850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: NinaPaul op 14-01-2018 13:52:41
Citaat van: henry classic v70 op 14-01-2018 13:39:06
Citaat van: elianmars op 14-01-2018 13:36:11
Citaat van: henry classic v70 op 14-01-2018 13:26:16
Echt waar hier is elke keer een discussie over...
Ik zal het derde bankje niet meer bij de tips zetten

En wat betreft NinaPaul, het was wel te verwachten dat jij hier iets van zou vinden zo niet over opzoeken
Na 30 september 2000 heeft dat betrekking op een 855 en V70? Nee dus... snap dan ook niet het betweterige geneuzel

Zou jij je zoon zonder gordel achterin zetten dan?
Derde bankje is reuze handig. Ik heb er veel gebruik van gemaakt in Roetmobiel. Maar dus wel in combinatie met gordels.

Citaat van: Vulk op 14-01-2018 13:28:53
Het is een discussieforum dus discuteren mag, sterker nog... het moet.

...is prima maar dan niet steeds over hetzelfde als het over een derde bankje gaat:
gordels hoeven niet maar ik zou mijn kinderen... etc.
je zal van achteren worden aangereden....etc.
..en zo nog een paar

Maar is prima hoor... succes met jullie discussie

Ik had me er niet in verdiept en ik wist niet beter dan de "gordel regel van 1990".
Mijn excuus dat jij deze discussie moet herhalen, zal vast erg vervelend voor je zijn.

inderdaad erg vervelend  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70geRwin

Ik had me er niet in verdiept en ik wist niet beter dan de "gordel regel van 1990".
Mijn excuus dat jij deze discussie moet herhalen, zal vast erg vervelend voor je zijn.

Wat voor persoon ben je dan als je bij het excuses maken alsnog een cynische trap na moet geven  :eusa_wall:

arjenT5R

Citaat van: V70geRwin op 15-01-2018 12:02:09

Wat voor persoon ben je dan als je bij het excuses maken alsnog een cynische trap na moet geven  :eusa_wall:

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin

Citaat van: arjenT5R op 15-01-2018 12:19:13

https://media1.tenor.com/images/6a977311adafc1bcecb13f3226511082/tenor.gif

Bedankt, had ik net ff nodig!  ;D

Spin!

Citaat van: -D©©©L- op 14-01-2018 13:40:24
Citaat van: Vulk op 14-01-2018 13:28:53
Het is een discussieforum dus discuteren mag, sterker nog... het moet.

De gordels zijn niet verplicht voor het derde bankje in onze auto, dat staat vast. Blijft alleen nog over of je ze "vrijwillig" monteert of niet.

Een bankje maakt nog geen zitplaats, zeker niet op kenteken.

En deze opmerking slaat eigenlijk wel de spijker op zijn kop. Gordels of niet, als er iets gebeurd ben je gewoon niet verzekerd omdat je de auto moet laten omkeuren naar 7 zitplaatsen. En als je pech hebt zou je ook een fiscaal delict kunnen plegen, auto kan ivm verhoging van zitplaatsen in een hogere gewichtsklasse (kennis heeft ervaring met XC90, scheelde maar 12 kg) vallen.

Zullen we het 3e bankje maar gewoon zien als leuke accessoire om te verzamelen?  :angel:

www.vm-parts.nl

850-2.520V-Driver

Waarom zou NP uberhaupt excuses moeten maken? Omdat het NP is? Die ''cynische trap na'' is niets meer dan terecht.
Wanneer je tegenwoordig iets verder kijkt dan je neus lang is -en daarmee je feiten op een rijtje hebt-, word je klaarblijkelijk als vervelend en betweterig ervaren.

V70geRwin

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 15-01-2018 19:24:11

Waarom zou NP uberhaupt excuses moeten maken? Omdat het NP is? Die ''cynische trap na'' is niets meer dan terecht.
Wanneer je tegenwoordig iets verder kijkt dan je neus lang is -en daarmee je feiten op een rijtje hebt-, word je klaarblijkelijk als vervelend en betweterig ervaren.

Die "excuses" horen ook bij het cynische gedeelte, wij leerden thuis dat als je er een keer naast zit, zoals Nina in dit geval, dat het dan heel normaal is gewoon sorry te zeggen.

Ibanez

Man man man, wat word ik deze voortdurende oeverloze discussies k#tsbeu zeg  :eusa_silenced:. Ik zal de dag heugen dat één van de betrokkenen eens niet het laatste woord wil hebben. Wat zou een dergelijke 'rust' een zegen zijn voor dit forum.... Maar ik vrees dat dat een utopie is met al die heethoofden hier  :eusa_snooty:. Wat een droevig niveau.

blauweroffel

Ok, nu maar weer on topic ?  :D

BR

RemkoT5

natuurlijk sorry, ik dacht even aan vroegah

on topic

https://link.marktplaats.nl/m1242967501

Extra achterbank voor Volvo V70 classic

NinaPaul

Citaat van: V70geRwin op 15-01-2018 20:42:11
Citaat van: 850-2.520V-Driver op 15-01-2018 19:24:11

Die "excuses" horen ook bij het cynische gedeelte, wij leerden thuis dat als je er een keer naast zit, zoals Nina in dit geval, dat het dan heel normaal is gewoon sorry te zeggen.

Hoezo "een keer naast zit" ik vroeg gewoon om informatie, heb deze uit interesse dan maar zelf opgezocht.

En ik was niet cynisch, dat is jouw (geprojecteerde) negativiteit, niet de mijne.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

850-2.520V-Driver

Citaat van: Ibanez op 15-01-2018 21:45:37
Man man man, wat word ik deze voortdurende oeverloze discussies k#tsbeu zeg  :eusa_silenced:. Ik zal de dag heugen dat één van de betrokkenen eens niet het laatste woord wil hebben. Wat zou een dergelijke 'rust' een zegen zijn voor dit forum.... Maar ik vrees dat dat een utopie is met al die heethoofden hier  :eusa_snooty:. Wat een droevig niveau.

Ben ik geheel met je eens. Ik ''lurk'' hier nu een jaar of 9/10 dagelijks mee, eigenlijk alleen voor de projecten. Ik vind het alleen af en toe zo treurig dat iedere kans aangegrepen moet worden om maar naar iemand te schoppen. Ik heb nogmaals terug gelezen en zie een vraag en zelfgezocht -duidelijk- antwoord. Niets meer of minder. Wat mij betreft stemmingmakerij om daarna weer los te gaan en wat zieltjes te winnen die per definitie al moeite hebben met de betreffende persoon, for no reason.
Heethoofden zie ik idd meer dan genoeg, maar daar wordt -los van de forumregels- verder niet op geacteerd.

En dus, ''lurk'' ik nu -offline- lekker verder en kan het wat mij betreft weer OT, zoals BR hierboven al aangaf.

KIM

Laat NinaPaul en Henry Classic V70 zelf de discussie uitwerken.
Iedereen die kritiek heeft op de uitspraken op welke van de twee personen dan ook draagt niet bij aan de inhoudelijke discussie.

UserID6342

Wat ik mij dan weer afvraag is het volgende; de tip is dat 3e bankje, niets meer en niets minder. Het hele gordelverhaal word erbij gehaald en heeft totaal niets met die tip van doen ! Al schroef je dat bankje, voor mijn part, op het dak vast. Het gaat om dat bankje als tip, voor de rest NIETS.

-D©©©L-

Met dit bankje als tip, hoe laat ik de auto keuren naar 7 zitplaatsen ?
Is het plaatsen van een extra bank zonder dat deze gekeurd is al extra zitplaats, op zich al niet strafbaar ? (regeling voertuigen).