850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Benny850

Gewoon een normale eerlijke prijs voor een dergelijke auto. De auto's die soms voor veel meer te koop staan mankeren ook wel wat hoor. Het blijft oud en je moet er geluk mee hebben.

MikeyQR

Staat inderdaad te koop, voor een normale prijs, heb er zelf ook niet veel voor betaald, moet ik dan 4k meer vragen?, zeg het maar hoor?  ;D

Citaat van: Spin! op 15-08-2019 09:33:17
Hij komt uit Zweden, dat zal het probleem kunnen zijn. 'Crispy'.

Nee Rutger dat is niet het probleem, als dat zo was had ik deze wel weer gelast.
De R is helemaal niet slecht zelfs.

Laat ik het zo zeggen soms zit het mee en soms zit het tegen in het leven.

Spin!

Citaat van: MikeyQR op 15-08-2019 10:40:09
Staat inderdaad te koop, voor een normale prijs, heb er zelf ook niet veel voor betaald, moet ik dan 4k meer vragen?, zeg het maar hoor?  ;D

Nee Rutger dat is niet het probleem, als dat zo was had ik deze wel weer gelast.

Dan is het een mooie kans voor de liefhebber met een kleine portemonnee. En dan niet de liefhebber die bij Ali om de hoek de polijsttol eroverheen haalt en hem voor 8k verkoopt volgende maand.

www.vm-parts.nl

Menno3274

Jammer dat het een automaat is. Dit is meer richting mijn budget  ;D. Succes met de verkoop!

volvobug

En de magneetkoppeling is recent nog afgesteld  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

MikeyQR

Citaat van: volvobug op 15-08-2019 11:55:25
En de magneetkoppeling is recent nog afgesteld  ;D

Precies ;D

het is niet zo dat ik deze verkoop om dat er wat aan mis is ook al is de prijs laag.
Je ziet ze veel op MP staan voor achterlijke bedragen maar verkopen doen ze geen van allen.
Wil je een auto verkopen of niet?, vraag dan normaal geld vind ik.

Citaat van: Spin! op 15-08-2019 10:47:16
Dan is het een mooie kans voor de liefhebber met een kleine portemonnee. En dan niet de liefhebber die bij Ali om de hoek de polijsttol eroverheen haalt en hem voor 8k verkoopt volgende maand.

Mocht dat gebeuren is het jammer voor de gene die er 1 zoekt, ik vraag een lijkt mij normale prijs.
Tuurlijk is het een auto van 23 jaar oud dus ja strak is die zeker niet, maar voor dit geld kan je er weer een bijna nieuwe van maken, of gewoon zoals ik als daily gebruiken en netjes bij houden.
Technische is die gewoon nu weer up to date wat die totaal niet was toen ik hem kocht.

RoelNL

Ik hoop alleen dat degene die hem koopt niet continu stoplicht sprintjes gaat doen want dat vindt deze bak niet leuk. Dan kan het zomaar zijn dat die snel weer te koop staat met verrotte bak.

300+pk op deze 4 traps automaat gaat meestal niet lang goed als veel getrapt mee gaat worden.

Citaat van: skipper op 15-08-2019 07:50:06
Volvo 850 R 2.3 Aut. 1996 Rood
€ 4.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1445665624?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

konniekip

Citaat van: RoelNL op 15-08-2019 16:16:28
Ik hoop alleen dat degene die hem koopt niet continu stoplicht sprintjes gaat doen want dat vindt deze bak niet leuk. Dan kan het zomaar zijn dat die snel weer te koop staat met verrotte bak.

300+pk op deze 4 traps automaat gaat meestal niet lang goed als veel getrapt mee gaat worden.

Voor 199 euro en n dagje in en uitbouwen is dat leed ook te overzien.

V70R^2

Citaat van: MikeyQR op 15-08-2019 12:42:13
Precies ;D

het is niet zo dat ik deze verkoop om dat er wat aan mis is ook al is de prijs laag.
Je ziet ze veel op MP staan voor achterlijke bedragen maar verkopen doen ze geen van allen.
Wil je een auto verkopen of niet?, vraag dan normaal geld vind ik.

Mocht dat gebeuren is het jammer voor de gene die er 1 zoekt, ik vraag een lijkt mij normale prijs.
Tuurlijk is het een auto van 23 jaar oud dus ja strak is die zeker niet, maar voor dit geld kan je er weer een bijna nieuwe van maken, of gewoon zoals ik als daily gebruiken en netjes bij houden.
Technische is die gewoon nu weer up to date wat die totaal niet was toen ik hem kocht.

Kunnen we geen leuke deal maken, ik vind een rode 850R veel leuker dan een flash green V70R ;D

MikeyQR

Ik denk dat jij ietjes meer vraagt voor de Flash Green V70R als ik voor de 850R
Maar de 850R zijn eigenlijk net zo veel waard tegenwoordig, dus ruilen dan maar? :angel: ;D

TBoss3

Nee hoor, het viel mij gewoon op. Je hebt zeker gelijk dat er andere te koop staan voor absurde prijzen. Ik vind die van jou wel echt heel gaaf! Tis dat ik het geld nu niet heb liggen maar zou hem echt graag van je overnemen...
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

Benny850

Als ik er nu een zou moeten kopen zou ik hem ook overnemen van Mikey. Maar en en gaat niet >:(

san

arjen850

Je hebt het deze keer wel heel snel bekeken met de R, gaf deze niet het gevoel als bij de andere?

MikeyQR

Citaat van: arjen850 op 18-08-2019 14:42:50
Je hebt het deze keer wel heel snel bekeken met de R, gaf deze niet het gevoel als bij de andere?

Sterker nog ik wil deze helemaal niet verkopen, maar ik gaf al aan dat het soms mee zit en soms tegen zit in het leven.
En dat laatste is het hem nou net. :-\
Ik zal er ook niet verder op in gaan maar dat is de rede op dit moment, had deze mooie Rode R ook veel liever gehouden voor langere tijd en er een nog mooiere van gemaakt maar helaas gaat dat niet meer.

Hoop dat ik er in de toekomt weer 1 vind in deze kleur want het is gewoon een mooie kleur.

Ik moet jullie helaas teleur stellen voor de rode R meeting volgend jaar, en mij zelf ook. :-\