Auto detailing (poetsen dus!) - Topic

Gestart door Martijn_B, 08-09-2012 22:32:59

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Met zweetvoeten rijden is gevaarlijk, zo vochtig en glad en dan een noodstop ;)

FGG

Citaat van: Misha op 03-04-2018 17:32:51
Citaat van: FGG op 27-03-2018 16:50:20
Op vakantie rij ik altijd met blote voeten, dus blijven haken is dan geen issue meer. Wat gaan ze dan aandragen als excuus?
Milieudelict ?
Damn, dat zou zo maar eens kunnen. Dus even de borden in de stadscentra in de gaten houden.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

san

Wie weet of heeft ervaring met APC van bijv Meguiars of de Bio degradable APC van Poorboy's. En wat is het verschil?
Ik wil graag zo'n APC kopen maar welke is nu het beste?...gaat voornamelijk om de groene aanslag op rubbers.En voor de een alles in 1 schoonmaakmiddel.

V70R^2

Ik gebruik die van meguiars (professional, heb alles van hun lijn in gallons) werkt fijn, voor interieur ook prima en veilig om alle soorten oppervlakte mee schoon te maken zonder dat je trims of bekleding beschadigd.

Groene aanslag krijg je er zeker mee weg, hardnekkig vuil (zoals die gele bijen poep vlekken in de zomers) los je met onverdund spul zo op zonder moeite.

peteRRR

Nog een tip voor het glas,...

Zeer mooi spul,2 X het glas reinigen en met een schone doek na wrijven en zeer schoon.
Heb toch door de tijd wat reinigers gebruikt maar dit is top, het heeft wel wat weg van vloeibaar alcohol.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Miyel

Mwa.. als ik even kritisch mag zijn; die Mercedes is onder het vuil best goed in orde. Polijsten is de enige echte actie die ik gezien heb die niet onder het kopje 'gewoon schoonmaken' valt.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

peteRRR

A bunch of people who are motivated to make the car fresh again,...is anders een mooie Tool van bezigheid.

Er zijn ook mensen die dit zouden weg gooien,...dan is dit toch veel mooier.

Groet

Edit: misschien gaan ze er straks wel een V8 met 3 turbo's op inbouwen weet jij veel ;)

Benny850

Wat wilt u meneer? Doe maar een V8 graag met 3 turbo's alstublieft. Als ik dan mag kiezen doe maar een 190 EVO. Onbetaalbaar dat wel!

peteRRR

Jeumig die zijn inmiddels ook beland in de ongekende bedragen :o ,...als dat gebeuren ( of zoiets ) nu ook eens zal toeslaan op de Volvo 854 T5 zitten we goed :evil:

Haastige spoed is zelden goed,.maar opschieten mag wel ;D

Groet