850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Ewoud

Een 19 jaar oude met verse APK is toch ook gewoon iets meer waard dan eentje zonder.  Als ie eerder vandaag nog geen verse APK had, is de prijsstijging te verklaren.
1995 Volvo 854 TURBO

Hans Duiven

Incontinente bestuurder die zijn gat afkuist met leer van de zijwang?

;D

Wel een interessante auto om nog wat moois van te maken

san

Daarom..en ik ben een beetje op zoek naar een Estate vandaar.

cornelis-b

Als de KM stand klopt dan is de prijs best redelijk, zonde van de bestuurdersstoel maar ook dat is reparabel.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Douwe

Uit de beschrijving maak ik op dat de auto flinke schade moet hebben.

Wielbasis: 3 CM  ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

NinaPaul

Velgen keuze is dan ook beperkt ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Silverarrow

Lage aankoopprijs of niet, als je er iets moois van wilt maken of het als hobby project ziet, wordt het sowieso niet goedkoop. In zo'n geval is de aankoopprijs vaak een fractie van de totale kosten ;D.

Edit: Niemand (met een beetje auto hart) koopt zo'n auto met de bedoeling om 'm "af" te rijden. Daar zijn zat goedkopere alternatieven voor.

cornelis-b

Citaat van: Silverarrow op 30-01-2016 23:10:01
Lage aankoopprijs of niet, als je er iets moois van wilt maken of het als hobby project ziet, wordt het sowieso niet goedkoop. In zo'n geval is de aankoopprijs vaak een fractie van de totale kosten ;D.

Edit: Niemand (met een beetje auto hart) koopt zo'n auto met de bedoeling om 'm "af" te rijden. Daar zijn zat goedkopere alternatieven voor.

Motorisch en technisch een zeer goede auto. Wat er niet bij staat is iets over een geschiedenis, wie weet zit er wel een enorm pak geschiedenis bij. Heb ooit een auto gezien waar je uiterlijk nog geen 500 euro voor wilde betalen gezien de foto's maar die wagen was van dag 1 tot op de dag van verkoop bij de dealer in onderhoud geweest. Dit was gewoon een heel goede auto maar hij zag er niet uit. Wij letten op uiterlijk maar er zijn er zat die een auto puur zien als vervoer van A  naar B die het elke dag gewoon goed moet doen. Interesee in deze V70R dan gewoon gaan kijken en dan pas oordelen, foto's zeggen echt niet alles.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san

Zonnescherm Volvo V70 of XC 70 zij- en achterruit
€ 70,00
http://link.marktplaats.nl/m1016560177

SnoobyDoo

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

Jan_D.

Citaat van: cornelis-b op 30-01-2016 23:31:51

Motorisch en technisch een zeer goede auto. Wat er niet bij staat is iets over een geschiedenis, wie weet zit er wel een enorm pak geschiedenis bij. Heb ooit een auto gezien waar je uiterlijk nog geen 500 euro voor wilde betalen gezien de foto's maar die wagen was van dag 1 tot op de dag van verkoop bij de dealer in onderhoud geweest. Dit was gewoon een heel goede auto maar hij zag er niet uit. Wij letten op uiterlijk maar er zijn er zat die een auto puur zien als vervoer van A  naar B die het elke dag gewoon goed moet doen. Interesee in deze V70R dan gewoon gaan kijken en dan pas oordelen, foto's zeggen echt niet alles.

Sommige mensen gaan daar niet zorgvuldig mee om: mijn oude R staat nu op MP.  Maar bij de garage waar hij het afgelopen jaar in onderhoud geweest is, had men geen idee van de historie. Geen onderhoudsboekjes, niets. En dat terwijl de Volvo dealer (waar ik de auto heb ingeruild) de auto vijf jaar geleden verkocht heeft mèt het onderhoudsboekje en mèt kopietjes van alle facturen van 2001 t/m 2010.

blauweroffel

Citaat van: Jan_D. op 31-01-2016 19:48:50
Citaat van: cornelis-b op 30-01-2016 23:31:51

Sommige mensen gaan daar niet zorgvuldig mee om: mijn oude R staat nu op MP.  Maar bij de garage waar hij het afgelopen jaar in onderhoud geweest is, had men geen idee van de historie. Geen onderhoudsboekjes, niets. En dat terwijl de Volvo dealer (waar ik de auto heb ingeruild) de auto vijf jaar geleden verkocht heeft mèt het onderhoudsboekje en mèt kopietjes van alle facturen van 2001 t/m 2010.

Volgens mij kun je  bij de dealer altijd opnieuw een uitdraai vragen van alle facturen van je auto zolang die bij de dealer in onderhoud is geweest.

BR

StefanCJ

Doen ze niet altijd i.v.m. wet op de privacy ...

T5-4life

Nog 3 erbij zoeken voor een complete set triton 18"
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

diederickvolvo

haha die heb ik van de week al gehaald, heeft er iemand nog toevallig 3?