850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

www.vm-parts.nl

T5-4life

1. Daanium
2. Spin
3. Hugo (de voorwaarden hoor ik later wel   ;))
4.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

MikeyQR

Gaat straks nog het C70 cabrio forum heten hier ipv 850 forum. :eusa_shifty:  ;D

Paulvdberg

Hengeveld

1. Daanium
2. Spin
3. Hugo (de voorwaarden hoor ik later wel   ;))
4. Hengeveld
5.

classicT5

Hmm, grappig dat je het oppakt daan.

Idee staat me wel aan, maar praktisch ga ik het niet redden, nog andere projecten en gebrek aan tijd.

Logistiek wordt nog wel een dingetje met mensen uit heel nederland ;)

daanium

Ik heb ook geen idee hoe we het gaan aanpakken, ik heb zelf ook weinig sleutel-tijd, maar ik kan wel een financiële bijdrage leveren.
Zo lijkt me dat anderen wellicht wél kunnen sleutelen maar (liever) financieel niks willen (of kunnen) bijdragen :)
Maar ook met de verzekering/wegenbelasting zitten we met een punt.
Geen idee of je zo iets op meerdere kunt laten lopen, of dat er iets van 'n potje door iemand gemaakt kan worden (kan ik zelf ook doen natuurlijk :))
Maar het idee vind ik écht super tof!
Het forum heeft heel erg leuke leden die als groep vast iets moois kunnen opzetten voor dit project.
Misschien draait het ook gewoon op niks uit, maar wie weet waar dit schip gaat stranden :D
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

dielie850

Citaat van: daanium op 12-01-2016 16:59:50
Ik heb ook geen idee hoe we het gaan aanpakken, ik heb zelf ook weinig sleutel-tijd, maar ik kan wel een financiële bijdrage leveren.
Zo lijkt me dat anderen wellicht wél kunnen sleutelen maar (liever) financieel niks willen (of kunnen) bijdragen :)
Maar ook met de verzekering/wegenbelasting zitten we met een punt.
Geen idee of je zo iets op meerdere kunt laten lopen, of dat er iets van 'n potje door iemand gemaakt kan worden (kan ik zelf ook doen natuurlijk :))
Maar het idee vind ik écht super tof!
Het forum heeft heel erg leuke leden die als groep vast iets moois kunnen opzetten voor dit project.
Misschien draait het ook gewoon op niks uit, maar wie weet waar dit schip gaat stranden :D
Ik doe ook mee ;)
Op het moment kan ik financieel niks missen maar kan wel mn bijdrage leveren met sleutelen ;)

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Spin!

www.vm-parts.nl

Fred korn

Bij Jet Cars wegblijven !!!!!!!! . :evil:
Proefrijden is op het terrein max snelheid 10 km of er rijdt iemand met je mee op de weg die er langs ligt snelheid 50 km .
Dus om de wagen te testen wordt geen enkele mogelijkheid geboden of ze moeten hun leven  hebben verbeterd , ik spreek nu over een jaar of 4 geleden . Je ziet op de foto ook de velgen daar moet je ook nog extra geld voor neer tellen doe je dat niet dan gooien ze gewoon staal er onder met banden waar ze in de Sahara niet mee durven te rijden .

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Boeijke

Citaat van: maruska op 12-01-2016 23:02:02
"meerprijs velgen 50 " ;D

Dat staat bij 90% van hun auto's.
Doen ze al heel lang

maruska

klopt... en toch ben ik nieuwsgierig.. ik ga er gewoon een keer langs en hou me van de domme..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

diederickvolvo

Zelfs al zou die slecht zijn,  dan is hij nog steeds niet duur