Wat doen we met 10 jaar T-5R???

Gestart door Bert 02.02.159, 11-09-2004 19:31:17

Vorige topic - Volgende topic

Bert 02.02.159

In december is het zo ver: De T-5R bestaat dan 10 jaar! Ik heb op dit in januari op de jaarvergadering van de 850 club aangekaart.

Wat gaan we nou doen om het te vieren?

denkweb

Vooralsnog hebben we op ditzelfde moment een stand op de VKB compleet gewijd aan de T5-R... ;)

Iemand leuke ideeën?

reneetje

Was mij niet zozeer opgevallen

Rene ;)

denkweb

Zippo

Bert dat is toch al in November of eerder???
Mijne is van 11-11-1994!  ;)

Zippo

Johann

Citaat van: Ludo op 11-09-2004 21:18:26
Roffel 16 zou volledig over de T-5R gaan.
die overigens nog blanco is. !
wie stuurt copy naar de redactie ???

Maak anders even een nieuwe topic aan!  ;)

jazzwessem

Er zelf een kopen......als je er nog geen hebt.
Dat heb ik tenminste gedaan....(zie nieuwe leden stellen zich voor)

Roel ;D
Mini 1000-Mini 1275- Kever- Dodge Dart Swinger Hardtop-Kadett type B 'estate'- Volvo 144GL-Volvo 144DL-Volvo 142-Volvo 242-Volvo 245D6-Volvo 245GL-Volvo 945GL-Volvo 855GLE-Volvo 855T5R-Volvo V70T5 classic

Frans Harkema

Wel, tijdens een HOG meeting (Harley Owners Group) is het gebruikelijk dat er een motor (bij voorkeur van een Japans merk) ritueel wordt verbrandt. Wellicht dat de T5R rijders dat ook eens willen proberen (met een niet nader te noemen Japans merk)? 't Is weer eens wat anders............... ;D

Just my 2cts,
Frans

Spin!

Citaat van: Frans_Harkema op 12-09-2004 00:59:18
Wel, tijdens een HOG meeting (Harley Owners Group) is het gebruikelijk dat er een motor (bij voorkeur van een Japans merk) ritueel wordt verbrandt. Wellicht dat de T5R rijders dat ook eens willen proberen (met een niet nader te noemen Japans merk)? 't Is weer eens wat anders

Ik ben voor de verbranding van zo'n waardeloze jap. :D

Er zijn een hoop dingen die je kan doen. Bijvoorbeeld een T-5R dag houden, ook voor niet leden ( die worden dan alsnog lid ). Een aparte oplage leveren van de Roffel, waarin de gehele geschiedenis bloot gelegd wordt van dit type. Een race...wie heeft de snelste? ( sprint ). Of maak een prijsvraag en verloot een T5-R onder de leden ( ik win )...

...of je trekt gewoon suf een flesje bier los, zegt een keer hoera en besteedt er verder weinig aandacht aan.

al met al...wil je wat organiseren? dan kost dat geld, dus houdt daar rekening mee.

www.vm-parts.nl

Reitse

Nou hebben de GLT-rijders zo'n mooi voorbeeld met 12,5 jaar gegeven... ;D

The Aviator

Waarom verbranden we geen Volvo. Die brand veel mooier dan een Jap. Dat vinden de Volvo goden ook veel beter. Blijft het technical forum mischien wel leeg het komende jaar.
El is Cl maal een half Rho V kwadraat maal es.

Joris_Scholte

Jij stelt de jouwe beschikbaar?  ;)  ;D

Jan_D.

HOG- meeting.  ??? Ik schrok al, gelukkig staat erbij dat het een afkorting is! ;)

Jan

The Aviator

Mijn Volvo is inderdaad beschikbaar. Die levert niks meer op.
El is Cl maal een half Rho V kwadraat maal es.

Joenes T-5