Algemene R/C meeting...

Gestart door marc-850, 08-11-2012 19:52:33

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Naar aanleiding van een vraag mijnerzijds in het advertentie-board, blijkt dat er toch wel een aantal forummers een R/C-model van een 850 hebben.
Misschien animo om bijvoorbeeld komend voorjaar een keer een meeting te houden met deze modellen?

:D

Powerpete

kunnen we dr beter een algemene R/C meet van maken, geloof dat er toch wel wat modelbouwers rondlopen..

Goed idee !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Auk

Nice, ik zal er zijn.
Auke
Volvo. for life

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

kom ik ook met mijn XC-90  :D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

marc-850

Helemaal geweldig!

Ik zal voor komend voorjaar iets op poten zetten!

Dan wordt het een Algemene R/C meet, waarbij dus ieder model/type auto welkom is.

Beetje centraal in Nederland, met een combinatie van vlak asfalt en off-road.
Als iemand een voorstel heeft, laat maar weten.

fbm

Graag op een zondag! Dan wil ik ook wel een rondje of wat RCen met de BTCC  :eusa_dance:

Powerpete

NinaPaul

Midden Nederland is mij iets te ver weg (Vanuit Kampenhout BE), maar zeker een leuk initiatief :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

fust850

Leuk idee, kom wel kijken denk ik!
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

Jeroentjuh

Als iemand nog een leuke "meeting" auto zoekt.......HPI Nitro RS4 evo......alles compleet en hooguit maar 10x gebruikt..... :eusa_dance:

snix

Ik mag vast niet komen :( (doe ik ook niet want ze zijn beide niet meer in mijn bezit :( ;) )

2-takt

8cc nitro

sven0503

Mogen rc heli's ook ?  ;D

marc-850

Citaat van: sven0503 op 15-11-2012 12:44:50
Mogen rc heli's ook ?  ;D

Zeker welkom! Gaaf om te zien.
Zoek wel een locatie waar ruimte zat is.

ook nog mensen die met een boot willen komen? ;D

Powerpete

Hebben we ook, dus een locatie waar dat allemaal kan.... zal ff kijken hier in de buurt, evt almere moet vast wel wat te vinden zijn