850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

kulk

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

cornelis-b

Kom net bij de V70R vandaan en de auto is verkocht voor 3000 euro.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

joeryvaneck

Ben benieuwd of hij weer op het forum opduikt :)

Sbv

Citaat van: cornelis-b op 30-05-2016 14:29:45
Kom net bij de V70R vandaan en de auto is verkocht voor 3000 euro.
Huh ? vraagprijs 1500.. verkocht voor 3000..is een meer reële prijs naar mijn idee

R. Verweij

Dat ik het een rampenplan vond wil niet zeggen dat de wagen dat nog is. Er kan in 1.5 jaar veel verbeterd zijn aan een auto :eusa_whistle:

R. Verweij

Te zien aan de stand van de knoppen doet de airco ook nog steeds niks, maar dat is speculatie. Bij het monteren van de Simons eindstukken brak de pijp af. Ik heb de auto ingeruild met een lekke koppakking wat boven water kwam door een flush. Tevens zou de bak ook revisie hebben gehad maar al snel bleek dit niet het geval. Ook gaf de lpg installatie steeds problemen die niet te verhelpen was. Maar goed toen waren er behalve bovengenoemde nog meer problemen die keurig weggemoffeld waren. Maar dat wil niet zeggen dat de wagen nog zo slecht is. Al Brand het lampje nog steeds :eusa_whistle:

cornelis-b

Wagen zag er optisch erg netjes uit, onder de kap heb ik niet gekeken. Meneer vertelde me dat hij gek werd gebeld ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hengeveld

elianmars

Dan vraag ik me af of de hoogste bieder de wagen zelf al heeft gezien/getest. Misschien haakt hij/zij alsnog af ;D

Ik geloof niet dat ik een wagen zou kopen voor het dubbele van de vraagprijs  :eusa_shifty:

R. Verweij

Ik wens de volgende in ieder geval veel fijne kilometers toe. Ik vermoed zomaar dat hij naar een formeren gaat... In ieder geval niet naar mij, ik was het zat om iedere 2 tankbeurten een liter olie bij te vullen. Of dat hij afsloeg voor een verkeerslicht... :eusa_whistle: ik hoop dat de wagen nu in betere staat is...

yannickdv

http://link.marktplaats.nl/m1053083571

850 (ooit)AWD Zweden import voor kleine 1000 euro.

Volgens mij met oak interieur, zie je niet vaak.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

elianmars

Citaat van: yannickdv op 30-05-2016 21:00:18

Volgens mij met oak interieur, zie je niet vaak.

Gelukkig niet ;D

Lunadust

Techneut, geen dichter.