850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Sbv op 16-06-2015 20:27:44
als je er maar genoeg geld in wilt steken is alles te redden

Ik heb veel gezien, ik ben ook niet vies van een uitdaging (je kent de rode GLT en de witte R). Hier valt niks meer aan te doen.
- vloermatten verslete, vies, beschimmeld
- imitatie koplampen
- knippers stuk
- mistlampen stuk
- gaten en scheuren in bekleding, ook achterin
- dashboardkastje kapot
- gaten in dash
- hout dash kapot
- stuur versleten, beschimmeld, vaal
- hemel vies en goor
- Carosserie mat, verkeerde kleur met knikkerbus gespoten op motorkap, gehele beide zijkanten
- roofrails zwart metallic gespoten
- rolhoes ontbreekt
- titans beschadigd, banden op
- voorspoiler beschadigd en op beide stijlen gebroken
- gedeukt bovendek
- paneermeel aan de peilstok
- bakolie zwart
- scherpe deuk in bijrijdersdeur
- spiegels beschadigd
- Boardmapje ontbreekt
- overal gebroken glas in de auto
- Chi Cong Hou accu
- Doorlussing in zekeringkast, dus electrisch mee geklooid (zekering 4 overbrugging)

Dus eigenlijk alles wat een T-5R maakt (R-bumper, Titans, interieur, notenhout, stuur, boardmapje) onbruikbaar. Triest wat men met een auto kunnen doen. T-5R staat bij Marans, zelfs die zeiden...die heeft enorm geleden, hoe ze het voor elkaar krijgen... Sowieso, hoe kom je erbij om aan je stoelbekleding te gaan eten, zeg nou zelf...je bent binnen 5 minuten bij een MacDonalds. Laat die stoel met rust.

Accus was uiteraard zo dood als een pier, heb 'm niet horen lopen of gereden. Nuffseen.

www.vm-parts.nl

Sbv

Silverarrow

Hebben ze aangegeven waarom ze er nog € 1750,- voor willen hebben? Ik heb op zich wel interesse in de velgen als wintervelgen en op termijn misschien op laten knappen, maar als ik dit zo hoor vraag ik me af of het de moeite waard is.

V70R^2

er staat een T-5-r voor minder te koop, ook dop met 5 titans en nog een set 17" winterbanden, wel een die je zou moeten slopen  :eusa_whistle:

Spin!

Citaat van: Silverarrow op 16-06-2015 22:55:23
Hebben ze aangegeven waarom ze er nog € 1750,- voor willen hebben? Ik heb op zich wel interesse in de velgen als wintervelgen en op termijn misschien op laten knappen, maar als ik dit zo hoor vraag ik me af of het de moeite waard is.

Omdat ze aan dat bedrag wel gaan komen als ze gaan demonteren.

Dakspoiler 80,-
Achterlichten 80,-
Opknap Titans 250,-
Motor & Bak 500
Kapotte R bumper 50,-
Plaatwerk 250,-
Afgeleefd interieur 50,-
Knopjes 50,-
Radio, wisselaar en versterker 150,-
Dakraam 50,-
Ophanging 100,-

Zo kom je er wel.

www.vm-parts.nl

de Boeing

Citaat van: cornelis-b op 16-06-2015 21:58:46
Citaat van: Hans Duiven op 16-06-2015 21:45:10
Citaat van: Died850 op 16-06-2015 20:38:50
Leuke 855 R voor een mooie prijs?

http://www.speurders.nl/overzicht/orginele-volvo-850r-met-vialle-lpi-installatie-151207648.html?sr_ab=0&query=volvo+850&local-postcode=&local-distance_value=0&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

Is die achterklep fout gespoten? Kijk er zo dof en raar tegen aan..

Ziet er inderdaad mat uit

Paar weken geleden al voor een vriend naar deze R gaan kijken; de voorbumper en achterklep zijn idd slecht gespoten, niet heel lelijk, wel mat-achtig. Verder zat er een plekje van beginnend roest bij de voorruit (aansluiting aan daklijst). Auto reed verder goed, licht kraakje in de voortrein, wellicht veerschotel of iets in die buurt. Eigenaar had nog nieuwe draagarmen liggen (febi) die hij er nog onder zou laten zetten. Auto is gechipt en de originele ECU is er ook nog bij. Verder hele map met al het onderhoud van dag 1 tot nu, veel aan gebeurd, volledige motorrevisie in ?2009 en laatst ook nog een koprevisie (er zou een klep die niet eerder was vervangen verbrand zijn geweest?!). Automaat schakelde goed, Lpi van bij Messman, interieur netjes, volans op 1 na in zeer goede staat...

kortom raar dat deze nog niet verkocht is want afgezien van de slecht gespoten bumpers lijkt me de prijs niet verkeerd (R met veel onderhoud en lpg...)

