850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Citaat van: Hans Duiven op 06-06-2017 19:49:55
Citaat van: Vulk op 06-06-2017 16:19:17
Ik ben net een 850 T-5R in Cream yellow en een zwarte V70R gaan bekijken op een veiling in Sint-Niklaas.

https://vavato.com/nl/#!/auctions/592309fc89f61/lots/60

https://vavato.com/nl/#!/auctions/592309fc89f61/lots/53

Van beide auto's lijkt de kmstand te kloppen, maar is niet te achterhalen via het papierwerk. Beide zijn 100% roestvrij.

Van de zwarte kon de motorkap niet open (afgebroken grendel). De carrosserie is smetteloos op één krasje na. Interieur zeer strak. Stoelen zijn niet van een R afkomstig en hadden één klein plekje.

De gele is qua carrosserie zeer strak. Alleen hebben de beide rechterdeuren wat schade (ook op de foto's te zien). Op alle deuren hebben windgeleiders gezeten die wat schade hebben veroorzaakt bij het verwijderen. Verder qua carrosserie snaarstrak. Auto heeft zeker ook geen schade gehad.

Interieur is strak, maar het leder is wel stevig uitgedroogd. Het 'hout' op het dashboard is op één plaats lelijk bekrast, idem voor de middenconsole...

Mocht ik er zelf geen hebben, dan had ik zelf meegeboden.

Veiling loopt nog tot morgenavond. Op de verkoopprijs komt nog 17% + 21%BTW.
Wie meer info wilt kan me gerust eens bellen (nummer te verkrijgen via PB).

Je moet bij registratie via de site je indentiteitskaartnummer invoeren.  :eusa_think:

Een bod is bindend, zal daarmee zijn denk ik.

Ludo

Dit komt meer en meer voor bij openbare verkopen.
Ik heb de voorwaarden niet gelezen, maar er staat vast in dat je ze toelating geeft om je financiële situatie te controleren.
;)

bebe66

Lijkt een R?

https://link.marktplaats.nl/m1172394531

Merk VOLVO
D.2Type Niet geregistreerd
D.2Variant Niet geregistreerd
D.2Uitvoering Niet geregistreerd
RKleur Grijs
D.3Handelsbenaming 850 T-5 R 2.3 AUT.
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

NinaPaul

volgens kenteken:

Merk      VOLVO
Model      850 T-5 R 2.3 AUT.
Kleur      grijs
Brandstof      benzine
Classificatie      personenauto
Carrosserie      stationwagen
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 06-06-2017 21:52:13
Is 100 pro zeker een R

Aan het interieur te zien inderdaad een R

cornelis-b

Dit zegt www.finnik.nl er over

Finnik Autorapport
Volvo 850 2.3i R

Deze Volvo 850 komt uit 1996, werd geleverd van 01-01-1996 tot 31-12-1996 en kostte toen € 54.408,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1996 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 166 kW (226 PK) en een cilinderinhoud van 2319 cc.

De auto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100km/u in 7,6 seconden.De APK is geldig tot 13-06-2017 en de wegenbelasting bedraagt € 200,- per kwartaal.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ozzzz

€1695.- lijkt me een goede prijs... Voor een zoals de aanbieder hem noemt: "Optisch geen mooie Auto!

MikeyQR

Citaat van: Ozzzz op 06-06-2017 22:30:36
€1695.- lijkt me een goede prijs... Voor een zoals de aanbieder hem noemt: "Optisch geen mooie Auto!

Hij is idd niet duur maar, heb van mijn info bronnen vernomen dat het echt geen mooie R is.
Linker zijkant met spuitbus gespoten, interieur matig en met gaten, dash lijkt beschadigt, onderhoud niet bekent enz enz.

Eigenlijk kan je wel zeggen dat dit een project is die je eerst moet neer zetten en helemaal moet nalopen.
Denk zelfs een hele spuiter.
Technische zal er ook vanalles moeten gebeuren, teller staat al tijden stil.

Morgen gaat er al iemand kijken van hier, als de R er dan nog is.

Ozzzz

Citaat van: MikeyQR op 06-06-2017 22:53:45

Hij is idd niet duur maar, heb van mijn info bronnen vernomen dat het echt geen mooie R is.
Linker zijkant met spuitbus gespoten, interieur matig en met gaten, dash lijkt beschadigt, onderhoud niet bekent enz enz.

Eigenlijk kan je wel zeggen dat dit een project is die je eerst moet neer zetten en helemaal moet nalopen.

Als ik je goed begrijp wordt het aan het einde van het liedje een dure Rotterdam.

Dan maar weer rustig verder zoeken...

MikeyQR

Citaat van: Ozzzz op 06-06-2017 22:58:41
Citaat van: MikeyQR op 06-06-2017 22:53:45

Als ik je goed begrijp wordt het aan het einde van het liedje een dure Rotterdam.

Dan maar weer rustig verder zoeken...

Ja, deze zal je nooit onder de 1000 euro weer netjes kunnen maken, wordt een dure of je maakt hem gewoon alleen technische 100% en de rest zo houden of een beetjes toonbaar maken.
Maar geloof niet dat wij dat willen. ;D

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

NinaPaul

Vol gebreken, hoge km-stand en de hoofdprijs..... Je moet er maar naar op zoek zijn :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70geRwin

Citaat van: NinaPaul op 07-06-2017 12:31:21
Vol gebreken, hoge km-stand en de hoofdprijs..... Je moet er maar naar op zoek zijn :D

Heb je de auto bekeken Nina of lees je gewoon de advertentie?
En het is een vraagprijs natuurlijk.

Leuke tip.

Boeijke

Hoofdprijs?
Valt mee toch.? Voor een 850 t5 vragen ze tegenwoordig ook zomaar 4k of meer voor.