Roland

Gestart door Roland volvo 850, 22-09-2012 16:07:16

Vorige topic - Volgende topic

Roland volvo 850

Hoi ik ben Roland uit Beuningen.

Rij sinds kort in een Volvo 850 2.5 10v die ik 15 jaar geleden had willen kopen!
Toen hebben wij echter een Hyundai H110 gekocht met dubbele kabine en daar 15 jaar megereden.
In juni had ik er schoon genoeg van om nog in die auto te rijden.
Mijn vrouw vond dat ik naar mijn oude liefde moest gaan kijken en vond de 850 vlak bij in Groesbeek.
Wij zijn met de auto met caravan op vakantie gegaan(IT 330 uit1976) Heerlijk!!!!
Ik ben direct begonnen met het opknappen van mijn roffel.

Jeager stekker 13 polig gemonteerd.
Nieuwe accu, Airco volledig vervangen, pollenfilterhouder met filter geplaats, deurvanger links voor vervangen, en winterbanden aangeschaft.
Wist warempel een defecte  handzender weten te reparen.
Binnen kort komt er een V70 achterklep in Om de 3e remlicht,en worden de bumpers in de kleur van de auto gespoten en moet de trekhaak opnieuw schilderen(roest)

hathü

Welkom. Heb je eindelijk een echte auto, dat je zo lang in die Hyunda hebt gereden is wel een prestatie. :o

Spin!

Ah, de kliek uit Beuningen is weer uitgebreid. Welkom! Overigens heb ik 3 jaar geleden Beuningen verlaten om naar Brabant te verhuizen.

www.vm-parts.nl

UserID6342

Citaat van: Spin! op 26-09-2012 09:37:59
Ah, de kliek uit Beuningen is weer uitgebreid. Welkom! Overigens heb ik 3 jaar geleden Beuningen verlaten om naar Brabant te verhuizen.
Ze wouden je daar gewoon niet meer hebben Rutger ;D :evil: ;D

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 26-09-2012 15:50:01
Citaat van: Spin! op 26-09-2012 09:37:59
Ze wouden je daar gewoon niet meer hebben Rutger ;D :evil: ;D

En terecht!  :angel:

www.vm-parts.nl