Ten einde raad.

Gestart door Unexist, 16-08-2012 11:59:56

Vorige topic - Volgende topic

Unexist

Zo had gehoopt de LMM net op te halen hier in de automaterialen zaak maar helaas was niet de goede :( nu heb ik de LMM schoongemaakt en merk ik iets of wat van verschil ik heb ook net ff de stekker eraf gelaten en dan kan ik wel gewoon rijden, ofja gewoon in zo verre dat als ik mijn gas maar bedien hij wel blijft lopen met de stekker eraan is het gewoon weer paniek en kom ik niet eens van mijn plek af? Ben ik gek aan het worden het is toch gewoon de LMM als ik het zo bekijk. Zon LMM kan nogal roet in het eten gooien heb ik wel eens vernomen van hier op het forum.

De slang is eraf gesprongen net voor het gasklep huis, daar zit ook het T stuk voor de dumpvalve dus ik tel daar in totaal vanaf de inlaat naar de intercooler 6 slangenklemmen. die heb ik allemaal los gehad goed aangekeken en niks aan te zien en meteen even schoon gemaakt.  Moet wel zeggen dat de vorige eigenaar het beun heeft gemaakt het is vanaf de gasklep huis de orginele slang dan zit daar over een stukje siliconen slang waarin het T stuk zit voor de dumpvalve aan de anderen kant ook weer stukje siliconen slang en dan weer de orginele slang naar de intercooler. Heb trouwens het reverse traject.

Met de 13G heb ik ook al een keer gehad dat de slang eraf klapte dus nu met de nieuwe turbo heeft dat er niks mee te maken, ik dacht altijd dat het kwam door de olie die er op zat dat hij er zo af floept. Met al die slangen klemmen en slangen en weet ik het.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

snix

Met deze opmerking:
Citaat van: Unexist op 16-08-2012 15:03:30
De slang is eraf gesprongen net voor het gasklep huis, daar zit ook het T stuk voor de dumpvalve dus ik tel daar in totaal vanaf de inlaat naar de intercooler 6 slangenklemmen. die heb ik allemaal los gehad goed aangekeken en niks aan te zien en meteen even schoon gemaakt.  Moet wel zeggen dat de vorige eigenaar het beun heeft gemaakt het is vanaf de gasklep huis de orginele slang dan zit daar over een stukje siliconen slang waarin het T stuk zit voor de dumpvalve aan de anderen kant ook weer stukje siliconen slang en dan weer de orginele slang naar de intercooler. Heb trouwens het reverse traject.
Geldt deze opmerking niet meer:
Citaat van: snix op 16-08-2012 14:04:22
Ze knallen er niet zomaar af...
Als het prutswerk is wel namelijk. Ben bang dat je nog ergens een lek hebt zitten.... EDIT weet ik stiekem toch niet zeker ;)

Unexist

Citaat van: snix op 16-08-2012 15:37:47
Met deze opmerking:
Citaat van: Unexist op 16-08-2012 15:03:30
De slang is eraf gesprongen net voor het gasklep huis, daar zit ook het T stuk voor de dumpvalve dus ik tel daar in totaal vanaf de inlaat naar de intercooler 6 slangenklemmen. die heb ik allemaal los gehad goed aangekeken en niks aan te zien en meteen even schoon gemaakt.  Moet wel zeggen dat de vorige eigenaar het beun heeft gemaakt het is vanaf de gasklep huis de orginele slang dan zit daar over een stukje siliconen slang waarin het T stuk zit voor de dumpvalve aan de anderen kant ook weer stukje siliconen slang en dan weer de orginele slang naar de intercooler. Heb trouwens het reverse traject.
Geldt deze opmerking niet meer:
Citaat van: snix op 16-08-2012 14:04:22
Ze knallen er niet zomaar af...
Als het prutswerk is wel namelijk. Ben bang dat je nog ergens een lek hebt zitten.... EDIT weet ik stiekem toch niet zeker ;)

Je hebt gelijk en dat moet ook niet kunnen, maar ik ben nog steeds van mening dat de lmm de veroorzaker is omdat als ik de stekker los trek ik wel ''normaal'' kan rijden. Dit die ik niet omdat ik niet weet wat de schade dan kan worden. Eerst dat oplossen en dan nieuw setje buizen kopen voor de reverse intercooling en gasklephuis goed schoonmaken.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

snix

Kijk en vraag even aan Ceesje hoe hij dat gedaan heeft.
EDIT: Die rare bocht boven in hoef jij niet te maken. Dit heeft hij (wij) gedaan omdat er een lpg injector in de weg zat :D
Citaat van: CeesvanGils op 19-06-2012 23:10:17

Unexist

Citaat van: snix op 16-08-2012 17:18:46
Kijk en vraag even aan Ceesje hoe hij dat gedaan heeft.
EDIT: Die rare bocht boven in hoef jij niet te maken. Dit heeft hij (wij) gedaan omdat er een lpg injector in de weg zat :D
Citaat van: CeesvanGils op 19-06-2012 23:10:17

http://i1079.photobucket.com/albums/w519/ceesvangils/2012-06-19-064.jpg

http://i1079.photobucket.com/albums/w519/ceesvangils/2012-06-19-063.jpg

http://i1079.photobucket.com/albums/w519/ceesvangils/2012-06-19-062.jpg

Zo dat ziet er wel echt mooi uit!. Netjes gemaakt beide. Ik hou het in mijn achterhoofd dankje man!. eerst ff zorgen dat hij weer goed loopt haha.
Heb een LMM geregeld via maruska.
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

Unexist

Vandaag de LMM binnen gekregen via Mark! Bedankt nogmaals en hij loopt weer zoals het zou moeten!.
Dus zon schijt LMM kan heeeel je motormanegment in de soep gooien. wat een *** ding.
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

Eddy-E

Lekker dat ie het weer doet. :)
850 2.5 10v 94

Unexist

Citaat van: Eddy-E op 18-08-2012 19:49:31
Lekker dat ie het weer doet. :)

Zeker! Nou kan ik weer rijden en em morgen lekker wassen en poetsen van binnen en van buiten want wat ziet hij eruit :P. Turbo wissel meegemaakt dus nogal vet haha
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)