The Saint's Volvo's

Gestart door The Saint, 12-09-2004 21:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-02-2009 23:22:52
Citaat van: Sbv op 26-02-2009 23:13:17
Zijn de gaten in de hoofdsteunen al dichtgemaakt ? of heb je er andere hoezen opgezet?

Hoezo? Heeft er iemand met stekelkapsel in de stoel gezeten?  :eusa_think:

er zaten in iedere hoofdsteun 3 gaten van waarschijnlijk dvd scherm. ergens heb ik nog wel een foto daarvan

The Saint

Citaat van: Sbv op 26-02-2009 23:55:47
Citaat van: elianmars op 26-02-2009 23:22:52
Citaat van: Sbv op 26-02-2009 23:13:17
Zijn de gaten in de hoofdsteunen al dichtgemaakt ? of heb je er andere hoezen opgezet?

Hoezo? Heeft er iemand met stekelkapsel in de stoel gezeten?  :eusa_think:

er zaten in iedere hoofdsteun 3 gaten van waarschijnlijk dvd scherm. ergens heb ik nog wel een foto daarvan

Klopt idd. Ik heb dat nu als volgt 'opgelost': 3 kruiskopschroefjes per hoofdsteun ingedraaid, en in die kruiskop een zwart, hardplastic dopje (speciaal voor kruiskopjes) ingelijmd. Het ziet er veel beter uit dan de gaten, maar nog liever zou ik zwart rubberen dopjes gebruiken die ik er in kan doen. Maar die heb ik niet gevonden in de plaatselijke bouwmarkt..

Nieuwe hoofdsteunen/hoezen is uiteraard de allermooiste optie, maar dat is het me niet waard (zo groot zijn die gaten niet en het is nu redelijk afgewerkt).

Een foto volgt zsm.
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Erg mooie auto, Rudi, hoewel de C70 zoals jij die had toch altijd 'mijn' auto zal blijven. Ik heb nog serieus overwogen om een bod te doen toen die te koop stond, maar de centjes lieten 't even niet toe. Wie weet ooit....

Hoe dan ook, als we binnenkort weer eens in Alkmaar zijn dan moeten we maar weer eens een bakkie doen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 27-02-2009 08:15:12
Erg mooie auto, Rudi, hoewel de C70 zoals jij die had toch altijd 'mijn' auto zal blijven. Ik heb nog serieus overwogen om een bod te doen toen die te koop stond, maar de centjes lieten 't even niet toe. Wie weet ooit....

Hoe dan ook, als we binnenkort weer eens in Alkmaar zijn dan moeten we maar weer eens een bakkie doen.

Hey jarige job!!! Gefeliciteerd he!

Als je in de buurt bent hoor ik het graag! Tijd voor een estatische minimeeting...  ;)

FGG

Citaat van: The Saint op 27-02-2009 08:21:50
Hey jarige job!!! Gefeliciteerd he!

Dank je wel!

Citaat van: The Saint op 27-02-2009 08:21:50
Als je in de buurt bent hoor ik het graag! Tijd voor een estatische minimeeting...  ;)

Ach, Alkmaar is onze 2e woonplaats, hoe lang kan 't duren.

Maar misschien is een ritje Hengelo in een rode R ook wel een aanrader. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MarcoV

Mooie auto Rudi, moeten we maar snel in het eggie zien :eusa_clap:
Wellicht even een A4 meeting regelen ;D

MarcoV ;)

R o b

Mooie doelen Rudi!  :eusa_clap:

Alweer een prachtige rode de weg op ipv dat ie weg staat te kwijnen bij een dealert/garage!

Suc6 met het "upgraden"!

Chris

Gefeliciteerd Rudi! Superauto... hele gave kleur en erg mooi met die dubbele pijpjes ;D.

Veel rijplezier.

The Saint

Een paar weken geleden kwam ik nietsvermoedend naar een meeting bij de MacDonalds in Alkmaar.

993GT2 ontmoet. Hij vond dit lelijk:

??? ??? ???

Maar hij kwam meteen met een sportief aanbod, hij wilde het bruine gedeelte (ook wel roest genoemd) wel aanpakken. Van dit aanbod heb ik gisteren gebruik gemaakt:

Hittebestendige verf genoeg, dus nog een aantal dingen zwart gemaakt:

Rob, zeer bedankt voor je hulp en de gezelligheid!  :eusa_clap:

NB: wel een Volvo850forum hotspot daar in Doetinchem! (Claudia haar man in een Amazon, Bump? (kon 'm niet vinden in de ledenlijst) in zijn werkbus, Claudia zelf in een V70N en dan komt er nog een 850 T5R sedan voorbijschuiven.)

Wat gaan we nog doen?

-Voorbumper laten spuiten

Wat zouden we nog graag willen:

-Hier en daar wat deukjes eruit laten halen
-Met zo'n apparaatje het pillen van de stoelen verhelpen
-Mss nwe koplampunits (zijn een beetje lek, groen van binnen)

We'll see..

Claudia

Mooi geworden, Rudy en Rob!
Erg leuk je even gesproken te hebben.
Zie ik eindelijk eens iemand anders dan steeds maar Rob! :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

--BUMP--

Zoals ik al zei, ziet er goed uit! Lekker rood kleurtje ook trouwens.  :eusa_clap:

Maar dat je me niet kan vinden in de ledenlijst, kan kloppen. Ik ben alleen forumlid, (nog) geen clublid.  ;)

The Saint

Citaat van: --BUMP-- op 10-05-2009 10:00:49
Zoals ik al zei, ziet er goed uit! Lekker rood kleurtje ook trouwens.  :eusa_clap:

Maar dat je me niet kan vinden in de ledenlijst, kan kloppen. Ik ben alleen forumlid, (nog) geen clublid.  ;)

Neeeejjjj, ik bedoel de ledenlijst van het forum! Maar ik zie het al, je naam begint met een paar streepjes en niet met een B, dus vandaar  ;)

& thanx!

animalT5R

Zoals ik al zei in het verheugd topic: het kind is weer blij,alleen zo jammer dat je het kind overal mee moet helpen[uitlaatsierstuk bijvoorbeeld]  ;D

Keurig hoor Ruud,heb nog wel een idee voor die deukjes...als je er nou 1 grote deuk in hengst,vallen die kleintjes veeeel minder op  ;D  :eusa_whistle:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

MarcoV

Mooi, maar waarom niet gelijk de remklauwen meegenomen?

MarcoV ;)

V70 classic

Netjes hoor maar indeedde klauwen  :eusa_think: .
Of krijgen die een ander kleurtje  :eusa_boohoo:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.