850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Citaat van: spitsrijder op 09-07-2014 17:42:36
Yes, verkocht, nu net as we speak! Als de nieuwe eigenaar zich hier ook nog gaat melden: Marco uit Kamerik, veel plezier met de pussy mobiel  ;D.

We hebben veel plezier en mooie vakanties gehad met de pink V70, maar gaan nu mooie tijden met de 945 LPT tegemoet!

Mooi, kom daar regelmatig in de buurt (Woerden vooral) dus zie hem vast wel weer eens dan ;)

maruska

Citaat van: spitsrijder op 09-07-2014 19:16:52
???, ohw, om even te kijken hoe tie er bij stond?
De LPT stond bij de APK, en pussymobiel stond op de parking bij Plaswijckpark.
om te kijken of het koopbaar was :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MEN-O

Citaat van: spitsrijder op 09-07-2014 15:52:47
Citaat van: NickGR op 08-07-2014 08:43:53
Citaat van: kulk op 08-07-2014 08:38:14
http://link.marktplaats.nl/m826230159

Nog eentje!

Is dit nou echt wat onze roffels waard zijn tegenwoordig?  :o

Sterker nog, het is maar wat de gek ervoor geeft  :eusa_silenced:
een drol en twee knikkers dus :angel:

Yep, de enige echte waarde die ze nog hebben is emotionele waarde..... Ook mooi!

Eh, nee : gedeukte zijkant, lekke schokbrekers en weet al niet meer hoeveel achterstallig onderhoud.. Ik vind't nog knap duur eerliik gezegd..

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 09-07-2014 15:34:00
Ingebouwd Clifford alarm wat de accu leeg trekt, accupool was er af toen ik aan kwam, is wel een luxe alarm want je kan de auto er op afstand mee starten :eusa_wall: :eusa_wall: Hij zal maar in zijn eerste versnelling staan en je AB zit klem in je zak dan komt  de wagen ongewild in beweging.

Dat kan niet, Henk. Als de wagen in de versnelling staat, kan de motor niet gestart worden.

cornelis-b

Citaat van: elianmars op 09-07-2014 21:14:31
Ingebouwd Clifford alarm wat de accu leeg trekt, accupool was er af toen ik aan kwam, is wel een luxe alarm want je kan de auto er op afstand mee starten :eusa_wall: :eusa_wall: Hij zal maar in zijn eerste versnelling staan en je AB zit klem in je zak dan komt  de wagen ongewild in beweging.

Dat kan niet, Henk. Als de wagen in de versnelling staat, kan de motor niet gestart worden.

Dat kon wel heb het geprobeerd :eusa_wall:
Hij slaat alleen niet aan maar gaat wel op de startmotor vooruit.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 09-07-2014 21:26:28
Citaat van: elianmars op 09-07-2014 21:14:31

Dat kon wel heb het geprobeerd :eusa_wall:
Hij slaat alleen niet aan maar gaat wel op de startmotor vooruit.

:o

Wie heeft dat dan in godsnaam zo ingebouwd?  :eusa_wall:

vincen tdi

Zo zal hij ook wel aan die beschadigde voorbumper zijn gekomen  ;D ;D  :eusa_doh:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

cornelis-b

Geen idee wie het zo heeft ingebouwd maar de functie op zich vind ik persoonlijk zo wie zo nutteloos.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

spitsrijder

Citaat van: maruska op 09-07-2014 20:06:16
Citaat van: spitsrijder op 09-07-2014 19:16:52
???, ohw, om even te kijken hoe tie er bij stond?
De LPT stond bij de APK, en pussymobiel stond op de parking bij Plaswijckpark.
om te kijken of het koopbaar was :)

Blijkt in ieder geval verkoopbaar  ;D

konniekip

Citaat van: cornelis-b op 09-07-2014 21:54:44
Geen idee wie het zo heeft ingebouwd maar de functie op zich vind ik persoonlijk zo wie zo nutteloos.
Is toch lekker in de winter om vanuit bed je auto al te kunnen laten warmdraaien ;)

luuksch

Citaat van: Erik_M. op 07-07-2014 12:44:56

Joris z'n R weer in beeld :

http://link.marktplaats.nl/m825832638

Omdat de verkoper deze R wel met een gesloten beurs wilde ruilen ben ik vandaag de R gaan bekijken, ik heb hem laten staan.

