850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Citaat van: hertogjan6 op 24-01-2014 23:12:52
Een tip een hele goeie!!

TE KOOP KOFFERBAK ROLHOES VOOR VOLVO 850
€ 20,00
http://link.marktplaats.nl/769457955

ligt van de week bij mij in de garage.... :eusa_dance:
en moet naar maastricht...........

BR

maruska

Citaat van: Pimaro op 25-01-2014 21:02:01
Dan hier maar even de eigenaar...
De vraagprijs van mij CY is er inderdaad een die doet vermoeden dat het echt een hele mooie en goeie auto is. Ik heb er de afgelopen 2 jaar heel veel tijd, energie en geld in gestoken. Zowel motorisch als qua uiterlijk echt een gave wagen.
Wegens omstandigheden moet ik er helaas afstand van doen, anders stond hij niet te koop. Ik rij er met heel veel plezier in en geniet van de roffel en de opgestoken duimen.
14k is idd veel geld, maar hij is niet te vergelijken met zomaar een leuke CY, vandaar.
Serieus geïnteresseerden ontvang ik graag!

Groet, Piet
Helaas is investeren in een auto niet iets wat zich niet altijd vertaalt naar waarde.. Ook al steekt iemand er duizenden euro's in.
Been there, going to get the t-shirt. Overigens zou ik wat meer foto's plaatsen. Er is een hoop niet goed te zien.

offtopic : dan zou die van mij dus ook iets in die buurt waard zijn voordat hij helemaal gespoten wordt.. ;D die km stand was hetzelfde...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Naar mijn bescheiden mening is 14k absoluut niet reel.

minpunten ja kom maar...import auto
teveel kilometers.

Ik heb afgelopen jaar ook redelijk veel geïnvesteerd in mijn 850 en realiseer me heel goed dat je dat geld nooit terug gaat zien.
Taxatie waarde is geen verkoop prijs denk ik zo

Julian

Citaat van: Sbv op 25-01-2014 23:34:25

teveel kilometers.

Ik heb afgelopen jaar ook redelijk veel geïnvesteerd in mijn 850 en realiseer me heel goed dat je dat geld nooit terug gaat zien.

+ 1
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

)()()sT

Gelukkig, dat biedt nog hoop.

;D

reneetje

De vraagprijs van mij CY is er inderdaad een die doet vermoeden dat het echt een hele mooie en goeie auto is. Ik heb er de afgelopen 2 jaar heel veel tijd, energie en geld in gestoken. Zowel motorisch als qua uiterlijk echt een gave wagen.
Wegens omstandigheden moet ik er helaas afstand van doen, anders stond hij niet te koop. Ik rij er met heel veel plezier in en geniet van de roffel en de opgestoken duimen.
14k is idd veel geld, maar hij is niet te vergelijken met zomaar een leuke CY, vandaar.

Groet, Piet

Netjes geld beur je er ook wel voor , alleen moet je geen haast hebben.

Komt wel , geduld....
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

The Saint

Groet, Piet

Een vraagprijs berekenen door alle kosten die je eraan gehad hebt op te tellen bij de aanschafprijs gaat niet werken.
No shirt no shoes, no pinball

cornelis-b

Citaat van: Lunadust op 26-01-2014 10:17:50

teveel kilometers.

Je moet em eens wassen en poetsen...
Dat scheelt al heel veel.
En je hebt em verpest met dat intererieur.
Ook al zit dat veel beter. ;D

Wat is er met het interieur?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Julian

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

cornelis-b

Hoe goed is een band als hij nog 20.000 km mee kan?
En wil je de stoeprand schade laten opknappen ben je ook 50 euro per velg kwijt, mooiste is dan alle vier de velgen te doen om kleurverschil te voorkomen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Julian

Citaat van: cornelis-b op 26-01-2014 18:46:27
Hoe goed is een band als hij nog 20.000 km mee kan?
En wil je de stoeprand schade laten opknappen ben je ook 50 euro per velg kwijt, mooiste is dan alle vier de velgen te doen om kleurverschil te voorkomen.

Tja, dat beetje stoeprandschade zou ik laten voor wat het is. Banden zijn discutabel, voor de een zijn 20.000km best veel, voor de ander is het zo op.

elianmars

Citaat van: Julian op 26-01-2014 18:27:01
Originele 18'' Pegs met goede banden, 600,-

http://link.marktplaats.nl/771456992

Kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn dit geen originele Pegs.

Sseventy