[CLUBMEETING] Technische Sleuteldag Waddinxveen

Gestart door TTT242, 17-09-2004 09:59:09

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Jaap, ga je via Meppel? (Oftewel, hoe laat bij "de raket"?

Zippo

Kan er helaas niet bij zijn!
Ga naar Zandvoort, races kiek'n! :D
Veel succes heren/dames.....

Reitse

Walter

Hallo u allen!

We vinden het leuk jullie weer uit te mogen nodigen voor de sleuteldag bij Hooftman Autobedrijf in Waddinxveen. Vorig jaar was het heel erg gezellig, hopelijk gaan we dat minimaal evenaren!

Graag horen we via het inschrijfformulier op de site van de 850 Club wie er komen en wat de plannen zijn. Ook als je gewoon voor de gezelligheid komt horen we dat graag, weten we waar we rekening mee kunnen houden.

Helaas hebben we momenteel wat problemen met onze mailserver (eigenlijk de verbinding met de buitenwereld) dus mails naar mijn Hooftman mailadres krijg je terug. Via het bovenstaande formulier zorgt de webmaster dat alles bij ons terecht komt.

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

ineke

Ik heb me aangemeld, wil nieuwe gasveren in de achterklep zetten, eventueel een nieuw afdekplaatje in de achterklep zetten (als ik dat kan vinden op tijd), nog maar weer wat deurpanneltjes vastzetten, speakers weer trilvast maken en kijken hoe het nu het best met m'n iPod geregeld kan worden.
Bij het monteren van de gasveren zou het fijn zijn als er iemand is die weet hoe het moet ;-) Anybody?

ineke

BartT5R

Komt wel goed Ineke, we helpen wel, heb je trouwens dat ipod verbindinkje naar je clarion al besteld?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Ingrid

Laatste weken al veel aan Knoet gesleuteld, heb geen echte bijzondere dingen:
2x knipperlichten vervangen (die naast de koplampen) en bagageruimtehoes vervangen (is ooit eens olie overheen gegaan).

Verder ben ik er voor de gezelligheid en om te helpen als er ergens een paar extra (kleine) handjes nodig zijn.

O ja vraag: kan iemand van die "dingen" meenemen waar je een radio mee uit je dashboard kan halen, radio moet eruit maar dat lukt niet zonder die "dingen".
Volvo is a girls best friend...

BartT5R

Moet je wel zeggen welke radio je hebt Ingridje.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

ineke

Ik heb nog niets besteld maar wat niet is, kan nog komen ;-)

en Ingrid, die 'dingen' ben ik ook altijd kwijt, ik neem tenminste aan dat je van de u-vormige pennen bedoeld. Zijn die niet universeel? Ik zal nog eens goed zoeken...

ineke

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BartT5R

Als het die u vormige zijn, dan gebruik je gewoon de dunne breinaald van oma, werkt ook perfect.

thuur

Je hebt die pinnen niet echt nodig hoor. Als je 4 kleine gaatjes hebt (2 aan weerszijden van het frontje) kun je volstaan door er van die kleine 'horlogeschroevendraaiers' in te steken. Als je van die dunne lepels nodig hebt wat tussen het bracket en de radio zelf gestoken dienen te worden, kun je met een platte schroevedraaier meestal al goeie zaken doen.

Daarbij kun je proberen om plaats te maken onder de radio (bakje/asbak/etc eruit) en dan van achter de radio naar voren duwen. Werkt meestal ook prima.

Gr 8)

s©ub@

gewoon een paar spijkers of popnagels erin steken en dan je radio eruit drukken...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Ik zou toch eerder gaan trekken Scuba, als je te hard gaat drukken ligt de radio op je uitlaatspruitstuk ;)

Walter

is wel handig als je weet wel merk en type, zit veel verschil in. Die Clarion (=Philips) heeft idd twee pinnetjes, stukje lasdraad doet het dan ook. Maar Kenwood of Sony of meer van dat spul, dat is anders... We hebben wel wat van die dingen, probeer ze wel te verzamelen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937