850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Jerra

Is dat inclusief btw?

Gaat eerst 15 % opgeld overheen en daarna nog 21% btw toch?

Ja met deze aandacht ga ik hem toch niet meer winnen dus kan ik wel publiekelijk eerlijk zijn ;)

Ik had teruggerekend van €1350 incl. Dus 970 ingevuld als bod.
T-5R (855) - 2.0 - MT - Dark Olive Pearl - '95
780 - 2.8 - AT - Champagne Beige Metallic - '87

V70R^2

dat is ex ex ja, dan heb jij een beter bod gedaan. Ik had elders al vorige week een Saffron V70R en een 2004 V70R met schade voor weinig opgepikt, had leuk geweest 3 generaties naast elkaar in een weekje voor weinig ;D

Maar, veel plezier ermee mocht het hem worden voor jou! Ik ben benieuwd!

V70R^2

Ik denk dat iemand een typefout gemaakt heeft op doe gare 850R, €8500 ex ex geboden! Of lag er nog iets in de kofferbak verstopt wat de oude eigenaar wel wist ;D

Spin!

Citaat van: V70R^2 op 19-11-2021 09:27:56
Ik denk dat iemand een typefout gemaakt heeft op doe gare 850R, €8500 ex ex geboden! Of lag er nog iets in de kofferbak verstopt wat de oude eigenaar wel wist ;D

Ik zag het. Wat een geld voor een gok. Ik had ook een bod geplaatst, maar net misgegrepen dus. Heb zelfs mijn bod nog verhoogd omdat de media er zo nodig ruchtbaarheid aan moest geven, en ik al die Volvo cowboys moet afschudden ;D.

www.vm-parts.nl

Jerra

Tjah als je dat uit te geven hebt voor een t-5r voor erbij komt er genoeg op marktplaats voorbij...
Voor zo'n €12.000 heb je veel aanbod.
T-5R (855) - 2.0 - MT - Dark Olive Pearl - '95
780 - 2.8 - AT - Champagne Beige Metallic - '87

FGG

Citaat van: Jerra op 19-11-2021 10:41:37
Tjah als je dat uit te geven hebt voor een t-5r voor erbij komt er genoeg op marktplaats voorbij...
Voor zo'n €12.000 heb je veel aanbod.
Voor €12000 koop ik geen 850, die zou dan links om of rechts om te duur zijn.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RickG

Hallo, dit voorjaar wil ik (eindelijk) weer een Volvo 850 (T-5)R of V70R kopen. Ik vraag me eigenlijk af of iemand meer weet over de echtheid/betrouwbaarheid van deze twee auto's. Ze staan al een tijdje op internet, vandaar de vraag.

Volvo 850 T5R Automaat | 12-1994 | 7 pers! | Inruil welkom.
€ 21.950,00
https://link.marktplaats.nl/m1763776467?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volvo-850-2-3-t-5r-cream-yellow-youngtimer-benzine-geel-57f286cb-2fec-4358-ad48-c90fb7e61609?utm_source=android-share

Kilometerstand: 263.360 km
Bouwjaar: 08/1995
Verkoopprijs: € 18.850,-

Als je iets weet hoor ik het graag.

Groeten Rick

NinaPaul

Wat een bedragen, heb nog een 2013 E 500 4matic met 120dkm rond die prijs.
Ja ja emotie enzo, maar toch..
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

de Boeing

Ken de auto's niet maar weet wel dat dit soort prijzen "van den zot" zijn. Prima als je geld te veel hebt, en ze in de garage gaat zetten zonder er mee te rijden maar wil je een 850 om te gebruiken dan zou ik eerder voor een forum auto gaan waaraan al het nodige is versleuteld (Vulk stond te koop?!). Een niet gele of een v70r ga je ook veel goedkoper vinden. En wat je ook koopt, het zijn onderhand allemaal oude auto's dus er zal altijd wel wat aan (gaan) schelen...

MikeyQR

Wat een geld voor die dingen ::) , ja vragen kunnen ze wel maar verkopen is een 2e.
Voor die prijzen staan ze ook lang te koop of worden niet verkocht.
Een mooie BS of DOP T-5R koop je voor minder (nog wel) en daar heb je meer aan naar mijn idee daar zou je zonder bang te zijn op schadetjes gewoon daily mee kunnen sturen.
En een nette kan je ook op een mooie waarde laten taxeren.

Overigens hebben de 850's veel last van roest let daar ook op.
Bij de achterbank bij de wielkuipen rotten ze door, de kokers zijn ook vaak rot, en bij de kofferbak achter de zijpanelen in de vloer, een 850 uit Zweden kan je vaak maar beter laten staan die zijn vaak het meeste verrot, heb ik al ervaring mee gehad.

Maarten

Hee Rick,

Kijk niet zo naar de km's, maar kijk naar onderhoud !!

Groetjes van je Theater vriend
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

NinaPaul

Onderhoud is een leuk verhaal, maar met die km-standen is er altijd veel slijtage, onderhoud voorkomt enkel excessieve slijtage.

Als je zelf niet handig bent en je voor alles afhankelijk bent, moet je het niet erg vinden om er bakken met geld tegen aan te gooien (en dat zonder einde!).
Of te leven met een "net wel / net niet" auto.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

ron paul

Duell

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=327325681&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=18&pageNumber=1&ref=quickSearch&scopeId=C&sfmr=false&action=topOfPage&top=1:1&searchId=dc91bc38-9403-94dc-1659-5ee4a1ff935e

Een vreemde eend ?  Een Volvo 850 T5 R  volgens de advertentie.  Maar hij komt uit 1996  dus een Volvo 850R dan....
Maar als je naar het interieur kijkt zie je T-5R zetels, en een dashboard zonder "hout" dus een "standaard" 850, of zijn T-5's ook met zo'n dashboard geleverd?
Want de velgen zijn wel T-5. 

Dit is geen Volvo 850R ?!

mehrzahl

@duell het lijkt erop dat er bij de restauratie een beetje random in de onderdelenbak is gegraaid. Radio komt uit een S/V70, hout ontbreekt idd, velgen zijn van een T5, niet van een T-5R of R.