Beschermkap koplamp

Gestart door Rai, 01-09-2004 11:44:04

Vorige topic - Volgende topic

Rai

Een lamp gaat (bijna) nooit alleen kapot. Afgelopen week de cyclus kapotte koplamp weer gehad. Eerst de rechter, daarna de linker. Met maar één reservelamp wordt dat lastig, dus voor even maar de goede lamp uit het grootlicht verwisseld met de kapotte van het dimlicht. Alleen was ik zo stom om de beschermkapjes van beide op de accu te laten liggen, althans daar kwam ik net achter nadat ik een nieuw lampje in het grootlicht wilde doen. Eén van de twee is tussen de accu en het zijscherm terecht gekomen en zit nu weer op zijn plaats, maar de tweede heeft een andere route onder de motorkap gevonden en is nu dus weg.

Aangezien het mij niet verstandig lijkt om gedurende lange tijd zonder afdichting van de koplampen te rijden (vuil aan de binnenkant, etc.), moet er maar een nieuwe op. Heeft iemand enig idee of dat alleen bij de dealer te bestellen is, of zou dat ook bij een automaterialenzaak te vinden zijn. Het is tenslotte een Hella....

Derks

Met mijn 850 heb ik denk ik een jaar of twee zonder gereden, geloof niet dat het veel kwaad kan.
Maar ik heb de auto ook liever compleet, lijkt me bij de dealer niet het duurste onderdeel, ook bij bijv auto rima druten, kan het niet meer kosten dan een paar biertjes.

gr derks