Rondom wat krassen op de auto, sommige door de laklaag heen en op het dak een paar lelijke plekken van ingebrande vogelpoep wat er zeker niet meer is uit te poetsen. Voorbumper barsten in de lak bij de spijltjes dus heeft een tik gehad, is niet volledig door gescheurd. Achterbumper beschadigd en met een kwast bijgewerkt, erg lelijk gedaan. Bumperdek voor en achter gespoten. Distributie komt er aan nog 4000 kilometer volgens de sticker onder de kap. Ingebouwd Clifford alarm wat de accu leeg trekt, accupool was er af toen ik aan kwam, is wel een luxe alarm want je kan de auto er op afstand mee starten :eusa_wall: :eusa_wall: Hij zal maar in zijn eerste versnelling staan en je AB zit klem in je zak dan komt  de wagen ongewild in beweging. Geen passende sleutels op de deursloten dus alleen te openen via de CV met het Clifford alarm, je zal maar met een lege accu staan. Volans allemaal flinke stoeprand schade

Motor loopt erg netjes, remmen en banden rondom als nieuw. Voor iemand die een 855R zoekt en er best wat geld in wil steken is het een leuke project auto in de kleur 427 ( Dark Gray Pearl ) en niet 019 ( Back Stone ) zoals hij op het kenteken staat.

Rondom wat krassen... tja, is er uberhaupt een auto met 3ton en die leeftijd te koop zonder krassen en wat cosmetische dingen voor een normale prijs? Vind de minpunten wel meevallen (behalve dan zo'n crappy alarm + over distri is vast wel op een akkoordje te gooien :) )
Toen: 1998 Volvo V40 2.0T (240k)
Erna: 2011 Renault Twingo 1.5 dCi (30k)
Daarna: 1995 Volvo 850 2.0 T5+ (295k)
Nu: 2005 Volvo V70 D5 (300k)

cornelis-b

Citaat van: luuksch op 10-07-2014 10:22:27
Citaat van: Erik_M. op 07-07-2014 12:44:56

Joris z'n R weer in beeld :

http://link.marktplaats.nl/m825832638

Omdat de verkoper deze R wel met een gesloten beurs wilde ruilen ben ik vandaag de R gaan bekijken, ik heb hem laten staan.

Rondom wat krassen op de auto, sommige door de laklaag heen en op het dak een paar lelijke plekken van ingebrande vogelpoep wat er zeker niet meer is uit te poetsen. Voorbumper barsten in de lak bij de spijltjes dus heeft een tik gehad, is niet volledig door gescheurd. Achterbumper beschadigd en met een kwast bijgewerkt, erg lelijk gedaan. Bumperdek voor en achter gespoten. Distributie komt er aan nog 4000 kilometer volgens de sticker onder de kap. Ingebouwd Clifford alarm wat de accu leeg trekt, accupool was er af toen ik aan kwam, is wel een luxe alarm want je kan de auto er op afstand mee starten :eusa_wall: :eusa_wall: Hij zal maar in zijn eerste versnelling staan en je AB zit klem in je zak dan komt  de wagen ongewild in beweging. Geen passende sleutels op de deursloten dus alleen te openen via de CV met het Clifford alarm, je zal maar met een lege accu staan. Volans allemaal flinke stoeprand schade

Motor loopt erg netjes, remmen en banden rondom als nieuw. Voor iemand die een 855R zoekt en er best wat geld in wil steken is het een leuke project auto in de kleur 427 ( Dark Gray Pearl ) en niet 019 ( Back Stone ) zoals hij op het kenteken staat.

Rondom wat krassen... tja, is er uberhaupt een auto met 3ton en die leeftijd te koop zonder krassen en wat cosmetische dingen voor een normale prijs? Vind de minpunten wel meevallen (behalve dan zo'n crappy alarm + over distri is vast wel op een akkoordje te gooien :) )

Een wagen met deze leeftijd zal altijd wel wat hebben, wil je het dak weer netjes hebben dan moet het gespoten worden net als beide bumpers. Op de foto's ziet het er allemaal strak en mooi uit, realiteit is anders.
Maar absoluut een goede basis om weer mooi te maken.

Zeg maar Henk tegen mij

grijzev70tdi

Dak spuiten kost de hele wereld ook niet. Even als paar bumpers. En hoeft ook niet in een keer
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Ik snap ook eerlijk gezegd niet dat je een auto die 4 jaar jonger is en > 200.000 km. minder gedraaid heeft met gesloten beurzen zou willen ruilen.

cornelis-b

Citaat van: )()()sT op 10-07-2014 14:28:02
Ik snap ook eerlijk gezegd niet dat je een auto die 4 jaar jonger is en > 200.000 km. minder gedraaid heeft met gesloten beurzen zou willen ruilen.

Joost ik ben gewoon op zoek naar een nette estate, een turbo, en het liefste een 855 hoewel een V70 ook een optie is voor mij. Kilometerstand en leeftijd mits het een goed onderhouden wagen is maakt mij niet zo veel uit. In mijn nachtkastje is de bodem bijna zichtbaar dus zie ik een ruil als een goede optie.

Zeg maar Henk tegen mij