Uitbouwen cd-wisselaar

Gestart door Kingfisher, 10-08-2012 14:06:27

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Ik wil het weekend mijn cd-wisselaar in de kofferbak uitbouwen, echter ook de aansluitkabel wil ik er uit hebben. Nu heb ik hem er niet zelf ingebouwd, dus de vraag is:

Is dit normaal gesproken relatief gemakkelijk te doen en waar moet ik kijken / op letten? Of is het een drama klusje?
Heb namelijk geen idee of er van alles los gehaald moet worden.

Ik ga er uiteraard van uit dat de kabel op reguliere wijze is aangebracht  :eusa_shifty:

Wellicht iemand die het gemakkelijk kan be-/omschrijven of wellicht zelfs foto's heeft?

ps. ja ik ben een technische noob.......  :-[

GeertM2

Bij mij heeft er ooit ook een cd wisselaar in gezeten, maar ik heb hem laten zitten, omdat ik het ook niet aandrufde. Het betrof in mijn geval een cd wisselaar/navigatie unit, dus ik was bang dat hij behoorlijk verweven zou zitten met de orginele bedrading. Ben benieuwd naar de reacties.

Kingfisher

Mjah, ik weet dat deze later is ingebouwd en dmv 1 kabel naar de radio loopt. Moet dus geen probleem zijn, echter ik moet wel weten waar en hoe het zit en of het te doen is zonder kabouterhandjes ;)

Sbv

Voorzichtig dorpel loshalen etc, dan kan je de kabel netjes verwijderen. Simpelweg kabel volgen en steeds een stukje dorpel loshalen

Walter

inderdaad, voorzichtig de kabel volgen, lukt ook jou wel. En met beleid alles losmaken, anders breekt het.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937