850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

niet ? toch die bril eens schoonmaken henry ;D.. grijs vs zwart ^^ hahaha
intern geen verschil volgens mij.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Citaat van: maruska op 15-12-2014 19:00:39
niet ? toch die bril eens schoonmaken henry ;D.. grijs vs zwart ^^ hahaha
intern geen verschil volgens mij.

Bedoelde ook het geluid natuurlijk Markkortebroekenmeneer
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

;D

een zwarte staat in de 850's echt beter. nu hopen dat de 901 in zwart nog ergens te vinden is...
T-5R

VolvoJac

Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Powerpete

http://autobedrijf-nathasja.nl/volvo-850-rood/

Staat in bussum bij mij om de hoek, vanmiddag even gekeken, 293 dkm, AT donker interieur, schuifdak, plaatwerk ziet er netjes uit, ik weet geen prijs, misschien nader onderzoek noodzakelijk, aan het kenteken te zien is t een invoerder (italiaan 2 liter)

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

855T5+

Citaat van: glenfiddich1983 op 15-12-2014 15:20:13
Citaat van: maruska op 15-12-2014 09:22:44
Citaat van: glenfiddich1983 op 15-12-2014 08:12:36
Citaat van: Hans Duiven op 14-12-2014 20:01:59
Zwarte SC-805 op marktplaats

Hoop geld voor zo'n radio.

Maar het is me wel eens vaker opgevallen dat er nog best geboden wordt op die dingen. Worden ze zeldzaam ofzo?
de zwarte wel, de grijze wordt vaker aangeboden. een zwarte in nette staat kan zo voor 100+ weggaan.. waar een grijze een stuk minder hoeft op te leveren..

Ik zal mijn radio's zwart spuiten dan ;D

Wist niet dat er twee versies waren. Heeft dat te maken met dat "premium sound system" ?
Van de zwarte zijn er met en zonder PSS opdruk. Van de 801 ook en daarvan weet ik dat die geleverd zijn af fabriek in een T-5R PSS opdruk hebben, maar elders en achteraf besteld hebben het niet. Ik heb geen enkel verschil kunnen ontdekken, anders dan de opdruk. PSS staat dan ook voor het geheel aan audiocomponenten tesamen, dus de radio met extra versterker en (eventueel) andere speakers maken in totaal PSS, dus t werd alleen door Volvo erop gedrukt als alle elementen in de auto aanwezig waren. In de regel wisten ze dit alleen als het af fabriek gemonteerd werd/was. Overigens heb ik alleen voor de x70 verschillen in speakers ontdekt (Dynaudio), voor de 850 nog steeds niet, dus daar zoek ik nog afwijkende bestelnummers van, als ze bestaan.
Volvo: Mutatis Mutandis

855T5+

Citaat van: Powerpete op 15-12-2014 23:26:03
http://autobedrijf-nathasja.nl/volvo-850-rood/

Staat in bussum bij mij om de hoek, vanmiddag even gekeken, 293 dkm, AT donker interieur, schuifdak, plaatwerk ziet er netjes uit, ik weet geen prijs, misschien nader onderzoek noodzakelijk, aan het kenteken te zien is t een invoerder (italiaan 2 liter)
Mooie waggel, zo'n rode LW-4706  :eusa_shifty:
Trouwens ook de laser blue V70 die ze hebben mag er zijn...
Wel allemaal priceless 8), what's up with that?
Volvo: Mutatis Mutandis

Powerpete

net ff zitten spitten, had er al docu van, stond vorig jaar maart op MP, bij Vocking... zag er alleen een heel stuk minder uit...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

cornelis-b

Citaat van: Powerpete op 16-12-2014 00:15:23
net ff zitten spitten, had er al docu van, stond vorig jaar maart op MP, bij Vocking... zag er alleen een heel stuk minder uit...

Dit was mijn bevinding in maart van dit jaar, zo te zien is er hard aan gewerkt. Op de laatste foto lijkt de bestuurdersdeur nog niet helemaal strak, strip en daar onder. Ook de achterklep vertoont nog wat ellende.

Lijkt wel of de auto wat is opgepoetst en verder niet, wil iemand hier naar kijken check check en dubbel check.

Lelijke deuk in bestuurders deur, deur moet worden vervangen.
Deuk in de motorkap.
Daklijsten bladeren helemaal af.
Roest onder de raamstrip achterklep.
Dof achterlicht.
Voordempers compleet gaar, lijkt wel een waterbed zo deint de auto
Bovendek voor en achter bumper rond uit lelijk
Smoezelig interieur
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Geen onoverkomelijkheden  dus voor een auto van bijna 18 jaar;) 

)()()sT

Inderdaad.
Ik zie soms 'opmerkingen' voorbij komen die toch echt niet bijzonder zijn voor een gebruiksvoorwerp van 18 jaar oud.
Als de prijs ernaar is, dan kan het toch best een tip zijn? Moet je mijn auto's eens van dichtbij bekijken; tis geen museumstuk :D

arjen850

Citaat van: )()()sT op 16-12-2014 09:15:35
Inderdaad.
Ik zie soms 'opmerkingen' voorbij komen die toch echt niet bijzonder zijn voor een gebruiksvoorwerp van 18 jaar oud.
Als de prijs ernaar is, dan kan het toch best een tip zijn? Moet je mijn auto's eens van dichtbij bekijken; tis geen museumstuk :D

;D

maruska

Citaat van: )()()sT op 16-12-2014 09:15:35
Inderdaad.
Niet ? Ik ken er wel een paar... ;D
T-5R

cornelis-b

Prijs voor de rode R is 3450 euronen
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Citaat van: cornelis-b op 16-12-2014 12:07:16
Prijs voor de rode R is 3450 euronen

En dat vind ik dan nog geen verkeerde prijs. Wellicht neem je hem mee voor 3 rooien. En dan heb je ook wat sleutelruimte.