Silverarrow

Citaat van: V70R^2 op 16-06-2015 23:17:45
er staat een T-5-r voor minder te koop, ook dop met 5 titans en nog een set 17" winterbanden, wel een die je zou moeten slopen  :eusa_whistle:

Een hele auto kopen is me iets te gortig, één zo'n koekblik kost me op het moment al meer dan genoeg en plek om 'm te slopen heb ik niet ;D. Voorlopig ben ik alleen geïnteresseerd in de velgen.

Citaat van: Spin! op 16-06-2015 23:23:10
Citaat van: Silverarrow op 16-06-2015 22:55:23

Omdat ze aan dat bedrag wel gaan komen als ze gaan demonteren.

Dakspoiler 80,-
Achterlichten 80,-
Opknap Titans 250,-
Motor & Bak 500
Kapotte R bumper 50,-
Plaatwerk 250,-
Afgeleefd interieur 50,-
Knopjes 50,-
Radio, wisselaar en versterker 150,-
Dakraam 50,-
Ophanging 100,-

Zo kom je er wel.

Da's waar. Ik heb vandaag contact met ze opgenomen, voorlopig (de komende paar maanden) willen ze eerst proberen de auto als geheel te verkopen. Als dat niet lukt gaat hij voor onderdelen uit elkaar. Tegen die tijd nog maar eens proberen...

Reitse

Mijn trouwe rode GLT lijkt nog bij Broekhuis in Groningen te staan. Hij zou naar " de handel" gaan...

Spin!

Citaat van: Reitse op 18-06-2015 09:11:10
Mijn trouwe rode GLT lijkt nog bij Broekhuis in Groningen te staan. Hij zou naar " de handel" gaan...

Misschien moet je hem toch terugnemen. Jaartje stallen en dan 12 euro per maand mrb.  ;D Kwarttarief de gekste!

www.vm-parts.nl

Reitse

Citaat van: Spin! op 18-06-2015 09:19:21

Misschien moet je hem toch terugnemen. Jaartje stallen en dan 12 euro per maand mrb.  ;D Kwarttarief de gekste!
Ik meen dat de 1991 modellen niet meer in aanmerking kwamen voor die regeling...

Spin!

Citaat van: Reitse op 18-06-2015 09:27:51

Ik meen dat de 1991 modellen niet meer in aanmerking kwamen voor die regeling...

Dacht ik ook, maar gisteren toevallig nog gelezen op site belastingdienst. Auto's tussen de 26-40 jaar op benzine komen in aanmerking voor het kwarttarief. Dat houdt in dat je er in de maanden december, januari en februari niet mee mag rijden met een max van 120 euro per jaar aan MRB. Ongeacht de gewichtsklasse.

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: Spin! op 18-06-2015 09:43:45
Citaat van: Reitse op 18-06-2015 09:27:51

Misschien moet je hem toch terugnemen. Jaartje stallen en dan 12 euro per maand mrb.  ;D Kwarttarief de gekste!

Dacht ik ook, maar gisteren toevallig nog gelezen op site belastingdienst. Auto's tussen de 26-40 jaar op benzine komen in aanmerking voor het kwarttarief. Dat houdt in dat je er in de maanden december, januari en februari niet mee mag rijden met een max van 120 euro per jaar aan MRB. Ongeacht de gewichtsklasse.

Site teruggevonden, maar die was slecht geknipt of geplakt. Geldt inderdaad voor auto's voor 1-1-1988.

Kilo Utrecht Tango

Oplossing: evenement aanmaken/melden dat 6 maanden duurt.

www.vm-parts.nl

V70R-obert

Leuke tip, koopje. Vrij vertaald is de auto mechanisch goed (maar niet rijdbaar, moet op auto ambulance vervoerd worden :eusa_think:) en heeft de auto rondom veel krassen. Toch zeer de moeite waard lijkt me.

Rob850turbo

en al die italianen hebben er 180.000 km opstaan.