850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Zet eens een Hu serie radio in je C, geluid wordt dan ook beter

diederickvolvo

Citaat van: Robster480 op 23-03-2016 21:02:41
Citaat van: RoelNL op 23-03-2016 18:50:05
Persoonlijk zou ik ook voor de aftermarket gaan. Niks ten nadele van de Dynaudio's maar die zijn inmiddels ook een gewoon oud aan het worden. Ik denk dat er inmiddels wel betere speakers zijn dan dan dynaudio's van toen.

Dat je soms een dynaudio setje voor meer dan 350 400,- hier voorbij ziet komen vind ik trouwens wel grappig ;D maar dat komt vooral doordat het "Dynaudio"erop staat en zo de prijs onrealistisch hoog blijft.

Het is ongetwijfeld beter dan de standaard speakers maar gaat het echt niet winnen van speakers die 20 jaar jonger zijn en fatsoenlijk ingebouwd zijn.

Je mag best eens komen luisteren ;D

€350,- voor 10 speakers (in mijn geval) vind ik behoorlijk meevallen.
Moderne speakers klinken ook dikke prima, getuige de setup in Leon z'n auto, bijna gelijk aan een Dynaudio set. Bij die laatste merk je gewoon aan dat ie ook bovenin goed blijft klinken en de bass niet vervormt.

Daarbij heb je standaard gezien in een S70 veruit de beste klankkast.

zou ik ook van het aanbod gebruik mogen maken?
zit toch wel steeds meer te zoeken naar betere speakers  ;D :eusa_shifty:

Robster480

Citaat van: diederickvolvo op 23-03-2016 23:21:56
Persoonlijk zou ik ook voor de aftermarket gaan. Niks ten nadele van de Dynaudio's maar die zijn inmiddels ook een gewoon oud aan het worden. Ik denk dat er inmiddels wel betere speakers zijn dan dan dynaudio's van toen.

Dat je soms een dynaudio setje voor meer dan 350 400,- hier voorbij ziet komen vind ik trouwens wel grappig ;D maar dat komt vooral doordat het "Dynaudio"erop staat en zo de prijs onrealistisch hoog blijft.

Het is ongetwijfeld beter dan de standaard speakers maar gaat het echt niet winnen van speakers die 20 jaar jonger zijn en fatsoenlijk ingebouwd zijn.

Moderne speakers klinken ook dikke prima, getuige de setup in Leon z'n auto, bijna gelijk aan een Dynaudio set. Bij die laatste merk je gewoon aan dat ie ook bovenin goed blijft klinken en de bass niet vervormt.

Natuurlijk :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

StefanCJ

daanium

inderdaad leuk zo'n setje. Er staat momenteel 'Sorry, this item is no longer available!' bij
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

StefanCJ

Dat is nou de kracht van het forum, compleet uitverkocht binnen een kwartiertje. Even zoeken op dezelfde naam, kom je ongetwijfeld bij hetzelfde artikel uit, zal straks op de laptop even andere link neerzetten.

leons850

Citaat van: diederickvolvo op 23-03-2016 23:21:56

Toch zou ik kijken of je niet bij iemand kan luisteren met een V70. Die klinkt echt anders.
Ik ken het geluid van Robbie maar heb ook eens geluisterd bij innocenti die ook dynaudio heeft.
De 4x 100W C70 versterker doet ook veel, oa standaard speakers opblazen als het moet. :angel:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70R^2

Died, we waren toch laatst bij mario850, die heeft toch ook dynaudio in de V70R toen we luisterden?

cornelis-b

Caraudio is erg persoonlijk, net even mogen genieten in een 855 waar Focal speakers in zitten. Wat een sound.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

VolvoJac

Citaat van: VolvoJac op 21-03-2016 21:27:09
Een zeldzame champagne kleurige 850 2.5 op LPG G3
http://link.marktplaats.nl/m1033646701

Verhuisd naar een ander autobedrijf en € 150,00 duurder geworden
http://link.marktplaats.nl/m1034044058
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

daanium

Citaat van: StefanCJ op 24-03-2016 12:09:57
Dat is nou de kracht van het forum, compleet uitverkocht binnen een kwartiertje. Even zoeken op dezelfde naam, kom je ongetwijfeld bij hetzelfde artikel uit, zal straks op de laptop even andere link neerzetten.
Haha ;D
Je hebt gelijk, hier is ie bijvoorbeeld weer te vinden: klik
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

cornelis-b

Citaat van: daanium op 24-03-2016 14:52:50
Citaat van: StefanCJ op 24-03-2016 12:09:57
Haha ;D
Je hebt gelijk, hier is ie bijvoorbeeld weer te vinden: klik

Zou er toch maar mee uitkijken, als ik de NL vertaling bekijk is het best grof gereedschap en laat het wonden en littekens achter ;D ;D

nieuwe 12 stuks plastic autoradio paneel deur klem dashboard trim verwijderen wrikken tool set reparatie audio.

1 auto panel removal tool set( inclusief 12st)
Koevoet nuttig hulpmiddel voor het veilig verwijderen en installeren van car audio, exterieur en interieur, dashboard, deurpaneel te voorkomen krassen op uw auto
het instrument zou kunnen verminderen de concave efficiënt en uitstekende littekens achtergelaten door gebruik te maken van de schroef mes te verwijderen
het zou kunnen verminderen de slijtage mogelijkheid van innerlijke auto versieren
de tools zijn ontworpen om te passen in elke auto model
Kleur: oranje en zilveren
Materiaal: kunststof en ijzer
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Rob81

Sandstone V70 met "weinig" KM

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1034106805-volvo-v70-2-5-leer-l-m-climate-control.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Slechte foto's, maar vind het een erg fraaie kleur van wat ik aan foto's hier op het forum heb langs zie komen.

innocenti

Citaat van: Rob81 op 24-03-2016 18:54:33

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1034106805-volvo-v70-2-5-leer-l-m-climate-control.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Slechte foto's, maar vind het een erg fraaie kleur van wat ik aan foto's hier op het forum heb langs zie komen.
Leuk kenteken TD-VS . Die ken ik meer.

henry classic v70

Citaat van: Rob81 op 24-03-2016 18:54:33

...en er zit al een R-bumpert op!  :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4