The Saint's Volvo's

Gestart door The Saint, 12-09-2004 21:38:24

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Gisterochtend was ik gast van European Tuning in Moergestel. Tuurlijk stond ik eerst in het verkeerde dorp voor eenzelfde adres, maar wat maakt het uit...  ;D :-[

Een commercieel bedrijf waar ondanks de noodzaak tot geld verdienen en efficiency nog service en gezelligheid heerst. Waar meedenken met de klant nog vanzelfsprekend is, en waar je eenzelfde enthousiasme over het 'product' ervaart aan de andere kant van de 'balie'.

Tom en Marc, hartstikke bedankt voor de service en jullie hulp!

De modificaties:

-paar centimeter gezakt mbv Intrax
-paar spacers en lange wielbouten aan de achterkant (15mm)
-veerpootbrug
-grille
-nieuwe kentekenplaathouder (zonder reclame)
-pranching moose

Ik weet niet waarom, maar het is net of deze door de luxaflex heen is genomen?

Wat een minimeeting lijkt, is het terrein van Volvo van Kuyk op een zondagochtend..

Nee, HIER mogen ze NIET aan mijn auto komen!!

Je zou hier een aantal Jaguars moeten kunnen zien, maar dat valt wat tegen:

Terug in de natuur:

Tot het perfecte niveau gezakt, en een lekkere grote steigerende eland:

Nice piece of ass.. 15mm spacers 8er en een kentekenplaathouder zonder garagereclame aan de onderkant.

Ik weet niet wat dit is, zat onder de kap aan de voorkant?? Maar oww wat stuurt ie lekker strak de hoek om  dankzij de veerpootbrug!

Grilletje, was meteen duidelijk dat die R (weer) zou komen!

Een plaatje van een plaatje..

Modificaties voor de toekomst:

-verdomd weinig, ben heel tevreden met de looks, wegligging en het vermogen. Misschien remmetjes, maar de mijne zijn nog erg goed...
No shirt no shoes, no pinball

fearless

The Saint

Thanx Ivo, nou moet ik alleen nog es goed opletten hoe jij van die mooie foto's maakt...

Ties

Tsjonge!! Wat een mooie wagen.  De goeie kleur, de goeie wielen, en de goeie hoogte. Prachtige auto!  :eusa_clap:

Laserblue

Hij staat erg lekker zo ;)

je velgen zien er ook nog heel erg netjes uit zeg :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Niek

Wat een schitterend mooie auto is het zeg! :eusa_clap:
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

animalT5R

Kan het kloppen dat je vrijdag de brug op reed richting Alkmaar[richting V Kuyk] om een uur of 1700?
Wist namelijk toen nog niet dat je de moose stikkers op de zijkant had,en die vielen me gelijk op,en toen spookte er door me hoofd ''goh zou het The Saint zijn?"

Je heb  wel weer een hele mooie auto
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Chris

Mooie auto met een geweldige kleur :) Veel plezier ermee.

The Saint

Citaat van: animal op 25-03-2007 18:42:35
Kan het kloppen dat je vrijdag de brug op reed richting Alkmaar[richting V Kuyk] om een uur of 1700?
Wist namelijk toen nog niet dat je de moose stikkers op de zijkant had,en die vielen me gelijk op,en toen spookte er door me hoofd ''goh zou het The Saint zijn?"

Hey Johan. Ik ben daar de afgelopen dagen vaak geweest met de auto, maar vrijdag om 17.00u iig niet.

Tot de volgende spot dan maar  ;D ;)

& thanx for the compliment!

Iedereen bedankt voor de reacties!

Johann

Ik ben wel niet zo'n C70 fan maar het ziet er allemaal strak uit!! Verlaging is ook heel mooi zo.  :eusa_clap:

animalT5R

Citaat van: The Saint op 25-03-2007 19:07:36

Hey Johan. Ik ben daar de afgelopen dagen vaak geweest met de auto, maar vrijdag om 17.00u iig niet.

Begin nu te twijfelen of het wel vrijdag was,ga er niet vanuit dat er meer saffron C70 hier in de buurt rijden met moose stikkers.. :eusa_think:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: animal op 25-03-2007 19:13:40
Citaat van: The Saint op 25-03-2007 19:07:36

Begin nu te twijfelen of het wel vrijdag was,ga er niet vanuit dat er meer saffron C70 hier in de buurt rijden met moose stikkers.. :eusa_think:

Dat lijkt mij ook niet Johan...  ;D

& Thanx Johann.

MarcoV

Hulde voor de aanpassingen, schitternde auto zo!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

MarcoV

Rayman

Mooie C70 Saint! Totaalplaatje klopt gewoon bij deze auto; schitterend.
Ik ben alleen niet zo'n fan van zo'n 'prancing moose'; maar als jij het mooi vindt; wie ben ik dan.

Veel plezier ermee.

Gr Ray.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: