850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

MET DE STERKE EN ZUINIGE 2.5 20 v motor........  20 jaar geleden misschien :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Lunadust

Die haalt tenminste zijn fabrieksopgave.
In tegenstelling tot ieder modern onderbemeten  milieu schijthok
Techneut, geen dichter.

blastaway

Fuk wat jammer! Wat is dit voor banaan
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

cornelis-b

Dit is gewoon pure mishandeling van een schitterende alter 1 en ik hoop eigenlijk dat het plastidip is maar vrees het ergste.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

blastaway

Ik had hem mooi gepoetst, maar blanke lak liet wel op wat plekken los. Maar om er nu er de roller over te gaan...
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Hans Duiven

Citaat van: Lunadust op 25-09-2014 22:01:46

Precies,

Voorbeelden te over, maar als jij  je spaarpot kapot slaat voor een spiksplinternieuw eco-schijthok koopt zonder opsmuk
met een verbruik van 1 op 25 en je komt er naar een maand of twee achter dat hij gewoon 1 op 15 rijdt,
dan zijn de druiven wel zuur..

dielie850

Citaat van: cornelis-b op 25-09-2014 22:25:42
Dit is gewoon pure mishandeling van een schitterende alter 1 en ik hoop eigenlijk dat het plastidip is maar vrees het ergste.
Volgens mijn broertje is het plastidip.
Zie de auto iedere dag rijden en moet zeggen dat ik het er niet verkeerd vind uitzien.
Hoewel hij in zn oude staat vele malen mooier was.

Lunadust

Citaat van: Hans Duiven op 25-09-2014 23:02:46

Precies,

Voorbeelden te over, maar als jij  je spaarpot kapot slaat voor een spiksplinternieuw eco-schijthok koopt zonder opsmuk
met een verbruik van 1 op 25 en je komt er naar een maand of twee achter dat hij gewoon 1 op 15 rijdt,

Ik heb hem net stuk geslagen.....

Voor een fully loaded V70N T-5 geartronic met een G label op lpg...

Vanavond getankt, 1 op 9,5.. met veel speelkwartiertjes

Techneut, geen dichter.

Hans Duiven

Citaat van: Lunadust op 25-09-2014 23:07:53

Precies,

Beterrr!   :eusa_clap:

Hengeveld

)()()sT

Citaat van: Hans Duiven op 25-09-2014 23:56:48
Citaat van: Lunadust op 25-09-2014 23:07:53

Precies,

Beterrr!   :eusa_clap:

Idd. En niet te vergeten de afschrijving van dat schijthok, want dadelijk wilt niemand ook die (nu) gesubsidieerde gebakjes meer.

Ik heb die gedipte (?) 854 nog niet zien rijden, staat hier vlakbij.
Wel leuk om de verontwaardiging te lezen hier, dan had ie maar hier  bij een liefhebber moeten blijven 8)

Walter

Precies,

Het probleem is dat iedereen wil scheuren met die milieubakjes en dan gaat het fout. Pas je rijgedrag aan, anticipeer beter en dan kom je echt een heel eind. Maar ja, de NEderlander wil wel weinig bijtelling maar daar dan niet zichzelf voor veranderen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

:eusa_shifty:
Ik vind die matzwarte plastidip een leuk ding.
:eusa_shifty:
Ik heb zelf ook al een zitten denken aan zoiets.
:eusa_shhh: :eusa_shhh:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Spin!

Citaat van: Walter op 26-09-2014 08:58:25
In tegenstelling tot ieder modern onderbemeten  milieu schijthok

Precies,

Voorbeelden te over, maar als jij  je spaarpot kapot slaat voor een spiksplinternieuw eco-schijthok koopt zonder opsmuk

Het probleem is dat iedereen wil scheuren met die milieubakjes en dan gaat het fout. Pas je rijgedrag aan, anticipeer beter en dan kom je echt een heel eind. Maar ja, de NEderlander wil wel weinig bijtelling maar daar dan niet zichzelf voor veranderen.

Daarnaast hef je de kreukelzone al op wanneer je een kratje bier achterin zet en moet je eruit worden geknipt als je achteruit inparkeert tegen een paaltje.

Hekel aan die gebakjes...en vaak ook de inzittenden. Ze denken op de snelweg dat ze een F16 hebben en daarnaast parkeren ze ook alsof het Hummers zijn. Wellicht komt dat omdat de deuren een spanwijdte van 2 meter hebben. En ja, die moet helemaal open...en het liefst gebruiken ze jouw deur als deurstopper.

Het belachelijkste is de lage houderschapsbelasting. Misschien is dat een beetje jaloezie, maar ik ga met mijn 2m+ lengte en gezin niet in zo'n sardineblikje zitten waar alles binnenin van budgetplastic is dat na 3 jaar begint te kieren, kraken of scheuren. Daarnaast is de verhouding zwaar zoek. Een Suzuki Swiffer met 750kg kost maandelijks 12 euro houderschapsbelasting, een 850 van 1500kg zit op 70 euro.

De verhouding wegpoetsen door het in de brandstofprijs te stoppen kan ook niet, want dat doen ze in Duitsland al, en dan komen we erachter dat we al jaren gigantisch getild worden wat autokosten betreft. Maar ik raak te ver offtopic...ga uit frustratie maar even mijn katalysator eronderuit schroeven en vervangen voor een holle piep  ;D

www.vm-parts.nl