Met de DOP 2.3 T naar het land der Roffels

Gestart door LouisXIV, 19-10-2012 09:13:34

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Citaat van: StefanCJ op 12-10-2013 20:50:44
Aha, ik dacht dat je in Australië zat.
was het maar zo het is daar nu voorjaar ;-)

c70je

LouisXIV

De winterbanden liggen er op en de tuin is ook winterklaar. Moe maar voldaan  :D

BBS

Ik snap best dat je nog steeds ondersteboven bent van je roffel, maar zó letterlijk hoef je het niet op te vatten :eusa_eh: ;D

Een paar mooie wieldoppen zou hem niet weerstaan :eusa_angel: Maareuh, is het nog niet "iets" te warm voor winterschoeisel ???
Volvoloos....

BBS

Volvoloos....

The Demon

Dat flesje AA-Drink  ;D :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Geen doppen erop hoor, gewoon lekker met zwart staal rijden. Maarre .... Het was 22 garden vandaag he  ;D

LouisXIV

Citaat van: The Demon op 26-10-2013 18:25:39
Dat flesje AA-Drink  ;D :eusa_clap:

Groet,
The Demon.
die heb ik altijd standaard in mijn bluspak zitten samen met 2 chocolade mueslirepen. Ik heb een keer zwart gezien tijdens een inzet bij de brandweer sindsdien heb ik dat altijd bij me. En gisteren heb ik een aa tje gepakt na het snoeien van de gehele tuin. Maar wist niet dat hij op de voorgrond stond bij de foto. Het is inderdaad wat vroeg voor wintersloffen maar in het rare klimaat van tegenwoordig kan het weer zo maar omslaan  :eusa_shifty:
En ik moet zeggen dat ik dat staal wel mooi vindt Über Volvo  :eusa_whistle:

LouisXIV

Reminders voor komende beurt:

- binnenste en buitenste stuurkogels links/rechts
- koelvloeistoftankje en nieuwe dop (groen)
- Voorstoelen indien het budget het toe laat.

LouisXIV

Sinds afgelopen weekend wat last van stationair toerental fluctuaties. Bij een warme motor schommelt het stationaire toerental lichtjes maar wel in een soort constante cadans.

Mogelijke verdachten (lijkt mij):
- LMM
- ETM
- Lamdasonde

Zie ik dit goed??

Ik vond het al zo verdacht dat ik al 10.000 km probleemloos reed (afkloppen)

Taranis

1e actie lijkt me uitlezen en kijken wat er aan meldingen in staat. Pas daarna gaan gokken wat het dan zou kunnen zijn.

LouisXIV

Citaat van: Taranis op 21-11-2013 21:06:19
1e actie lijkt me uitlezen en kijken wat er aan meldingen in staat. Pas daarna gaan gokken wat het dan zou kunnen zijn.
Klopt ik heb ook al een mail van Arthur. Ik hoop dat Stefan mij kan helpen met uitlezen als ik het relais op kom halen.

V70geRwin

Citaat van: LouisXIV op 21-11-2013 20:55:11
Sinds afgelopen weekend wat last van stationair toerental fluctuaties. Bij een warme motor schommelt het stationaire toerental lichtjes maar wel in een soort constante cadans.

Mogelijke verdachten (lijkt mij):
- LMM
- ETM
- Lamdasonde

Zie ik dit goed??

Ik vond het al zo verdacht dat ik al 10.000 km probleemloos reed (afkloppen)

Stationairregelaar of heeft de 99 die niet meer?

The Volvoboy

Nope, wordt geregeld door de ETM
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

LouisXIV

Net terug van een rondje provincie Utrecht. StefanCJ bedankt voor de koffie en het relais, helaas kon ik hem niet bij jou uitlezen. Verstandige keuze die D5 en hij ziet er prachtig uit ook in het donker.  :eusa_clap:

Daarna naar Maartendeb; diverse malen geprobeerd uit te lezen. Gelukkig voor mij deed hij het ook niet in jouw auto. Maar wel wat generieke codes kunnen uitlezen. Wat een prachtig huis hebben jullie WAUW exact wat ik ooit zou willen jaren 30  :eusa_boohoo: :eusa_drool: :eusa_drool:

Volgende week (7 dec) mag hij weer eens naar het zuiden naar Thuur waarbij ik de hoop uitspreek  :eusa_pray: dat het dit keer meevalt. Ik laat wel gelijk het KVS tankje vervangen want daar heb ik meteen gemak van.De stuurkogels laat ik nog even wachten tot de APK. Ik houd iedereen op de hoogte en hopelijk heb ik de auto 14 december weer terug.