850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Volvo S70 op 06-04-2017 18:34:15
Citaat van: Volvo S70 op 04-04-2017 19:22:35
En jawel hoor de S70 staat te koop. https://link.marktplaats.nl/m1152481420

Jongens hoeveel kunnen we er voor vragen denken jullie ? Heb geen haast met het verkopen en wil er dan ook voor vragen wat hij waard is. Ik denk aan 5000€, is wel veel maar wat denken jullie, Is dat teveel gevraagd? 

Hmm ok. Is inderdaad wel veel, maar vind hem het wel waard eerlijk gezegd. Maar word wel moeilijk of misschien onmogelijk. Heb geen haast en wil hem eigenlijk nog jaren rijden, maar mag helaas Rdam Utrecht niet in door de milieuzone, en dit begint vervelend te worden ! Na 2019 ook meer wegenbelasting, diesel rijden word steeds moeilijker met onze klassiekers  :-\
Een S70 diesel is echt niet veel waard. Wat hij voor jouw waard is..tja.. dan lekker mee blijven rijden. Reëel en in goede staat met aantoonbaar onderhoud 1500 a 1750 denk ik

Egbert69

Citeer
Citeer
Citeer
CiteerEen best nette alter1:
Deze advertentie mag je niet missen
autoonderdelen volvo 850 estate
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/m1150627270?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Zonde als deze gesloopt zou worden....

Klopt degene wil hem geloof ik ook liever in zijn geheel verkopen maar had geen serieuze animo.

Ik heb er zelf ook even geen plaats voor.

Ziet er op het oog mooi uit. Alleen als ik dan het interieur bekijk, zie ik vage kastjes en een turbodruk meter uit een 440/460/480 zitten. Vaag gerommel geven vaak vage stoornissen...

Maar verder ben ik het mee eens: Zonde als zoiets gesloopt wordt.

Interieur is ook niet origineel: is van een alter2.
Maar wel een erg mooi kleurtje en open (stalen?) dakje. Helaas geen ECC.

Ik heb contact met de verkoper en eigenlijk wel belangstelling. En ruimte...
Er mankeren alleen nog wel een paar meer dingen aan dan hij vermeld in de advertentie:

Beste Egbert,doe mij maar een voorstel. .Auto loopt en rijd super,heeft wat schade op de rechterachter hoek en schrammen op re-voorbumperhoek. Afgekeurd op slechte band rv,kleurverschil in de koplampen(zitten kennelijk verschillende pitten in,en aanwezigheid van technische delen tbv inbouw LPG G3 installatie die nog niet compleet gemonteerd is,motor is reeds aangepast voor gas,waren we mee bezig maar hij moest gekeurd worden.Verder hebben we geconstateers sinds vorige week dat er een lekje in het stuurhuis zit.Auto staat geschorst,ik heb er pijn van,maar het is niet anders.Graag hoor ik van je,grt Bob.

Nu is mijn vraag; Wat is zoiets nog waard ? Ik wil de beste man ook niet beledigen met mijn bod...

Groet, Egbert

V70geRwin

Citeer
Citeer
Citeer
Citeer
Citaat van: Egbert69 op 06-04-2017 21:23:34
Een best nette alter1:
Deze advertentie mag je niet missen
autoonderdelen volvo 850 estate
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/m1150627270?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Zonde als deze gesloopt zou worden....

Klopt degene wil hem geloof ik ook liever in zijn geheel verkopen maar had geen serieuze animo.

Ik heb er zelf ook even geen plaats voor.

Ziet er op het oog mooi uit. Alleen als ik dan het interieur bekijk, zie ik vage kastjes en een turbodruk meter uit een 440/460/480 zitten. Vaag gerommel geven vaak vage stoornissen...

Maar verder ben ik het mee eens: Zonde als zoiets gesloopt wordt.

Interieur is ook niet origineel: is van een alter2.
Maar wel een erg mooi kleurtje en open (stalen?) dakje. Helaas geen ECC.

Ik heb contact met de verkoper en eigenlijk wel belangstelling. En ruimte...
Er mankeren alleen nog wel een paar meer dingen aan dan hij vermeld in de advertentie:

Beste Egbert,doe mij maar een voorstel. .Auto loopt en rijd super,heeft wat schade op de rechterachter hoek en schrammen op re-voorbumperhoek. Afgekeurd op slechte band rv,kleurverschil in de koplampen(zitten kennelijk verschillende pitten in,en aanwezigheid van technische delen tbv inbouw LPG G3 installatie die nog niet compleet gemonteerd is,motor is reeds aangepast voor gas,waren we mee bezig maar hij moest gekeurd worden.Verder hebben we geconstateers sinds vorige week dat er een lekje in het stuurhuis zit.Auto staat geschorst,ik heb er pijn van,maar het is niet anders.Graag hoor ik van je,grt Bob.

Nu is mijn vraag; Wat is zoiets nog waard ? Ik wil de beste man ook niet beledigen met mijn bod...

Groet, Egbert

Verder zoeken of beledigen.

MikeyQR

Voor wie nog een org NL 850R wil redden, heb er zelf geen ruimte voor anders stond die al hier. ;)

Ook de LV stoel is goed te repareren heb daar voor de geintresseerde een adresje voor.

Echte handgeschakelde Volvo 850 2.3 R 250PK 1996 Zwart
http://link.marktplaats.nl/m1153918817?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

heutink

;)
hmmmm... de NP-XS-67 staat bij mij op de oprit......zal ik deze erbij zetten  ???
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Sbv

Ik heb de NP-XS-71 gehad. Dat is een Dop 850R automaat

Hans Duiven

Citaat van: heutink op 08-04-2017 11:46:21
;)
hmmmm... de NP-XS-67 staat bij mij op de oprit......zal ik deze erbij zetten  ???
8)

Gewoon doen!  ;D

MikeyQR

Citaat van: Hans Duiven op 08-04-2017 16:51:15
;)
8)

Gewoon doen!  ;D

Inderdaad gewoon doen!
Zovaak komen ze niet voorbij onverprutst org NL wel met werk maar al koop je er 1 voor meer dan zit daar ook werk aan, beter zo een R tegenkomen dan 1 voor hoop geld waar je geen idee bij hebt wat er aangedaan is in het verleden (achterstallig onderhoud) ofzo. ;)

maruska

;)
8)
goed plan ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Vulk

classicT5

Auto staat in duitsland, advertentie in het frans?

Geen telefoonnr, alleen email.

Zou ermee oppassen, kan zou een scammeer zijn

cornelis-b

Citaat van: Vulk op 08-04-2017 19:05:04
http://m.autoscout24.be/anbod/volvo-850-t-5r-nr-5t-r-benzine-geel-309451221

CY sedan voor een scherpe prijs.

Prijs is inderdaad heel mooi maar wat is er met de KM stand ;D

Kilométrage
999.999 km

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

maruska

beetje trieste aanblik zo met agbeknakte wissertjes en de gescheurde r bumper... wel frappant is de staat van de bekleding :O
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hans Duiven

Citaat van: maruska op 08-04-2017 19:39:53
beetje trieste aanblik zo met agbeknakte wissertjes en de gescheurde r bumper... wel frappant is de staat van de bekleding :O

Daar is wat anders ingezet vermoed ik. De originele set zal er een stuk beroerder hebben uitgezien gezien de staat van dat pak vla