850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: 855T5+ op 13-10-2014 13:38:25
Citaat van: Lunadust op 13-10-2014 13:06:03
Bieden op MP is zoooo 2009.

Als je geïnteresseerd bent; bellen, afspreken en meenemen.

Altijd.

Als t nummer erbij staat en klopt...

Dan altijd ja.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

haasje

Volgens mij is sven iemand die hier ook op het forum zit, de oude eigenaar van de witte S70 waar DCCCL mee bezig is geweest

maruska

anders je eigen auto te koop zetten, en AT laten langskomen, of zijn gegevens laten sturen ? ;D
kunnen we die gelijk bekend maken hier ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70geRwin

Citaat van: maruska op 13-10-2014 14:58:51
anders je eigen auto te koop zetten, en AT laten langskomen, of zijn gegevens laten sturen ? ;D

minimeet  ;D

BBS

Citaat van: leons850 op 13-10-2014 13:19:45
Citaat van: Lunadust op 13-10-2014 13:06:03
Bieden op MP is zoooo 2009.

Als je geïnteresseerd bent; bellen, afspreken en meenemen.

Zo jammer dat niet iedereen z'n telefoonnummer er bij zet.
En dan máánden later je weer belt omdat de accu is overleden en dat hij daar een vergoeding voor wil hebben van jou. ::) Want de auto was door jou als zijnde goed verkocht en nou moet hij ineens kosten maken.... :eusa_wall: (medelanders)

Nou dank je de koekoek, ik heb een speciaal MP telefoon nummer en na de gedane zaken gaat het ding gewoon uit.
Volvoloos....

kulk

Ik adverteer ook regelmatig op marktplaats e.d., gewoon met telefoonnummer erbij.

Heel vaak als er een 'medelander' me belt dan heb ik het 'ineens' net 5 minuten geleden verkocht  :eusa_shhh:  ;D

BBS

Ik verkoop ook wel eens wat op MP.

Je mag het altijd komen zien, ruiken, snuffelen, schudden, proberen of testen wat je wil zolang je het niet beschadigd. Stukmaken => aanschaffen :evil:
Het is zoals het is, je koopt het zoals het er bij staat. Maar niet achteraf komen mekkeren dat iets niet goed genoeg is.
Of ineens toch minder gaan bieden omdat ík ineens moet gaan meebetalen aan de brandstof kosten :evil: :eusa_wall:

Want dan kun je het geheid laten staan, dan heeft het object ineens verlatingsangst ;D
Volvoloos....

konniekip

Ik ken iemand die op marktplaats een auto verkocht aan iemand die er een maand later schade mee reed. Kwam die figuur verhaal halen omdat zijn auto nu stuk was en hij de schade moest betalen.

855T5+

;D
LOL!

(For the record: ik bied nooit openbaar op marktplaats, maar heb wel een prijs in gedachten bij bellen: als AT etc. dan al geboden heeft voor meer, maar kennelijk nooit koopt, dan heb ik er al geen zin meer in...zie je je die discussie voor je aan de telefoon?)
Volvo: Mutatis Mutandis

pwberg

Citaat van: 855T5+ op 13-10-2014 18:11:09
(For the record: ik bied nooit openbaar op marktplaats, maar heb wel een prijs in gedachten bij bellen: als AT etc. dan al geboden heeft voor meer, maar kennelijk nooit koopt, dan heb ik er al geen zin meer in...zie je je die discussie voor je aan de telefoon?)

Klinkt heel bekend.....  :angel: :angel:

Al had ik pas geleden een akkefietje dat ik met de verkoper een prijs overeen gekomen was. 's Ochtends voor ik het op zou gaan halen zag ik dat er een hoger bedrag geboden was dan hetgeen overeen gekomen was. Omdat het ruim een uur sturen was EN ik een gesloten aanhanger moest huren toch maar even contact gezocht met de verkoper. "Een man een man, een woord een woord. Dit hadden we afgesproken, het is voor jou".  :eusa_clap: :eusa_clap:

Chapeau. zo kan het dus ook...  ;D

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

StefanCJ

patatras

AT.. flapdrol, niet reageren op een reactie van mijn kant. ik heb zijn biedingen maar verwijderd.

maruska

laat hem langskomen Victor... Gewoon uitnodigen, en ons verwittigen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

patatras

Citaat van: maruska op 13-10-2014 21:48:39

Als hij zou reageren.. maar zelfs dat doet hij niet..

EricL

Citaat van: 855T5+ op 13-10-2014 18:11:09
;D
LOL!

Gegevens bekend maken zeker.

Ik zou wel de discussie met de verkoper aangaan. Hij zal snel genoeg inzien dat de biedingen van AT losse flodders zijn en terugkomen op jouw bod.

Citaat van: patatras op 13-10-2014 21:52:54
Citaat van: maruska op 13-10-2014 21:48:39

Als hij zou reageren.. maar zelfs dat doet hij niet..

Mocht hij reageren, keep us updated :eusa_angel: