeven. In de tussentijd kwam naar voren: zuigerveren vast (losgemaakt), koppeling kapot (druklager), kapotte tellerkast, voorste schokdempers kapot en los!!!, carterventilatie dicht en een hoop verkeerd gestelde diagnoses. Tevens heb ik de auto gekregen met slechts een koffiekopje bakolie ipv 2 volle liters.

Houd dat maar in gedachten als je hebt de volgende keer hebt over mishandelen  ;)

Vriendelijke groeten Carlo

The Volvoboy

Citaat van: vomd.nl op 24-12-2013 10:52:52
Even terugkomend op de NV-ZH-29, wat kunnen jullie zwetseden zeg.

Auto is koud nooit op toeren gejaagd. Ik heb de auto prive gekocht 4 maanden terug met de wetenschap dat het sper het zou begeven. In de tussentijd kwam naar voren: zuigerveren vast (losgemaakt), koppeling kapot (druklager), kapotte tellerkast, voorste schokdempers kapot en los!!!, carterventilatie dicht en een hoop verkeerd gestelde diagnoses. Tevens heb ik de auto gekregen met slechts een koffiekopje bakolie ipv 2 volle liters.

Houd dat maar in gedachten als je hebt de volgende keer hebt over mishandelen  ;)

Prima, minder erg dan het lijkt dus. Maar ik heb er meerdere keren bij gestaan dat dat ding gestart werd op de vroege zondagochtend op de VKB  en vervolgens vrolijk de toerenbegrenzer in werd getrapt, om vervolgens weer uitgezet te worden ??? Toch wel een stuk of wat keer gehoord..
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Citaat van: vomd.nl op 24-12-2013 10:52:52
Even terugkomend op de NV-ZH-29, wat kunnen jullie zwetsen zeg.

Houd dat maar in gedachten als je hebt de volgende keer hebt over mishandelen  ;)

Dan weet ik niet wat de eigenaar voor jou er mee heeft gedaan Carlo want toen de wagen bij mij weg ging stond hij op vlam nieuwe Toyo's, koppeling zat er iets meer dan een ton in, tellerkast mankeerde helemaal niets aan, voorste dempers waren nog geen 30.000 kilometer jong net als de veren. De bak was volledig ververst met nieuwe olie en het blok liep heel netjes alleen de klepsteel rubbers moesten worden vervangen. De bak had inderdaad een rammel vandaar dat de wagen bij mij is weg gegaan met een goede extra M59 bak. Er zijn hier op het forum leden genoeg die de wagen kende in de tijd dat ik hem had die kunnen beamen dat hij prima liep en reed.

Carlo jij hebt de wagen 4 maanden geleden aangeschaft, in februari is hij bij mij weggegaan. Wel een heel korte periode dan om een set banden kaal te trappen, ik weet niet wat er in die paar maanden is gebeurd maar goed lijkt het me niet.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Silverarrow

Misschien dat er tussen Februari en 4 maanden geleden iemand onderdelen heeft gewisseld om z'n eigen auto te upgraden en misschien is de bakolie weggelopen door een (per ongeluk) niet goed geplaatste keerring. Beide verhalen kunnen m.i. kloppen en tenzij er iemand het afgelopen jaar constant met z'n neus bovenop heeft gestaan, zullen we helaas nooit weten wat er precies gebeurd is.

In ieder geval goed om meerdere kanten van het verhaal te horen.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Volvoboy

Velgen zijn gereserveerd zie ik.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

rico

Citaat van: The Volvoboy op 24-12-2013 17:13:19
Citaat van: The Volvoboy op 24-12-2013 17:13:19

Niet door mij helaas!