850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Rondje op kosten van Jan hoor ik net ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

glenfiddich1983

Citaat van: blauweroffel op 29-10-2014 21:07:27
Ik heb vrij veel handel gedreven op MP, ging altijd goed tot......

Ik op  1 1/2 jr op een radio geboden van iemand uit Zeeland, en 60,- betaald.
en niets meer gehoord (ja van politie, man is inmiddels opgepakt) Kreeg toen te horen (echt waar) dat je voorichtif moet zijn met advertenties uit Zeeland: voor 3/4 nederland nl altijd ver weg, dus ophalen is dan te veel gevraagd.
En daar rekende mijn oplichter ook op.

DE goede betrouwbare zeelander bestaat echt wel, maar ik ben voorzichtiger geworden....

BR

Heb veel gekocht op mp, nooit misgegaan. Hangt bij mij wel altijd af van het soort goed. Auto gerelateerde zaken en audio/video/gsm etc apparatuur haal ik alleen maar op omdat er bij verzenden na vooruitbetalen te veel mis gaat in die 'sector' als ik de verhalen hoor. Wel heb ik bijvoorbeeld veel lp's op vooruitbetaling gekocht. Op de een of andere manier verwacht ik in die sector toch minder oplichters. Het is niet zo snel verkocht zoiets, denk ik. Minder snel geld verdienen voor de boeven. En áls het al eens mis zou gaan gaat het om relatief weinig geld.

Verder koop ik veel op eBay, van verkopers met een hoog aantal transacties met hoge positieve feedback.

En op fora natuurlijk, bij mensen die goed te boek staan ;)
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

LekkeRRRR

Citaat van: maruska op 29-10-2014 22:16:02
Rondje op kosten van Jan hoor ik net ! ;D

Ik vrees dat ik aan de kopende kant zat en met mijn bod  nog niet mee mocht doen voor de troostprijs..
De markt voor dit soort speciale zaken is knettergek aan het worden. De vraag is veel groter dan het aanbod.
Dat zie je nu ook met alles wat met onze R-en te maken heeft.
Wellicht de aandacht verleggen naar postzegels? Die kunnen ze voor de nominale waarde al niet eens meer kwijt las ik..

cornelis-b

Ik heb hier nog een Nederlands boekje "Zakgegevens Personenautos" Dit is een zakboekje speciaal voor monteurs, een VADIS in zakboek formaat. Wordt ook best veel geld voor betaald, zal hem eens op MP zetten ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

855T5+

Citaat van: LekkeRRRR op 29-10-2014 21:51:51
Er is gisteren een manual voor een P1900 verkocht voor meer dan 800 euro. Dus het kan nog gekker ;-)

Gefeliciflapstaart!
Volvo: Mutatis Mutandis

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

big ben

Bij Elferink in Enter Volvo 850 R DOP  (inruiler)

PV-NL-34

De  Apk is verlopen en is geschorst geweest,wel goed rijdend binnen gekomen. Klein beetje groene aanslag op de rubbers en achterklep. Ziet er verder redelijk netjes uit, interieur kan een goede schoonmaakbeurt gebruiken. De stoelen zijn geheel van leder en in goede staat, R model en  het stuur moet vervangen worden  ::). Oja het zeldzamen R mapje zit er helaas niet meer bij. Guard 1 of 2 zit er niet bij wel een universele afstandsbediening met 1 sleutel.

Vraagprijs € 2250,00

De witte naad is niet kapot  ;)

Jan_D.

Gezien de toestand van het interieur (ook geen R stoelen, trouwens) heb ik mijn twijfels over de juistheid van de km stand. Tenzij de vorige eigenaars met ijzer versterkte werkhandschoenen droegen.

big ben

Citaat van: Jan_D. op 30-10-2014 15:59:01
Gezien de toestand van het interieur (ook geen R stoelen, trouwens) heb ik mijn twijfels over de juistheid van de km stand. Tenzij de vorige eigenaars met ijzer versterkte werkhandschoenen droegen.

Het model is exact hetzelfde Jan  :eusa_think:, was hier  een keuze in??

cornelis-b

Citaat van: big ben op 30-10-2014 16:02:34

Het model is exact hetzelfde Jan  :eusa_think:, was hier  een keuze in??

Ben de R was leverbaar met leder en alcantara en met stoelen in vol leder, stoelen zijn identiek alleen de bekleding niet.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Erik_M.

Citaat van: cornelis-b op 30-10-2014 16:12:16
Citaat van: big ben op 30-10-2014 16:02:34

Het model is exact hetzelfde Jan  :eusa_think:, was hier  een keuze in??

Ben de R was leverbaar met leder en alcantara en met stoelen in vol leder, stoelen zijn identiek alleen de bekleding niet.

Deze R ben ik eerder tegengekomen in advertenties; in 2005 en 2009. Dit is de enige R waar ik foto's van heb, met een volledig lederen interieur. 

September 2005:

big ben

:o  :eusa_clap:

Heb je "ze" allemaal Erik  ;)

Erik_M.

Citaat van: big ben op 30-10-2014 18:45:12
:o  :eusa_clap:

Heb je "ze" allemaal Erik  ;)

Bijna.  ;)   

Laatst ben ik er weer een paar tegengekomen die ik nog niet had. Deze waren dan ook lang bij 1 eigenaar geweest. Alleen maar goed natuurlijk dat men lang van z'n R geniet, maar niet goed voor mijn verzameling.   ;D

Rob850turbo

Zweethandjes onder op het stuur.

LekkeRRRR

Citaat van: cornelis-b op 30-10-2014 16:12:16
Alle R-en zijn geleverd met een combinatie leer/alcantara. Als er een volleder interieur is, dan is dat een (niet gedocumenteerde) optie (minder tegen meerprijs). Maar ik vermoed dat één van de eigenaren stuur en interieur heeft uitgewisseld.