Wat doen we met 10 jaar T-5R???

Gestart door Bert 02.02.159, 11-09-2004 19:31:17

Vorige topic - Volgende topic

Roy_Heitzer

Ik heb nog 11 eigenaren via marktplaats gemaild,zij hebben hun wagen te koop staan,misschien verkopen ze juist op deze dag wel :P

M a r c

Citaat van: Spin op 05-11-2004 19:21:38
Citaat van: MH op 05-11-2004 12:45:22

Ik heb je vanmorgen het officieele persbericht en de flyer gemaild.

Klopt, ik kreeg vandaag ook een mailtje van het Brabants Dagblad met een verzoek om een persbericht in te dienen. ( kan me trouwens niet herinneren dat ik het brabants dagblad gemaild had...weet iemand hier meer van?? ) Dus afwachten of ze het publiceren.

Nader bericht volgt over bovenstaand.

Wél gaaf!  Als het nu maar niet té druk wordt.....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: T5R4EVER op 06-11-2004 09:17:19
Ik heb nog 11 eigenaren via marktplaats gemaild,zij hebben hun wagen te koop staan,misschien verkopen ze juist op deze dag wel :P

Maar er worden geen TE KOOP bordjes getolereerd op die dag! Anders is het net een automarkt..... Dát zullen ze wel begrijpen neem ik aan?

info@europeantuning.nl

Roy_Heitzer

Hope so ???als ze uberhaupt komen.................

The Saint

Is het draadje van Zippo de enige wijze van aanmelden? Ik vind het dan nog niet echt stormlopen met 15 auto's. Wat is de verwachting, en kunnen we wellicht nog meer actie ondernemen om er zoveel mogelijk te krijgen? (Buiten wat er in dit draadje al is opgenoemd.)

Bij de weg: uiteraard zijn 15 x T5R voldoende redenen om erbij te willen zijn. ;)
No shirt no shoes, no pinball

Spin!

Oke opgelet allemaal. Ik ben bezig met een publicatie in de krant zoals jullie weten. En de redacteur wil graag een goede mooie foto van een cream yellow T5R model. Ik stuur hem 2 foto's op, een estate en een sedan. Alleen 1 probleem...die heb ik niet. Dus aan jullie...en speciaal voor diegene die eigenaar van een cream yellow zijn: Help mij aan die foto's! Dus heb je een mooie pic van je eigen gele roffel en wil je de krant halen...doe dan je best en stuur een mooie foto op naar: J.Spin3@chello.nl

De mooiste foto stuur ik in. Echter is er wel een deadline...en dat is 9-11-04 15:00u.

P.S. ik heb wel een aantal foto's...maar zonder toestemming van de eigenaar stuur ik geen foto's op. Dit wil dus zeggen, als je een foto instuurt dan geef je gelijk een groen licht voor publicatie van je eigen 850!

www.vm-parts.nl

Rijns_t5r

8)waarom geen schitterende mooie zwarte estate t5r .... spin ;)
ennuh koekje erbij mwaaaa lekker ;D
als ik het goed leest,moet je je eigen aanmelden voor deze dag bij zippo??????? :-\
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

M a r c

Citaat van: Rijns_t5r op 08-11-2004 19:17:45
ennuh koekje erbij mwaaaa lekker ;D
als ik het goed leest,moet je je eigen aanmelden voor deze dag bij zippo??????? :-\

Niemand hoeft zich aan te melden. Je mag natuurlijk wel altijd laten weten dat je met een T-5R komt via info@volvo850club.nl

info@europeantuning.nl

Spin!

Citaat van: Rijns_t5r op 08-11-2004 19:17:45

De redacteur wilde nou eenmaal een 'vanille gele' (dat waren zijn woorden, uiteraard begrijp ik dat zo'n man de cream yellow bedoelde )..Niettemin Rijns, een zwarte estate is ook mooi hoor!!!  ;D

www.vm-parts.nl

Roy_Heitzer

de vorige eigenaar van de zwarte T-5R van Rijns_t-5r  ;) heeft je net een mailtje gestuurd  ;D ;D ;D ;D ;D

M a r c

Citaat van: T5R4EVER op 08-11-2004 20:31:47
de vorige eigenaar van de zwarte T-5R van Rijns_t-5r  ;) heeft je net een mailtje gestuurd  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb 'm ook al een foto van mijn toekomstige (nu nog de jouwe) gele T-5R sedan gestuurd  ;D  ;D  ;D   ;D   ;D  :P  8)

info@europeantuning.nl

Roy_Heitzer

Hahaaaaaaaaa ;D ;D...en volhouden!!!

M a r c

Citaat van: T5R4EVER op 08-11-2004 21:33:32
Hahaaaaaaaaa ;D ;D...en volhouden!!!

Uiteraard! Je hebt Yvet zeker nooit verteld wat ik je geboden heb?  ;D  ;)

info@europeantuning.nl

Roy_Heitzer

:-XHmpff............................ssssssstt!!! :P

HaRdCoRe-WeZ

God god god, gaat weer lekker zo.  :P

Kom niet met de Honda, ben bang dat hij dan ritueel verbrand wordt.....  :(