De rooie TifF NeedelL T5 en de rest...

Gestart door The Volvoboy, 21-10-2012 16:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benny850

Toch over snelheid gesproken, met de caravan erachter rij je ook niet veel harder dan 100 km's per uur en dat geeft mij juist altijd een relaxt gevoel op zo'n lange afstand. Gewoon baantje kiezen, afstand houden en inhalen indien nodig.

classicT5

Heb recent proefrit gemaakt met een truck met automatische afstandsradar (weet de juiste benaming niet zo 123), dat rijdt erg makkelijk en heel relaxed. Je hoeft nergens op te letten, zeker icm lane assist, kan me zo voorstellen als je daar tig honderd kilometer mee rijdt en je redelijk fris uitstapt. Denk een goede stap voorruit qua veiligheid voor chauffeurs, meeste aanrijdingen bij trucks zijn achteroprijdende trucks bij filevorming. Dat is vaak dodelijk :(

Ook met een Tesla met autopilot gereden, das helemaal bizar. Op de snelweg krijg je dan bijna idee om krant te gaan lezen. In de stad vond ik het erg tegen mijn gevoel werken.

Sbv

Citaat van: Benny850 op 10-11-2018 20:35:00
Toch over snelheid gesproken, met de caravan erachter rij je ook niet veel harder dan 100 km's per uur en dat geeft mij juist altijd een relaxt gevoel op zo'n lange afstand. Gewoon baantje kiezen, afstand houden en inhalen indien nodig.
Hier bewust geen caravan daar ik anders na 100 km denk ik al een hap uit het stuur gegeten heb en tegen de tjid dat ik bijv in midden Frankrijk ben is het stuur opgegeten. Ik heb er de rust niet voor

StefanCJ

Ik denk er elk jaar wel over om met een caravan op vakantie te gaan. Als ik weer een stukje met een aanhangertje ergens heen moet, dan zet ik die gedachten weer snel opzij.  ;D ;D ;D

elianmars

Geen last van. Heerlijk relaxed rijden met een aanhanger. Dan heb ik geen behoefte om te jakkeren.

FrankvdAa

Citaat van: elianmars op 13-11-2018 18:07:41
Geen last van. Heerlijk relaxed rijden met een aanhanger. Dan heb ik geen behoefte om te jakkeren.

Precies! De vakantie begint thuis en als het niet meer gaat, dan caravan op een camping, pootjes eronder en klaar ;D
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

san

Koen op Sbs 6,iets met een brand? Zag een rode 854 glt....😐🙁

V70R^2

Is de loods hier om de hoek van een aantal Volvo liefhebbers, stonden een hoop wagens van forummer gestald.. Heel erg zonde....

volvobug

Citaat van: san op 18-02-2019 22:48:09
Koen op Sbs 6,iets met een brand? Zag een rode 854 glt....😐🙁

Ja zeg, komt ene Koen Biemond in beeld met interview en al. Watskebeurt daar?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.


StefanCJ

Ohw jee, Koen. Dat is niet zo mooi, wat is er gebeurd man?

Ewout Schalkwijk

Ik mag het filmpje niet zien. Idiotie met die geoblokkades. :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de geneRaal

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2019 14:44:07
Ik mag het filmpje niet zien. Idiotie met die geoblokkades. :-[

Jij bent buitenlander   ;D
Blackstone under construction

henry classic v70

Citaat van: de geneRaal op 20-02-2019 17:35:17
Jij bent buitenlander   ;D

Oh, ik krijg 'm anders ook niet te zien  :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Ik zag het eerst ook niet maar bij mij bleek de adblocker de boosdoener
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien