850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

vincen tdi

Denk eerlijk gezegd dat dit topic aan het uitsterven is door de nieuwe opzet van MP. Je vind alleen nog maar wat je zoekt en niet wat op je auto kan passen.

Wordt er een R geplaats van € onbetaalbaar dan is dat een tip , plaatst NP vervolgens een reactie van iemand die dus echt daadwerkelijk zoveel uitgeeft voor een overpriced auto en dan is dat geen tip???

De tip in deze is dus dat je een R youngtimer rustig voor € onbetaalbaar+1 te koop kunt zetten omdat er altijd wel iemand rondloopt die teveel geld heeft  :eusa_whistle:

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

V70geRwin

Citaat van: )()()sT op 14-03-2015 10:58:45
Tips op MP of niet, het gaat om ALTIJD dezelfde reacties.
NP is altijd heel nuchter en zwart/wit, misschien soms te maar het zijn altijd dezelfde hier die zijn reacties affakkelen. Daar mag Thomas best wat van zeggen. Misschien zelf eens een keer denken "laat maar" ???

Dat denk ik heel vaak maar soms reageer ik.
En je ALTIJD is weel heel zwart wit gesteld.
Meten we nu met 2 maten?

Waarom moet NP beschermd worden door de mods?

cornelis-b

Ik vind auto's van 10K+ eigenlijk helemaal geen tip, ze zijn gewoon ver overpriced.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Vulk

Citaat van: V70geRwin op 14-03-2015 11:40:48
NP is altijd heel nuchter en zwart/wit, misschien soms te maar het zijn altijd dezelfde hier die zijn reacties affakkelen. Daar mag Thomas best wat van zeggen. Misschien zelf eens een keer denken "laat maar" ???

Meten we nu met 2 maten?

Gaat hier niet over beschermen.
Jouw reactie is hier de eerste die discussie uitlokt en daar spreek ik op! Simpel.

V70geRwin

Citaat van: Vulk op 14-03-2015 12:41:09
Citaat van: V70geRwin op 14-03-2015 11:40:48

Meten we nu met 2 maten?

Gaat hier niet over beschermen.
Jouw reactie is hier de eerste die discussie uitlokt en daar spreek ik op! Simpel.

Als.dat de nieuwe norm Is.Kan het discussie forum wel dicht.
We reageren allemaal op elkaar en.de.ene.reactie lokt meer uit dan de andere.

Je zet me neer als.stoker en komt daar vervolgens niet meer op terug.
Zonder onderbouwing en en public. Staat je fraai als moderator.
Liever via pb maar jij hebt er.voor.gekozen dit openbaar te doen.

UserID6342

Citaat van: cornelis-b op 14-03-2015 11:58:24
Ik vind auto's van 10K+ eigenlijk helemaal geen tip, ze zijn gewoon ver overpriced.
Dikke eensch !  En tot nu toe misschien nog wel de beste opmerking hier....

Sbv

en nu weer over naar eventuele tips. Het is aan een ieder van hij/zij er voor over heeft. Als iemand 15k voor een 850 T-5R over heeft prima. Ik niet, maar dat is persoonlijk.

katuut

Degene die hem voor dat bedrag weet te verkopen moet me even bellen... Die krijgt een baan !
Chronisch last van detaildiarree

nicojrr32

ik denk dat alle volvo 850 r /t-5r en andere r in vooral exclusive kleuren met weinig kilometers in prijs gaan stijgen.
je ziet telkens minder vaak een mooie r aangeboden worden.
en de een kiest ervoor om er een te kopen met meer onderhoud om dat hij zelf handig is maar iemand anders koopt meer een duurdere omdat hij of zij het onderhoud moet laten doen.

ik vind 10k opzich voor een exclusive r niet heel raar en ik denk naarmate er telkens meer verdwijnen de prijs van deze auto's alleen maar meer gaat stijgen.

portlock

'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

daanium

Die heeft ook al zijn achter ruitenwisser apart afgesteld, laatst had nog al iemand op 'n R
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

solidnmgn

Cream and Yellow..

Helaas reeds 9000 geboden.

http://link.marktplaats.nl/m905914172

Zijn die velgen wel origineel??
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Sbv

bieden wil niet zeggen kopen.

velgen zijn Titans

Hengeveld

En die speaker van een x70 op het dashboard ;D
Verder mooi ding, in die kleur.