850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Ik ben daar wezen kijken naar een V70 uit 2004 op LPG. Zou maar weinig kilometers hebben gedraaid maar had toch net een nieuw motorblok gekregen.
Op papier verder een hele mooie auto.
In praktijk een uitgewoond hok met olie lekkage, vreemde rammels, niet werkende extra's, veel kleine schades en veel gestotter. Dat laatste kwam volgens hun doordat de BC nog ingeleerd moest worden na de motor ombouw.

Ik heb nog maar even verder gezocht naar een andere wagen. Geen goed gevoel bij die handel daar.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

cornelis-b

Citaat van: V70geRwin op 26-01-2015 22:23:25
Citaat van: Jurijn R op 26-01-2015 22:01:47
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m893136123-volvo-850-estate-t5-2-0-211pk-airco-volleder-stoelverwarming.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Denk wat afgeleefd maar voor die prijs kun je niet missen.

Die stoel verwarming knoppen, niet origineel maar wel netjes.

Er stond enige tijd geleden op de sloop in Zaandam een import USA 855 en die had de knoppen voor de stoelverwarming ook op deze plaats zitten. Misschien toch origineel voor bepaalde types?

Plaatje er bij want anders is het weg als de advertentie verwijderd is.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Walter

je ziet dat de vorm van de knoppen anders is.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

maruska

lijkt op de knoppen voor de achterbank verwarming...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Sbv

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

Citaat van: cornelis-b op 28-01-2015 22:31:28
Daar is tie weer

http://link.marktplaats.nl/m893783775

Toch weer gentil dat hij de investeringen opnoemt die 3 eigenaren terug zijn uitgevoerd en betaald. Prima dat je winst wil maken op een auto, maar impliceer niet dat je zelf een godsvermogen in die kar hebt gestopt. That makes me puke! (babypukeyellow :)). Staat nu bieden bij, vroeg 3,5K. Auto kostte jaar geleden nog 750 euro.

Ivo...koop dat ding aub terug :) Issie weer op zijn stekkie

www.vm-parts.nl

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

katuut

Wat is er toch mis met dat ding joh? Iedereen rijdt er een week in en doet hem weer weg
Chronisch last van detaildiarree

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

maruska

die zal nog wel een stukje omhoog gaan in prijs... wel mooi ding
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Miel850

C70 2.0T Cabrio met wat aandachtspunten (dak werkt niet, velg en lakschade).
Wat is dan wel de tip? Tellerstand is 38.496 km

http://www2.bva-automotive.com/portal/kavel/7250/veiling/14757
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Hengeveld

Geloof jij het? Import met onderhoudsboekjes, maar niet ingevuld. En een parker in het dashboard in de plaat onder het stuur. Motorruimte ziet er ook niet bepaald nieuw uit. Antenne werkt niet meer, om van de schade nog maar te zwijgen. Moet je flink je best gedaan hebben om hem in 38k zo af te raggen.
En bij BVA wordt het om een of andere reden altijd veel te duur. Soms gaan er producten weg voor meer dan de nieuwprijs.

konniekip

Inderdaad BVA lijkt goedkoop, maar heeft volgens mij veel profijt van mensen die menen een koopje te vinden en dan als een dolle tegen elkaar gaan opbieden waardoor de uiteindelijke prijs + veilingkosten regelmatig hoger ligt dan de nieuwprijs.